UVSostenibilitat,UVSostenibilitatUniversitat de València,Universitat de València Logo del portal

• Dibuixos representant el consum sostenible

disc òptic

L’ús dels discs òptics – CDs, DVDs i altres - genera una quantitat progressivament superior de residus de discs utilitzats. El 99% d’aquests discs és policarbonat d’elevada puresa, pel que suposa una font de matèria primera d’elevada qualitat tècnica.

contenidor per a discos òptics

Com reciclar-los?

Mitjançant els contenidors específics:

En aquests contenidors s'introdueix només CDs, DVDs i altres discos òptics de policarbonat. Les fundes i caixes dels discos NO són de policarbonat. Reutilitzeu-les o recicleu-les en funció del seu material en ecoparcs o contenidors grocs.

Si voleu que un disc quede il·legible, podeu fer-li un tall amb tisores.

Quan s’òmpliga el contenidor:

• Precinteu la ranura
  • Envieu-lo per correu intern a: Servei de Prevenció i Medi Ambient

Si necessiteu un contenidor nou, podeu sol·licitar-lo a residus@uv.es indicant-nos el lloc i la persona de contacte.El remetrem per correu intern.

Per correu intern:

Cal recordar que mitjançant aquest sistema només es reciclen els discos i NO les seues carcasses (que hauran de dipositar-se al contenidor groc). Per al seu reciclatge, cal enviar aquests discs per correu intern a:

Reciclatge de discos òptics
Servei de Prevenció i Medi Ambient