Logo UVGrau en Òptica i OptometriaFacultat de Física Logo del portal

Màster Universitari en Direcció i Planificació del Turisme

  • E01: Capacitat de direcció de departaments d'empreses turístiques.
  • E02: Assumir responsabilitats directives i tècniques en organismes públics i per a públics l'objecte dels quals és el suport a la gestió de les empreses turístiques.
  • E03: Gestionar un departament de turisme en l'administració pública.
  • E04: Entendre i adaptar-se a les particularitats culturals de cada mercat turístic.
  • E05: Conèixer els costums i les pràctiques del sector en els seus vessants nacional i internacional, així com les peculiaritats inherents a les diverses àrees econòmiques.
  • E06: Obtenir una visió més àmplia de les relacions comercials, que comprèn tots els mercats turístics, enfocant la problemàtica empresarial des d'una perspectiva tant local com global.
  • E07: Realitzar informes detallats sobre el sector i l'activitat turística.
  • E08: Detectar oportunitats i amenaces de distints mercats turístics, dels seus competidors a curt i llarg termini i els seus clients.
  • E09: Detectar nous mercats emergents i obrir-hi l'empresa. Realització d'informes per a assessorament en relacions amb mercats emergents.
  • E10: Adaptar l'estratègia comercial a les particularitats de cada entorn empresarial turístic.
  • E11: Seleccionar i gestionar les vies d'accés als mercats turístics.
  • E12: Analitzar l'estructura de l'activitat turística en tots els nivells, tenint en compte els components del desenvolupament turístic sostenible, els seus avantatges i les seues limitacions i riscos.
  • E13: Conèixer la metodologia de la governança turística.