BibliotequesUVUniversitat de València Logo del portal

• Estudiants

Els usuaris i usuàries podran utilitzar el servei de préstec de manera habitual, en el taulell de les biblioteques, però també realitzant una reserva mitjançant el catàleg Trobes.

Reservar llibres al catàleg es molt senzill. En primer lloc, accedeix al catàleg i identifica’t a través de l’enllaç que trobaràs a la part superior de la pàgina. Si eres membre de la comunitat universitària, cal utilitzar l’usuari i contrasenya de la Universitat de València. Si eres un usuari extern, el DNI i la contrasenya.

Localitza en el catàleg el llibre que vols reservar. De la llista de resultats, fes click sobre el títol que t’interessa per a veure les opcions disponibles, i dins del registre, en l’apartat “Disponibilitat” trobaràs el botó per a fer la petició de reserva.

Emplena el formulari i envia la petició. Si el tipus d’usuari al que pertanys ho permet, podràs seleccionar una biblioteca de recollida. També pots introduir una data a partir de la qual no necessitaràs més el llibre, o un comentari.

La reserva la podràs comprovar en l’apartat “Sol·licituds” de El Meu Compte. També podràs fer la cancel·lació de la reserva al mateix apartat.

Quan l’exemplar estiga disponible l’usuari o usuària rebrà un correu electrònic per tal de passar  a recollir-lo. El termini per recollir el llibre abans que la reserva siga cancel·lada és de 3 díes. Per favor, si no aneu a passar a arreplegar els préstecs, contacteu amb la Biblioteca.

Si no podeu recollir els préstecs a la biblioteca, podeu autoritzar una altra persona perquè ho faça signant aquest document.