Logo de la Universitat de València Logo Servei de Política Lingüística (SPL) Logo del portal

La Generalitat Valenciana organitza els exàmens per a obtindre els certificats oficials administratius de coneixements de valencià (JQCV) dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2.

Quina validesa tenen?

Les proves de la JQCV són equivalents a les proves de la Universitat de València (CIEACOVA) i a altres certificacions oficials de la Generalitat de Catalunya, el Govern de les Illes Balears, el Govern d’Andorra, l’Institut Ramon Llull, la Universitat de les Illes Balears i les universitats catalanes.

» Consulteu les certificacions de valencià que reconeix la Universitat de València.

Més informació:

Entreu al web de la JQCV si voleu més informació sobre les proves.

Altres proves

A banda de les proves de la Universitat de València (CIEACOVA) i de la Generalitat Valenciana (JQCV), a les àrees de València i Ontinyent, hi ha altres institucions públiques que també realitzen proves de valencià i que n’expedeixen certificats:

» Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la Universitat Politècnica de València (també convoquen les proves de la CIEACOVA)
» Escoles oficials d'idiomes

Indiquem aquests centres a títol informatiu. No tenen cap relació amb el Servei.