Logo UVGrau en FísicaFacultat de Física Logo del portal

Màster Universitari en Gestió de la Qualitat

  • Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i / o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.
  • Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi.
  • Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i afrontar la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • Que els estudiants sàpiguen comunicar les conclusions (i els coneixements i les raons últimes que les sustenten) a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
  • Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una forma que haurà de ser en gran manera autodirigida o autònoma.
  • Ser capaços de buscar, ordenar, analitzar i sintetitzar la informació, seleccionant la que resulta pertinent per a la presa de decisions.
  • Saber treballar en equip amb eficàcia i eficiència.
  • Ser capaços de prendre decisions tant individuals com col · lectives en la seva tasca professional i / o investigadora.
  • Construir una actitud proactiva davant dels possibles canvis que es produïsquen en la seua labor professional y/o investigadora.
  • Ser capaços d'integrar les noves tecnologies en la seva tasca professional i / o investigadora.
  • Saber redactar i preparar presentacions per posteriorment exposar-les i defensar-les.
  • Analitzar de forma crítica tant el seu treball com el dels seus companys.
  • Capacitat per poder aplicar i utilitzar de manera eficaç i eficient el control estadístic de processos.
  • Capacitat per dissenyar, implantar i millorar contínuament un sistema de gestió de la qualitat, tant en una empresa de producció com en una organització del sector de serveis.
  • Integrar el sistema de gestión de calidad con el resto de sistemas de gestión de la organización (medioambiente, conocimiento, prevención de riesgos laborales).
  • Capacitat per desenvolupar una actitud de crítica constructiva i de millora contínua cap a les pràctiques i el funcionament de l'organització.
  • Aplicar el treball en equip com a mecanisme bàsic per a la millora contínua del sistema de gestió de la qualitat.
  • Saber identificar i traduir a especificacions de producte o servei, segons el cas, les necessitats i les expectatives dels clients d'una organització.
  • Saber com adaptar i integrar la política de qualitat amb l'estratègia de negocis de l'organització.
  • Adaptar a les característiques peculiars d'una organització els requisits i recomanacions dels models de referència per a la implantació d'un sistema de gestió de qualitat.
  • Aplicar la gestió basada en processos usant el disseny d'indicadors, l'anàlisi de la informació, i ferramentes per a la presa de decisions i millora contínua.
  • Comprendre el procés de desenrotllament d'auditories de qualitat tant internes com de tercera part.
  • Conéixer el Model EFQM d'Excel·lència i utilitzar diverses ferramentes per a aplicar l'autoavaluació basada en el dit model.
  • Construir i interpretar ferramentes per al mesurament de la satisfacció del client d'una organització.
  • Mesurar i estimar els costos de qualitat i no qualitat d'una organització, així com proposar estratègies per a la seua millora.
  • Comprendre els mecanismes que faciliten la innovació i la gestió del coneixement en una organització.
  • Conéixer i comprendre l'aplicació d'algunes metodologies organitzatives com les 5S o el 6Sigma i la seua vinculació amb la gestió de la qualitat.
  • Aplicar el disseny d'experiments a situacions concretes en l'àmbit productiu.
  • Conéixer tècniques de calibratge i control d'equips de mesura i ser capaç d'utilitzar-les de forma adequada en cada context.
  • Identificar les polítiques de RRHH que recolzen i faciliten el desenrotllament d'una cultura organitzativa basada en la gestió de la qualitat.
  • Ser capaços de prendre decisions, desenrotllar accions i resoldre problemes en gestió de la qualitat.
  • Redactar documents i informes en temes relatius a la gestió de la qualitat.
  • Presentar documents i informes en temes relatius a la gestió de la qualitat.
  • Saber realitzar les labors pròpies de la seua professió, tant en empreses privades com en organismes públics.