Logo UVGrau en Òptica i OptometriaFacultat de Física Logo del portal

Màster Universitari en Educació Especial

  • Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i / o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.
  • Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi.
  • Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i afrontar la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • Que els estudiants sàpiguen comunicar les conclusions (i els coneixements i les raons últimes que les sustenten) a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
  • Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una forma que haurà de ser en gran manera autodirigida o autònoma.
  • Conéixer i comprendre processos d'investigació en l'àmbit de les necessitats específiques de suport educatiu i social
  • Tindre un compromís actiu amb la no discriminació, la igualtat d'oportunitats i l'equitat
  • Dissenyar i aplicar procediments d'investigació en l'àmbit de les necessitats específiques de suport educatiu i social
  • Buscar, gestionar i analitzar informació cientificoprofessional
  • Conéixer els principis ètics de l'actuació professional en l'àmbit de l'atenció a les necessitats específiques de suport educatiu
  • Saber previndre l'aparició y/o intensificació de necessitats específiques de suport educatiu
  • Saber col·laborar en els àmbits acadèmic i social amb famílies, professionals i institucions
  • Conéixer i interpretar informes tècnics, d'investigació i d'avaluació sobre accions, processos i resultats educatius
  • Conéixer els fonaments, principis, valors i actituds que sustenten el dret a l'educació de l'alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu
  • Conéixer la normativa internacional, estatal i autonòmica vigent en matèria d'atenció a les necessitats específiques de suport educatiu i en el context social, i ser capaç d'aplicar dita normativa en diferents supòsits
  • Conéixer i analitzar els programes que oferta l'administració educativa
  • Conéixer i comprendre els procediments d'avaluació i intervenció en l'entorn escolar en xiquets i xiquetes amb necessitats específiques de suport educatiu
  • Dissenyar i gestionar procediments d'intervenció en l'àmbit de les necessitats específiques de suport educatiu
  • Dissenyar, aplicar i avaluar estratègies educatives inclusives
  • Dissenyar, planificar i avaluar mesures ordinàries i específiques d'atenció en funció de les diferents necessitats específiques de suport educatiu i en el context social
  • Conéixer i comprendre l'impacte de les necessitats específiques de suport educatiu sobre les relacions familiars
  • Conocer y ser capaz de diseñar, aplicar y evaluar los sistemas de comunicación aumentativa.
  • Conéixer les manifestacions dels diferents tipus de dificultats en l'autoregulació i l'aprenentatge
  • Ser capaç de valorar les conseqüències dels dèficits d'autoregulació i de les dificultats d'aprenentatge en els àmbits social, personal i acadèmic
  • Conéixer el funcionament del sistema nerviós i les conseqüències associades al dany cerebral enjorn
  • Conéixer l'etiologia i les característiques físiques, cognitives i emocionals de diferents síndromes que cursen amb necessitats específiques de suport educatiu
  • Comprendre els mecanismes psicològics que contribuïxen a explicar les deficiències observades en els trastorns d'espectre autista.