Logo UVGrau en Òptica i OptometriaFacultat de Física Logo del portal

Màster Universitari en Planificació i Gestió de Processos Empresarials

  • Saber comunicar les conclusions (i els coneixements i les raons últimes que les sustenten) a públics especialitzats i/o no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
  • Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi.
  • Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i afrontar la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una forma que haurà de ser en gran manera autodirigida o autònoma.
  • Comprendre l'entorn global en què evolucionen les empreses internacionals.
  • Saber treballar en equips multidisciplinaris reproduint contextos reals i aportant i coordinant els propis coneixements amb els d'altres branques i intervinents.
  • Participar en debats i discussions, dirigir-los i coordinar-los i ser capaços de resumir i extreure'n les conclusions més rellevants i acceptades per la majoria.
  • Utilitzar les diferents tècniques d'exposició-oral, escrita, presentacions, panells, etc-per comunicar els seus coneixements, propostes i posicions.
  • Analitzar i resoldre els problemes de gestió per mitjà de la creació i validació dels models adequats als diversos camps de l'activitat de l'empresa, com poden ser la planificació i control de la producció, la gestió d'inventaris, la distribució i logística o la gestió de projectes. Treballar amb les dades disponibles o possibles.
  • Desenvolupar l'habilitat de gestionar la informació, amb especial èmfasi en la informació quantitativa. Dissenyar adequadament el procés d'adquisició i tractament de les dades.
  • Realitzar i coordinar projectes de millora i innovació tecnològica de la gestió.
  • Ser capaç de modelizar les situacions reals com a formulacions matemàtiques, especialment aquelles que involucren la presa de decisions en escenaris complexos.
  • Conéixer les ferramentes d'optimització i simulació disponibles en el mercat, la seua possible adequació als problemes de l'àmbit empresarial i plantejar el desenrotllament de noves aplicacions.
  • Ser capaç de sintetitzar i comunicar els resultats, les conclusions dels models i les solucions proposades d'una forma rigorosa i clara.
  • Ser capaços d'integrar coneixements i afrontar la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • Que els estudiants sàpiguen comunicar les conclusions (i els coneixements i les raons últimes que les sustenten) a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
  • Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i / o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.
  • Tenir una actitud proactiva davant dels possibles canvis que es produeixin en la seva tasca professional i / o investigadora.
  • Ser capaços d'integrar-se en equips, tant en funció de directius o coordinadors com a funcions específiques acotades i en funcions de suport al propi equip o altres.
  • Saber aplicar els coneixements adquirits i ser capaços de resoldre problemes en entorns nous o poc coneguts, dins contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi.
  • Posseir les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran manera autodirigit o autònom. Ser capaç d'abordar problemes nous amb noves ferramentes al llarg de la vida professional.
  • Adquirir un coneixement integrador de les àrees funcionals d'una empresa i dels aspectes més rellevants del seu entorn econòmic.
  • Desenvolupar aplicar coneixements i tecnologies en el context de la gestió empresarial.
  • Proposar i/o identificar noves tecnologies i avaluar el seu possible impacte sobre els processos actuals.
  • Liderar, integrar i coordinar equips de treball multidisciplinari encarregats de l'anàlisi i resolució de problemes.
  • Desenvolupar una perspectiva sistèmica de cara a la resolució de problemes i la presa de decisions en l'àmbit empresarial, fomentant la capacitat per a descompondre en parts, sense perdre la visió global tenint en compte les interrelacions en les partes..
  • Habituar l'alumne a analitzar la realitat des d'un enfocament multidisciplinari, propi de les ciències socials en general i de l'economia en particular.
  • Fomentar l'acceptació del canvi com quelcom connatural a l'activitat econòmica i desenrotllar en l'alumne una actitud d'alerta davant del dinamisme i la incertesa de l'entorn empresarial.
  • Capacitar a l'alumne per a buscar de forma activa informació rellevant sobre l'entorn i la seua pròpia empresa, utilitzant diferents fonts i procediments.
  • Fomentar una actitud crítica i analítica, així com una perspectiva orientada al futur, sobre la base de l'anticipació d'escenaris competitius factibles.
  • Desenvolupar en l'alumne les habilitats tècniques i analítiques necessàries per a la presa de decisions, amb informació complexa i incompleta, la qual cosa constituïx l'element central de l'activitat directiva.
  • Fomentar la creativitat a l'hora d'afrontar la resolució de problemes complexos, i la capacitat per a avaluar les implicacions que les alternatives dissenyades poden tindre sobre els diferents actors implicats.
  • Conéixer els distints problemes de producció i les seues relacions amb altres processos de l'empresa.
  • Conéixer les ferramentes de Gestió de Producció en els seus diferents nivells.
  • Aprendre a dur a terme la planificació d'un projecte, el seu control i seguiment efectiu.
  • Ser capaç de definir sistemes de gestió de qualitat i participar en el desenrotllament i implantació de plans de millora.
  • Gestionar arxius i sistemes de gestió d'arxius, seleccionant les tecnologies més coincidents a les necessitats.
  • Obtindre inferències i conclusions estadísticament rellevants a partir d'una font de dades.
  • Conéixer l'oferta de ferramentes i solucions TIC existents i l'impacte de la seua implantació en l'empresa.
  • Capacitat d'analitzar les distintes components del sistema logístic i de desenrotllar models específics que s'adapten a les característiques reals d'una empresa.
  • Conéixer els productes i servicis financers i la seua aplicació.