Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Tallers de llengües i cultures

Els tallers tindran lloc entre el 12 de febrer i el 18 de maig de 2018. Les sessions són de 90 minuts. No hi haurà tallers del 15 al 20 de març (Falles) i del 29 de març al 9 d'abril (Pasqua).

Són gratuïts i estan oberts a l'estudiantat i el personal treballador de la Universitat de València. Si no treballeu ni estudieu en la Universitat, teniu l'opció de fer-vos membres d'Alumni UV (www.fundaciouv.es/amics).

Els objectius de cada taller són promoure el coneixement de la llengua i la cultura del taller, els valors del plurilingüisme i l'estatus del valencià com a llengua pròpia de l'activitat acadèmica. Les llengües de treball, doncs, són la pròpia de cada taller i el valencià.

Una volta començats els tallers, els dinamitzadors podran proposar als participants canvis de grup, per millorar-ne el funcionament, sobretot si s'hi detecten nivells molt heterogenis.

La falta injustificada a la primera sessió o durant dues sessions consecutives o tres d’alternes comporta la baixa en el taller. La justificació de faltes d'assistència es presentarà en la primera sessió possible a la persona dinamitzadora del taller, a la qual correspondrà la decisió d'acceptar-la o no.

L'assistència als tallers no se certificarà ni es convalidarà per crèdits.

Lloc: Edifici Beatriu Civera, carrer del Serpis, 29, planta baixa (Campus dels Tarongers)

Horaris i inscripció

Cliqueu en el nom del taller i accedireu al formulari d'inscripció corresponent.

Idioma Nivell Horari Lloc

Llengua i cultura romaneses

A1/A1+

dimarts i dijous, 9.00 – 10.30 h

Aula 4, planta baixa, Edifici Beatriu Civera

Llengua i cultura romaneses

A2/B1

dimarts i dijous, 11.00 – 12.30 h

Aula 4, planta baixa, Edifici Beatriu Civera

dimecres, 9.30 – 11.00 h

Aula 1, planta baixa, Edifici Beatriu Civera

A2/B1

dimecres, 8.00 – 9.30 h Aula 1, planta baixa, Edifici Beatriu Civera

dilluns, 15.00 – 16.30 h Aula 1, planta baixa, Edifici Beatriu Civera

C1

dilluns, 8.00 – 9.30 h Aula 1, planta baixa, Edifici Beatriu Civera

Complet

A1 dimecres i divendres, 10.00 – 11.30 h Aula 4, planta baixa, Edifici Beatriu Civera

Complet

A2/B1 dimecres i divendres, 12.00 – 13.30 h Aula 4, planta baixa, Edifici Beatriu Civera

Llengua i cultura italianes

B2 dimarts i divendres, 15.00 – 16.30 h Aula 3, planta baixa, Edifici Beatriu Civera

Llengua i cultura italianes

C1  dimarts i divendres, 17.00 – 18.30 h Aula 3, planta baixa, Edifici Beatriu Civera

Recordeu que, a més d'aquests tallers, podeu participar en els grups de conversa en diverses llengües que oferim als centres d'autoaprenentatge de llengües de cada campus: <www.spluv.es/conversa>.

Voleu aprendre valencià, anglès, francés, alemany i altres llengües?