Màster Universitari en Contaminació Ambiental i Ecotoxicologia
- H01: Adquirir les habilitats per a transmetre idees, problemes i solucions i de comunicar-les a una audiència professional i no professional.
- H02: Utilitzar les diferents fonts bibliogràfiques i bases de dades biològiques.
- H03: Dissenyar bioassajos d'ecotoxicitat en diferents matrius ambientals.
- H04: Utilitzar els indicadors de riscos i danys ambientals per a la salut.
- H05: Dissenyar indicadors específics per a un risc ambiental concret.
- H06: Utilitzar adequadament les eines informàtiques, mètodes estadístics i simulació de dades, aplicant els programes informàtics i l'estadística en l'ecotoxicologia i en els problemes produïts per la contaminació ambiental.
- H07: Elaborar bases de dades georeferenciades de contaminants, geoestadística i confeccionar mapes temàtics. Manejar tècniques de teledetecció a l'estudi del medi ambient.
- H08: Dissenyar i dur a terme estudis i assajos per a identificar i avaluar l'alteració endocrina produïda per contaminants ambientals.
- H09: Ser capaç d'elaborar un diagnòstic histopatològic en un context ambiental.
- H10: Adquirir les habilitats per al disseny, execució de programes de mostreig i anàlisi de contaminants ambientals.