Vols organitzar una taula redona sobre alguna qüestió del teu interès i necessites suport econòmic? T’agradaria que t’assessoraren en l’organització i difusió d’unes jornades sobre art i ciència? O en la realització d’una exposició fotogràfica al teu centre sobre defensa cívica de drets? Formes part d’un grup de música i voleu organitzar un concert solidari? O ets més de teatre i t’agradaria impulsar algun tipus de col·laboració amb altres entitats? Vols promocionar el pensament crític o la salut? Són només alguns exemples d’activitats socioculturals que, amb les ajudes Fora de classe de la Universitat de València que gestiona el Sedi, podem ajudar-te a fer realitat.
La finalitat d’aquestes ajudes és donar suport a activitats socioculturals realitzades directament pels estudiants de la Universitat de València i que es duguen a terme en el si de la comunitat universitària, amb l’objectiu d’afavorir que l’estudiantat puga implicar-se en la programació sociocultural de la Universitat aportant propostes i duent-les a terme en totes les seues fases, a més de compartir una experiència amb companys i companyes i professionals amb interessos comuns.
El Servei d’Informació i Dinamització (Sedi) ofereix, a més, un servei d’assessorament, per a qui ho desitge o necessite, en qualsevol pas del projecte: des de la sol·licitud de l’ajuda, la confecció del pressupost o el disseny i realització del projecte. Cal tenir en compte que la comissió d’avaluació analitzarà la documentació presentada i que valorarà els projectes segons els criteris fixats en les bases reguladores de la convocatòria. La puntuació obtinguda determinarà l’import màxim de l’ajuda que pot rebre un projecte, tenint en compte que la puntuació mínima per poder ser beneficiari/ària és de 5 punts.
Curs 2022-2023
Per al curs 2022-2023, hi haurà dos períodes de sol·licituds de Fora de classe: ajudes a projectes socioculturals, amb els seus respectius terminis de presentació.
Destinataris/àries
- Associacions d’estudiants de la Universitat de València.
- Col·lectius que agrupen, com a mínim, tres estudiants.
- L’estudiantat de la Universitat de València que curse estudis oficials en centres propis, de manera individual o organitzats en grups.
Termini de sol·licitud
- Primer període: de l’1 al 25 de setembre de 2022.
- Segon període: del 22 de febrer al 8 de març de 2023.
Dotació econòmica
Fins un màxim de 2.500 euros per projecte.
Requisits
Que els projectes estiguen dissenyats per estudiants de la Universitat de València, que l’estudiantat de la Universitat de València siga el seu destinatari principal i que es desenvolupen en espais de la Universitat de València, si són presencials.
Les activitats hauran de celebrar-se:
- Per a les sol·licituds del primer període: entre l’1 de novembre de 2022 i el 31 de març de 2023.
- Per a les sol·licituds del segon període: de l’1 d’abril al 31 d’octubre de 2023.
Fases del procediment i documentació
1. Publicació de les bases
- Primer període:
- Convocatòria i bases reguladores [tauler oficial de la UV].
- Data de publicació al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana: 19 de gener de 2022.
- Correcció d'errades [tauler oficial de la UV].
- Segon període:
- Convocatòria i bases reguladores [tauler oficial de la UV].
- Data de publicació al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana: 21 de febrer de 2023.
- Ampliació de termini [tauler oficial de la UV].
2. Sol·licitud de l'ajuda
- Millora la sol·licitud de l’ajuda i la presentació del projecte amb l'assessorament del Sedi.
- Accés al formulari de sol·licitud en la Seu Elecrònica UV.
- Compromís de la participació dels estudiants en l’organització del projecte.
- Declaració responsable d’obligacions tributàries (només per a col·lectius i sol·licitants individuals).
- Plantilla per a la presentació del projecte.
3. Concessió de les ajudes i acceptació
- Primer període:
- Publicació de la resolució provisional [tauler oficial de la UV].
- Publicació de la resolució definitiva [tauler oficial de la UV].
- Document d’acceptació de l’ajuda.
Cal parar atenció al termini de presentació de l'acceptació de l'ajuda concedida.
- Document d’acceptació de l’ajuda.
- Segon període:
- Publicació de la resolució [tauler oficial de la UV].
- Document d’acceptació de l’ajuda.
Cal parar atenció al termini de presentació de l'acceptació de l'ajuda concedida.
- Document d’acceptació de l’ajuda.
- Publicació de la resolució [tauler oficial de la UV].
4. Producció, difusió i realització de l'activitat
- Recordeu que podeu comptar amb El Sedi t'assessora.
- Logotips per a les accions de comunicació de l'activitat.
5. Justificació i pagament de les ajudes
- Memòria de l’activitat.
- Informe econòmic, segons el model.
- Factures i tiquets.
- Fitxa de tercers.
- Imatges que verifiquen la realització de cadascuna de les activitats objecte de subvenció.
- Un exemplar de cada material produït amb l’ajuda concedida.
Termini per a la presentació de la justificació:
- Primer període: fins al 30 de maig de 2023.
- Segon període: fins al 30 de novembre de 2023.