Logo UVGrau en FísicaFacultat de Física Logo del portal

Màster Universitari en Intervenció Psicològica en Àmbits Socials

  • E01: Ser capaç d'utilitzar recursos, estratègies i tècniques d'intervenció individual, microsocial i/o macrosocial per promoure el desenvolupament positiu de les persones, dels grups i de les comunitats i/o per prevenir conductes de risc en els sectors propis de la intervenció psicosocial.
  • E02: Conèixer i saber organitzar, desenvolupar, adaptar i valorar serveis i programes d'assessorament i intervenció psicosocial d'acord amb les demandes i el context en què s'apliquen.
  • E03: Saber realitzar el seguiment de la direcció i gestió dels centres, serveis i/o programes relacionats amb la intervenció psicològica en àmbits socials.
  • E04: Ser capaç de treballar i de reconèixer el caràcter interdisciplinari que té la psicologia de la intervenció social amb altres dimensions i serveis del sistema social (educativa, sanitària, política, etc.).
  • E05: Conèixer i saber utilitzar les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) amb distints objectius per a la millora de la competència professional en intervenció psicosocial (obtenció d'informació, difusió de coneixement, relacions amb altres professionals, etc.)
  • E06: Saber informar i formar en matèria de campanyes de màrqueting social sobre temes socials adreçats a sectors propis de la intervenció psicològica en àmbits socials, ciutadans en general i institucions en especial.
  • E07: Ser capaç d'analitzar, planificar, executar i difondre treballs teòrics i empírics, bàsics i aplicats, manejant les fonts documentals i d'informació actualitzades, amb finalitats d'investigació, desenvolupament i innovació, en les diferents àrees de la intervenció psicosocial.
  • E08: Conèixer i saber aplicar els models i conceptes teòrics de la psicologia de la intervenció social i comunitària, per avaluar les realitats socials amb múltiples criteris de valor.
  • E09: Conèixer i saber identificar els factors psicosocials relacionats amb la promoció del benestar psicològic i social de les persones, dels grups, de les comunitats i de les poblacions en general.
  • E10: Conèixer i saber aplicar mètodes i tècniques d'anàlisi qualitativa i quantitativa per obtenir, integrar i valorar informació individual, grupal i/o comunitària.
  • E11: Saber seleccionar, dissenyar, adaptar i validar instruments de diagnòstic psicològic i social adaptats als sectors propis de la intervenció psicosocial.
  • E12: Conèixer i ser capaç d'identificar recursos, estratègies i tècniques individuals, microsocials i/o macrosocials, aplicades a la intervenció psicològica en àmbits socials.
  • E13: Ser capaç de definir objectius i d'aplicar metes d'intervenció atenent els grups, les poblacions i els contextos on es desenvolupa la intervenció psicosocial.
  • E14: Saber justificar, dissenyar, planificar, implementar, avaluar i divulgar plans i programes d'intervenció psicosocial amb diferents objectius, nivells d'acció i destinataris.
  • E15: Ser capaç d'implementar i coordinar plans i programes interdisciplinaris i/o interinstitucionals d'intervenció psicosocial.
  • E16: Coneix diferents tècniques de preparació de materials a nivell micro-nanométrico.
  • E17: Ser capaç d'identificar, analitzar i avaluar d'una manera crítica i reflexiva les necessitats, els problemes i les demandes socials de poblacions de risc i interès, propis de la intervenció psicosocial.