Logo de la Universitat de València Logo Rectorat de la Universitat de València Logo del portal

La Universitat de València va finalitzar el desenvolupament del seu primer Pla Estratègic entre els anys 2008 i 2011.

En el context actual, de profunda i persistent crisi econòmica que minva els recursos del Sistema Universitari i alhora obliga a repensar la relació universitat-societat en el context de la responsabilitat social de la institució universitària; amb un marc institucional i normatiu incert, alhora que amb una assentada cultura de normalització, garantia, avaluació i certificació de la qualitat de les activitats desenvolupades pel Sistema Universitari; en un moment d’intensificació creixement dels processos d’internacionalització de l’ensenyament universitari i de la recerca, la Universitat de València, caracteritzada per la seua doble dimensió d’arrelament i compromís amb el seu territori, persegueix també el caràcter universal del saber i la ciència.

És en aquest marc en el qual la Universitat de València ha aprovat el seu segon Pla Estratègic, fruit d’un procés de reflexió que ha comportat una nova estratègia, tot i identificant els objectius i les prioritats que marcaran l’acció de la Universitat en l’horitzó temporal 2012-2015.