Les biblioteques i arxius de la Universitat de València t'ofereixen de nou un servei de consulta en sala de llibres i documents exclosos de préstec durant l'emergència de la Covid-19. Es demanarà cita prèvia a la biblioteca corresponent.
Podreu consultar manuscrits, incunables, impresos des del segle XVI al XIX, obres de referència, tesis doctorals i documents d’arxiu.
Tria la teua biblioteca i/o arxiu i envia'ns un missatge mitjançant el formulari. Indica'ns les dades d'allò que vols consultar. Ens posarem en contacte amb tu per correu electrònic per a confirmar-te la data i hora per a la teua consulta.
Les tesis de la Biblioteca Dipòsit es consultaran a la biblioteca que indique l’usuari en la sol·licitud.