Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Tallers de llengües i cultures

Els tallers tindran lloc entre el 15 d'octubre i el 21 de desembre de 2018. Les sessions són de 90 minuts. No hi haurà tallers els dies festius 1 de novembre i 6 de desembre, ni el 19 de novembre (exàmens d'italià CELI).

Són gratuïts i estan oberts a l'estudiantat i al personal treballador de la Universitat de València. Si no treballeu ni estudieu en la Universitat, teniu l'opció de fer-vos membres d'Alumni UV (www.fundaciouv.es/amics).

Els objectius de cada taller són promoure el coneixement de la llengua i la cultura del taller, els valors del plurilingüisme i l'estatus del valencià com a llengua pròpia de l'activitat acadèmica. Les llengües de treball, doncs, són la pròpia de cada taller i el valencià.

La falta injustificada a la primera sessió o durant dues sessions consecutives o tres d’alternes comporta la baixa en el taller. La justificació de faltes d'assistència es presentarà en la primera sessió possible a la persona dinamitzadora del taller, a la qual correspondrà la decisió d'acceptar-la o no.

L'assistència als tallers no se certificarà ni es convalidarà per crèdits.

Lloc: Edifici Beatriu Civera, carrer del Serpis, 29, planta baixa (Campus dels Tarongers)

Horaris i inscripció

Cliqueu en el nom del taller per accedir al formulari d'inscripció corresponent.

Idioma Nivell Horari Lloc Data d'inici
Llengua i cultura croates Introducció Dimarts i dijous de 13.00 – 14.30 h Aula 5, planta baixa, Edifici Beatriu Civera 23 d'octubre
Llengua i cultura italianes A2/B1 Dimarts i dijous d'11.00 – 12.30 h Aula 1, planta baixa, Edifici Beatriu Civera 23 d'octubre

Introducció a la llengua i cultura àrabs

Introducció

Dimarts i dimecres de 12.00 – 13.30 h

Aula 3, planta baixa, Edifici Beatriu Civera

16 d'octubre

Llengua i cultura alemanyes

B2/C1

Dimarts i dimecres de 13.30 – 15.00 h

Aula 3, planta baixa, Edifici Beatriu Civera

16 d'octubre

Llengua francesa A1 i cultura de l'Amèrica francòfona

[TANCAT]

A1

Dilluns i dijous de 10.30 – 12.00 h Aula 3, planta baixa, Edifici Beatriu Civera 15 d'octubre

Si no hi trobeu l'idioma o el nivell que us interessa, consulteu els cursos que ofereix el Centre d'Idiomes de la Universitat de València.

Recordeu que, a més d'aquests tallers, podeu participar en els grups de conversa en diverses llengües que oferim als centres d'autoaprenentatge de cada campus: www.spluv.es/conversa

Introducció a la llengua i cultura àrabs Taller de llengua i cultura alemanyes Taller de llengua francesa i cultura de l'Amèrica francòfona

Voleu aprendre valencià, anglès, francés, alemany i altres llengües?