Màster Universitari en Gestió de Negocis Internacionals (iMBA)
- Identificar les estratègies per les quals les empreses puguen facilitar la interacció i la comunicació entre la direcció, el personal de contacte i els clients.
- Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi.
- Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i afrontar la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
- Que els estudiants sàpiguen comunicar les conclusions (i els coneixements i les raons últimes que les sustenten) a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
- Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una forma que haurà de ser en gran manera autodirigida o autònoma.
- Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i / o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.
- Conéixer la complexitat de la gestió internacional dels negocis i comprendre els factors clau de l'èxit dels projectes internacionals.
- Conéixer i avaluar distintes aproximacions conceptuals i saber utilitzar amb destresa mètodes, tècniques i ferramentes en el context empresarial global.
- Ser capaç de treballar en equips de manera eficaç i en situacions de diversitat i multiculturalitat.
- Ser capaç d'identificar i analitzar informació complexa i amb incertesa.
- Ser capaç de prendre decisions en situacions de complexitat internacional i valorar les seues conseqüències.
- Conéixer els enfocaments teòrics i estratègics de la Direcció de Recursos Humans en un context internacional.
- Ser capaç d'aplicar les pràctiques relacionades amb la Direcció internacional de Recursos Humans en contextos complexos i multiculturals.
- Conéixer i avaluar les estratègies de màrqueting per a la gestió de negocis internacionals.
- Formular decisions estratègiques i operatives de màrqueting en un context internacional.
- Comprendre el procés de creació de valor en negocis internacionals interpretant la informació financera i gestionant el risc.
- Analitzar els principals conceptes, estructures i tècniques de Direcció Estratègica en context internacional.
- Aplicar i avaluar la implantació de ferramentes de Direcció Estratègica en un context de negocis internacionals.
- Conéixer els enfocaments teòrics i ferramentes necessàries per a la planificació i presa de decisions en negocis internacionals.
- Desenvolupar un pla de negoci internacional.
- Identificar les fonts de dades digitals i no digitals per a la seva anàlisi.
- Desenvolupar la capacitat d'elecció de variables d'interès, anàlisi de dades i propostes per a la presa de decisions mitjançant tècniques de mineria de dades.
- Identificar els aspectes i implicacions per a la direcció de l'empresa de les estratègies i ferramentes de la comunicació de màrqueting.
- Planificar i dur a terme una campanya de comunicació integrada de màrqueting que permeta assolir els objectius de màrqueting i/o generals de l'empresa.
- Traduir en objectius operatius d'investigació un problema d'investigació de màrqueting.
- Dur a terme una investigació de màrqueting de suport a la presa de decisions de màrqueting.
- Dissenyar i avaluar l'estructura i el funcionament d'un canal de comercialització.
- Identificar les prioritats de la gestió de la cadena de subministraments i planificar les estratègies logístiques necessàries per a una empresa global.
- Conéixer els aspectes i implicacions de la lògica de servici en la gestió de màrqueting de les organitzacions.
- Desenvolupar un projecte de fi de màster sobre un tema d'investigació, tenint en compte la necessitat de síntesi, plantejament d'objectius, procés metodològic i aplicació en un context internacional."