Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Imatge il·lustrativa de les eleccions de representants d'estudiants al Claustre i a les Juntes de centre

Termini de presentació de candidatures:

Del 31d’octubre al 7 de novembre de 2019, a les 14:00.

Les candidatures es presentaran mitjançant ENTREU en el formulari previst per a presentació de candidatures a CLAUSTRE i JUNTA DE CENTRE. Aquesta aplicació comprova automàticament que les persones que s’inclouen estan matriculades en alguna de les titulacions del centre pel qual es presenten.

Cal atendre aquestes qüestions pràctiques:

• El o la representant de la candidatura és la persona que fa la inscripció de la candidatura i de tots els membres que la integren. Ha de ser estudiant del mateix centre en què es presenta la candidatura, però no ha de formar part necessàriament de la mateixa.
  • Els candidats i les candidates inclosos han de ser estudiants matriculats en el centre pel qual es presenta la candidatura.
  • Una vegada presentada la candidatura, tots els estudiants inclosos rebran un correu electrònic al seu compte de la UV, en el qual se’ls comunicarà que han estat inclosos en la candidatura i se’ls demanarà que ho ratifiquen. En el missatge hi haurà un enllaç directe amb el formulari de confirmació.
  • Si el representant que inscriu la candidatura també forma part d’aquesta, rebrà el mateix correu de confirmació que la resta de candidats i haurà de confirmar igualment que hi pertany.
  • Quan un candidat o candidata confirma la seua inclusió en la candidatura, el representant rep un correu que li comunica la confirmació.
  • Una vegada presentada una candidatura, no es pot modificar. Si se’n vol excloure o incloure-hi candidats, s’haurà de cancel·lar la primera sol·licitud i presentar-ne una de nova.
  • Si un candidat ha confirmat una sol·licitud i aquesta és cancel·lada, la confirmació ja no té valor. Si es torna a presentar la candidatura, el candidat haurà de tornar a confirmar-la.