Logo UVGrau en Òptica i OptometriaFacultat de Física Logo del portal

Màster Universitari en Direcció i Gestió de Recursos Humans

  • G01: Que els/les estudiants siguen capaços de desenvolupar una capacitat assertiva i de negociació. Això significa ser capaç de dur a terme negociacions relacionades amb la direcció i gestió de recursos humans, així com ser capaç de realitzar una activitat de mediació que facilite una adequada direcció i gestió de recursos humans.
  • G02: Que els/les estudiants estiguen preparats per a l'aprenentatge continu i el autodesenvolupament. L'individu desenvolupa la capacitat d'incorporar nous coneixements, habilitats i competències professionals.
  • G03: Que els/les estudiants siguen capaços d'establir mecanismes per a orientar i motivar a els/les treballadors/as.
  • G04: Que els/les estudiants siguen capaços de comprendre els processos en grup.
  • G05: Que els/les estudiants siguen capaços d'adaptar-se al canvi i ser creatius. En aquest sentit, haurà d'adquirir la capacitat per a modificar la conducta previsible i habitual a fi d'adequar-se a les exigències de situacions diverses sense, per això, modificar substancialment els objectius finals dels processos de treball (incorporant noves dades provinents de l'entorn).
  • G06: Que els/les estudiants siguen capaços de dissenyar i desenvolupar entrevistes que sustentin les funcions de gestió de recursos humans.
  • G07: Que els/les estudiants siguen capaços de preparar, organitzar i desenvolupar reunions eficaces per al desenvolupament de la funció de direcció i gestió de recursos humans.
  • G08: Que els/les estudiants siguen capaços de desenvolupar relacions interpersonals i d'equip adequades.
  • G09: Que els/les estudiants siguen capaços de treballar en equip i, al mateix temps, estimular la participació dels membres del seu equip de treball, buscant la creació de sinèrgies.
  • G10: Que els/les estudiants siguen capaços de liderar persones i equips per a la consecució dels objectius de gestió i direcció de recursos humans. En aquest sentit, haurà de desenvolupar un cert nivell de sensibilitat relacional i empatia.
  • G11: Que els/les estudiants siguen capaços de comprendre i gestionar la diversitat cultural i ètnica de les organitzacions.
  • G12: Que els/les estudiants siguen capaços de desenvolupar una certa tolerància davant la incertesa.
  • G13: Que els/les estudiants siguen capaços de gestionar l'autoritat i els possibles focus de conflicte en el desenvolupament del treball i de les tasques.
  • G14: Que els/les estudiants siguen capaços d'auto-organitzar-se, la qual cosa significa planificar i establir sistemàticament amb temps realista els diferents treballs en la seua agenda personal, prioritzant les seues activitats, atenent criteris d'urgència i importància, utilitzant eines i procediments explícits per a controlar el nivell d'execució del treball i optimitzant el temps.
  • G15: Que els/les estudiants siguien capaços d'iniciar, dirigir, promoure i facilitar les interaccions, així com per a dirigir grups de persones.
  • G16: Que els/les estudiants siguen capaços de desenvolupar la capacitat de comunicació, influència i eficàcia en les relacions interpersonals.
  • G17: Que els/les estudiants siguen capaços de preparar informes i realitzar presentacions orals relacionats amb la direcció i gestió de recursos humans.
  • G18: Que els/les estudiants siguen capaços de posar en pràctica els coneixements adquirits durant el màster mitjançant el disseny d'una anàlisi de conjunt d'un tema concret en l'àmbit de la direcció i gestió dels recursos humans.
  • G19: Que els/les estudiants siguen capaços de documentar, sistematitzar i analitzar la informació disponible sobre un tema concret en l'àmbit de direcció i gestió dels recursos humans.
  • G20: Que els/les estudiants siguen capaços de plantejar hipòtesis i objectius factibles, vàlids i rellevants en relació amb un problema de recerca en direcció i gestió de recursos humans.
  • G21: Que els/les estudiants siguen capaços de de realitzar observacions i mesuraments rigorosos sobre el fenomen d'interès per a avaluar les hipòtesis i objectius plantejats, en el marc de la direcció i gestió de recursos humans.
  • G22: Que els/les estudiants siguen capaços d'estructurar i escriure informes amb els fonaments, mètodes i resultats de les dades i informació obtinguts a partir de l'observació del fenomen d'interès, en el marc de la direcció i gestió de recursos humans.
  • G23: Que els/les estudiants siguen capaços de plantejar conclusions amb implicacions pràctiques per a la direcció i gestió dels recursos humans.
  • G24: Que els/les estudiants siguen capaços de dissenyar una recerca relacionada amb una temàtica pròpia de la direcció i gestió de recursos humans. Això inclou la revisió adequada de la literatura, recollida i anàlisi d'informació quantitativa i/o qualitativa, preparació d'un manuscrit de recerca i presentació adequada del treball de recerca.
  • G25: Que els/les estudiants siguen capaços d'aplicar els mètodes, tècniques i instruments de recerca a l'estudi de casos.
  • G26: Que els/les estudiants siguen capaços d'utilitzar programes informàtics per a anàlisi quantitativa i qualitativa de les dades.