Logo de la Universdad de Valencia Logo del portal

• Tallers de llengües i cultures

Tallers Intensius de Llengües i Cultures: juliol de 2019

Què és el Campus Vives de Plurilingüisme?

El Campus Vives de Plurilingüisme és una iniciativa conjunta de la Xarxa Vives d'Universitats i la Universitat de València, amb l'objectiu d'oferir tallers intensius de diverses llengües i cultures al personal i a l'estudiantat de totes les universitats de la Xarxa.

Aquests tallers són una bona oportunitat per a conèixer llengües i cultures a través dels dinamitzadors que les parlen, les coneixen i les viuen. Per als que tingueu previst fer una estada internacional, especialment, pot ser una bona manera de conèixer les particularitats de la cultura que us acollirà.

Els objectius de cada taller són promoure el coneixement de la llengua i la cultura del taller, els valors del plurilingüisme i l'estatus del valencià com a llengua pròpia de l'activitat acadèmica. Les llengües de treball, doncs, seran la pròpia de cada taller i el valencià.

L'assistència als tallers no se certificarà ni es convalidarà per crèdits.

Una vegada començats els tallers, els dinamitzadors podran proposar als participants canvis de grup, per millorar-ne el funcionament, sobretot si s'hi detecten nivells molt heterogenis.

La falta d’assistència injustificada a la primera sessió o durant dues sessions consecutives o tres d’alternes comporta la baixa en el taller. La justificació, si escau, de faltes d'assistència es presentarà en la primera sessió possible a la persona dinamitzadora del taller, a la qual correspondrà la decisió d'acceptar-la o no.

Qui s’hi pot inscriure?

Tota la comunitat universitària de la Xarxa Vives, inclosos els membres d'Alumni.

On es fan els tallers?

A les aules del Servei de Política Lingüística de la Universitat de València, Edifici Beatriu Civera, carrer del Serpis, 29, planta baixa (Campus dels Tarongers).

Quan es faran?

De l'1 al 25 de juliol, de dilluns a divendres, en sessions diàries de 90 minuts (els tallers de xinès començaran el dimarts 2 de juliol).

Com i quan m'hi puc inscriure?

A partir del 3 de juny, emplenant els formularis que hi ha en la taula d'aquesta pàgina.

Quant costa?

L’assistència als tallers és gratuïta per a tota la comunitat universitària de la Xarxa Vives.

Horaris i inscripció

Cliqueu en el nom del taller per accedir al formulari d'inscripció corresponent.

Idioma Horari Lloc Data d'inici
Llengua i cultura romaneses A1+/A2 09.00-10.30 Sala de reunions, 3a planta 1 de juliol
Llengua i cultura romaneses A1 (Introducció) 11.00-12.30 Sala de reunions, 3a planta 1 de juliol
Llengua i cultura ucraïneses A1 (Introducció) 9.00-10.30 Aula 4, planta baixa 1 de juliol
Llengua i cultura poloneses A1 (Introducció)​ 11.00-12.30 Aula 4, planta baixa 1 de juliol
Llengua i cultura russes A1 (Introducció)​ 13.00-14.30 Aula 4, planta baixa 1 de juliol
Llengua i cultura xineses A1 (Introducció)* 09.00-10.30 Aula 5, planta baixa 2 de juliol
Llengua i cultura xineses A1+/A2* 11.00-12.30 Aula 5, planta baixa 2 de juliol
Llengua i cultura alemanyes A1 (Introducció) 09.00-10.30 Aula 2, planta baixa 1 de juliol
Llengua i cultura alemanyes A2/B1 11.00-12.30 Aula 2, planta baixa 1 de juliol
Llengua i cultura alemanyes B2/C1 13.00-14.30 Aula 2, planta baixa 1 de juliol
Llengua i cultura italianes A1 (Introducció) 09.00-10.30 Aula 3, planta baixa 1 de juliol
Llengua i cultura italianes A2/B1 11.00-12.30 Aula 3, planta baixa 1 de juliol
Llengua i cultura italianes B2/C1 13.00-14.30 Aula 3, planta baixa 1 de juliol
Llengua francesa i cultura de l'Amèrica francòfona A1 (Introducció) 09.00-10.30 Aula 1, planta baixa 1 de juliol
Llengua francesa i cultura de l'Amèrica francòfona A2/B1 11.00-12.30 Aula 1, planta baixa 1 de juliol
Llengua francesa i cultura de l'Amèrica francòfona B2/C1 13.00-14.30 Aula 1, planta baixa 1 de juliol

*Els tallers de llengua i cultura xineses començaran el 2 de juliol.

Si no hi trobeu l'idioma o el nivell que us interessa, consulteu els cursos que ofereix el Centre d'Idiomes de la Universitat de València.

Recordeu que, a més d'aquests tallers, podeu participar en els grups de conversa en diverses llengües que oferim als centres d'autoaprenentatge de cada campus.

Voleu aprendre valencià, anglès, francès, alemany i altres llengües?