Logo de la Universitat de València Logo Màster Universitari en Gestió de Recursos Hídrics Logo del portal

.

L'aigua és un recurs cada vegada més escàs i la seua possessió constitueix un factor essencial de desenvolupament socioeconòmic.

És important poder adoptar estratègies eficaces per a optimitzar la gestió global dels recursos hídrics en qualsevol àrea geogràfica i que permeten pal·liar els desequilibris existents.

Per a fer front a aquests desafiaments requereix disposar de professionals i investigadors que coneguen i sàpien aplicar eines i instruments de caràcter multidisciplinari.

Existeix una gran demanda social per a aquesta temàtica, particularment a la Comunitat Valenciana, de professionals amb formació tècnica i científica en matèria de Recursos Hídrics.