BibliotequesUVUniversitat de València Logo del portal

Les biblioteques i arxius de la Universitat de València t'ofereixen de nou un servei de consulta en sala de llibres i documents exclosos de préstec durant l'emergència de la Covid-19. Es demanarà cita prèvia a la biblioteca corresponent.

Podreu consultar manuscrits, incunables, impresos des del segle XVI al XIX, obres de referència, tesis doctorals i documents d’arxiu.

Tria la teua biblioteca i/o arxiu i envia'ns un missatge mitjançant el formulari. Indica'ns les dades d'allò que vols consultar. Ens posarem en contacte amb tu per correu electrònic per a confirmar-te la data i hora per a la teua consulta.

Biblioteca d’Educació  Biblioteca d’Humanitats
Biblioteca de Ciències i Farmàcia Biblioteca de Ciències de la Salut
Biblioteca de Ciències Socials Biblioteca de Psicologia i Esport
Biblioteca del Jardí Botànic  Biblioteca Històrica
Biblioteca Historicomèdica Biblioteca Campus d’Ontinyent
Cartoteca Biblioteca Dipositària de l’ONU
Arxiu Intermedi Arxiu Històric
Biblioteca Dipòsit

Les tesis de la Biblioteca Dipòsit es consultaran a la biblioteca que indique l’usuari en la sol·licitud.

Biblioteca segura

Biblioteca segura: clicka per a fer més gran