Logo UVGrau en Òptica i OptometriaFacultat de Física Logo del portal

Màster Universitari en Cooperació al Desenvolupament

  • G01: Saber comunicar les conclusions i els coneixements i les raons últimes que les sustenten a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
  • G02: Posseir les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una forma que haurà de ser en gran manera autodirigida o autònoma.
  • G03: Ser capaços d'integrar coneixements i afrontar la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis, des d'una perspectiva de gènere.
  • G04: Saber aplicar els coneixements adquirits i ser capaços de resoldre problemes en entorns nous o poc coneguts, dins contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb l'especialitat de cooperació al Desenvolupament.
  • G05: Ser capaç de plantejar i dur a terme un treball d'investigació en totes les seues fases.
  • G06: És capaç d'aplicar la metodologia del marc lògic en la planificació, seguiment i avaluació de projectes de Cooperació al desenvolupament
  • G07: Saber analitzar des d'una perspectiva global els problemes de cooperació
  • G08: Tindre criteris d'anàlisi de la realitat política, social, econòmica i cultural en la que es contextualitzen els enfocaments i temes de la nova cultura de la cooperació que promouen els organismes i les convencions internacionals
  • G09: Saber reconéixer les interrelacions entre els agents locals i els globals
  • G10: Ser capaç d'inserir-se en les estratègies de cooperació internacional i posar en marxa amb èxit accions coherents amb un model de desvolupament humà sostenible
  • G11: Conéixer l'entorn econòmic internacional per a identificar accions de desenvolupament viables en els mercats mundials