Logo de la Universitat de València Logo Oficina de Polítiques per a l'Excel·lència (OPEX) Logo del portal

Mesval

Data: 30 de novembre de 2020 de 12:00 a 13:00. Dilluns.

Lloc de realització: Sala Sánchez Ayuso (aforament limitat)

Descripció:

Dilluns 30 de novembre a les 12:00h, la Càtedra Model Econòmic Sostenible de València i el seu entorn celebrarà el Diàleg MESVAL 'Correlació espacial dels barris de la ciutat de València: implicacions socioeconòmiques i empresarials'. En aquesta sessió participaran, José Antonio Álvarez, professor de la Facultat d’Economia; Juan Fernando Morala, investigador de la Universitat de València; i, Jorge Hermosilla, Catedràtic de Geografia de la Universitat de València. Francisco Muñoz, Vicedegà de la Facultat d’Economia, moderarà la sessió.

Cartell

Accés sessió

Organitza:

Càtedra Model Econòmic Sostenible de València i el seu entorn.

Contacta: catedramesval@uv.es