Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Rectorat de la Universitat de València

Nascut a Ontinyent (1965). Juan Luis GandiaCatedràtic d’Economia Financera i Comptabilitat en el Departament de Comptabilitat de la Facultat d’Economia. Doctor en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de València, amb premi extraordinari de doctorat.

En la seua vessant investigadora, és el director de diverses línies d’investigació incloses sota l’acrònim META (management reporting, transparència, educació comptable i fiabilitat de la informació financera) inscrites en el Registre d’Estructures d’Investigació. Ha dirigit i participat en diferents projectes d’investigació competitius, realitzant accions de transferència de coneixement amb entitats públiques i privades. És autor de nombrosos articles en revistes indexades (JCR, SCOPUS) i diverses monografies d’investigació en institucions, com ara l’IVIE, la CNMV o l’AECA. Té reconeguts quatre sexennis d’investigació.

Pel que fa a la seua activitat docent, ha impartit matèries en diverses titulacions de grau i postgrau de la Facultat d’Economia. Ha liderat diversos projectes d’innovació educativa i és responsable d’un grup consolidat d’innovació docent. Té reconeguts cinc quinquennis docents.

Des de 2016, és vocal de la Junta Directiva de la Asociación Española de Profesores Universitarios de Contabilidad (ASEPUC).

Va ser Director del Departament de Comptabilitat, membre de la Comissió d’Estatuts, membre de la Comissió d’elaboració del Pla d’Estudis del grau en Administració i Direcció d’Empreses i de la Comissió d’elaboració del Pla de Estudis del màster oficial en Comptabilitat, Auditoria i Control de Gestió, Delegat del Rector per a la Direcció del Centre Universitari EDEM i Vicerector d’Economia, Infraestructures i Tecnologies de la Informació.

Ha sigut membre de la Junta de Centre de la Facultat d’Economia i és membre del Claustre.