Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Tallers de llengües i cultures

Els tallers tindran lloc entre el 18 de febrer i el 17 de maig de 2019. Les sessions són de 90 minuts. No hi haurà tallers del 15 al 19 de març (Falles), el 5 d'abril (exàmens de castellà del DELE), del 19 al 29 d'abril (Paqua), ni l'1 de Maig.

Són gratuïts i estan oberts a l'estudiantat i al personal treballador de la Universitat de València. Si no treballeu ni estudieu en la Universitat, teniu l'opció de fer-vos membres d'Alumni UV.

Els objectius de cada taller són promoure el coneixement de la llengua i la cultura del taller, els valors del plurilingüisme i l'estatus del valencià com a llengua pròpia de l'activitat acadèmica. Les llengües de treball, doncs, són la pròpia de cada taller i el valencià.

La falta injustificada a la primera sessió o durant dues sessions consecutives o tres d’alternes comporta la baixa en el taller. La justificació de faltes d'assistència es presentarà en la primera sessió possible a la persona dinamitzadora del taller, a la qual correspondrà la decisió d'acceptar-la o no.

L'assistència als tallers no se certificarà ni es convalidarà per crèdits.

Lloc: Edifici Beatriu Civera, carrer del Serpis, 29, planta baixa (Campus dels Tarongers)

Horaris i inscripció

Cliqueu en el nom del taller per accedir al formulari d'inscripció corresponent.

Idioma Horari Lloc Data d'inici
Introducció a la llengua i la cultura xineses Dimarts i dijous
Aula 2 5 de març
Introducció a la llengua i la cultura àrabs Dilluns i dimecres
12.00 – 13.30
Aula 2 18 de febrer
Llengua francesa A1 i cultura de l'Amèrica francòfona Dimarts i dijous
10.00 – 11.30
Llengua francesa A2/B1 i cultura de l'Amèrica francòfona Dimarts i dijous
12.00 – 13.30
Llengua i cultura franceses B2/C1 Dimecres i dijous
17.00 – 18.30
Aula 2 20 de febrer
Llengua i cultura italianes A1 Dilluns i dimarts
Aula 3 18 de febrer
Llengua i cultura italianes A2/B1 Dimecres i divendres
Aula 3 20 de febrer
Llengua i cultura italianes B2/C1 Dimecres i divendres
Aula 3 20 de febrer
Llengua i cultura angleses A2/B1 Dimarts i dijous
Llengua i cultura angleses B2/C1 Dimarts i dijous
Aula 3 19 de febrer

Si no hi trobeu l'idioma o el nivell que us interessa, consulteu els cursos que ofereix el Centre d'Idiomes de la Universitat de València.

Recordeu que, a més d'aquests tallers, podeu participar en els grups de conversa en diverses llengües que oferim als centres d'autoaprenentatge de cada campus.

Voleu aprendre valencià, anglès, francès, alemany i altres llengües?