Logo de la Universitat de València Logo Oficina de Polítiques per a l'Excel·lència (OPEX) Logo del portal

Diàlegs MESVAL: 'Innovació sostenible en l’entorn actual'

Logo Mesval

Data: 19 de de novembre de 2019 de 16:30 a 18:30. Dimarts.

Lloc de realització: Sala Sánchez Ayuso

Descripció:

La Càtedra MESVAL pretén promoure, desenvolupar i intensificar les relacions entre la Universitat de València i l'Ajuntament de València per a la vigilància i transformació del model econòmic en el marc de ciutat considerant la diversitat dels seus agents econòmics i socials i sota el prisma de governança, innovació, sostenibilitat –econòmica, social i ambiental-, competitivitat, benestar humà i globalització.

Programa complet

Organitza:

Càtedra Model Econòmic Sostenible de València i el seu entorn..

Contacta: catedramesval@uv.es