Logo de la Universitat de València Logo Servei d'Informació i Dinamització Logo del portal

Termini de presentació de candidatures: del 2 al 9 de novembre de 2023, a les 14:00.

Les candidatures es presentaran mitjançant la Seu Electrònica UV en el formulari previst per a presentació de candidatures a CLAUSTRE i JUNTA DE CENTRE. Aquesta aplicació comprova automàticament que les persones que s’inclouen estan matriculades en alguna de les titulacions del centre pel qual es presenten.

Cal atendre aquestes qüestions pràctiques:

  • El o la representant de la candidatura és la persona que fa la inscripció de la candidatura i de tots els membres que la integren. Ha de ser estudiant del mateix centre en què es presenta la candidatura, però no ha de formar part necessàriament de la mateixa.
  • Els candidats i les candidates inclosos han de ser estudiants matriculats en el centre pel qual es presenta la candidatura.
  • Una vegada presentada la candidatura, tots els estudiants inclosos rebran un correu electrònic al seu compte de la UV, en el qual se’ls comunicarà que han estat inclosos en la candidatura i se’ls demanarà que ho ratifiquen. En el missatge hi haurà un enllaç directe amb el formulari de confirmació.
  • Si la persona representant que inscriu la candidatura també forma part d’aquesta, rebrà el mateix correu de confirmació que la resta de candidats i candidates i haurà de confirmar igualment que hi pertany.
  • Quan un candidat o candidata confirma la seua inclusió en la candidatura, la persona representant rep un correu que li comunica la confirmació.
  • Una vegada presentada una candidatura, no es pot modificar. Si se’n vol excloure o incloure-hi candidats o candidates, s’haurà de cancel·lar la primera sol·licitud i presentar-ne una de nova.
  • Si un candidat o una candidata ha confirmat una sol·licitud i aquesta és cancel·lada, la confirmació ja no té valor. Si es torna a presentar la candidatura, haurà de tornar a confirmar-la.