ANA ISABEL MARTINEZ HERNANDEZ
PDI-Ajudant Doctor/A
Àrea de coneixement: FILOLOGIA ANGLESA
Departament: Filologia Anglesa i Alemanya
Biografia
Ana-Isabel Martínez-Hernández és professora ajudant doctora al departament de Filologia Anglesa i Alemanya de la Universitat de València. Es va doctorar en Llengües aplicades, Literatura i Traducció per la Universitat Jaume I l’any 2022. Ha format part de grups d’innovació educativa com CLHIOS o WikiTrad, i del grup de recerca GENTT. Ara per ara, és membre de l'Institut Interuniversitari de Llengües Modernes Aplicades (IULMA) i del grup de recerca TeLL-ME (Teaching and Learning Languages in Multicultural Education). Ha format part de la comissió avaluadora de CertAcles i ha impartit cursos de formació al professorat i cursos de preparació a l’acreditació de diversos nivells en anglés. Els seus interessos i línies de recerca se centren en les noves tecnologies en l'ensenyament i l'aprenentatge de l'anglés com a llengua estrangera, així com de les necessitats especials a l'aula d'anglès. Els seus treballs han estat publicats en revistes nacionals i internacionals, entre elles Porta Linguarum, Miscelánea: A Journal of English and American Studies o Pragmalingüística. Així mateix, participa al comitè editorial de la revista Ibèrica i ha estat revisora en revistes nacionals i internacionals com MonTi, Porta Linguarum o Teaching and Teacher Education.
Asignatures impartides i modalitats docents
Tutories
07/09/2024 - 26/01/2025 |
LUNES de 10:00 a 13:00 null null null |
27/01/2025 - 16/05/2025 |
LUNES de 10:00 a 13:00 DESPATX Planta 6 FACULTAT FILOLOGIA, TRADUCCIÓ I COMUNICACIÓ |
Observacions |
Participa en el programa de tutories electròniques de la Universitat de València |
Formació acadèmica
Publicacions en revistes
-
-
-
-
-
-
Ana-Isabel Martínez-Hernández
(2022)
Using a free corpus tool for time-efficient feedback on English as a foreign language reports. Miscelanea. A Journal of English and American Studies. ISSN: 1137-6368
-
Ana-Isabel Martínez-Hernández
(2021)
Book review: Llegir la Imatge. Il·lustrar la Paraula. Reflexions al voltant del llibre il·lustrat i el còmic. Language Value. ISSN: 1989-7103
-
-
-
-
Begoña Bellés-Fortuño; Ana-Isabel Martínez-Hernández
(2019)
English in the healthcare setting: the use of wordcloud and quizlet with psychological pathologies. EDULEARN proceedings. ISSN: 2340-1117
Altres Publicacions
Lucía Bellés-Calvera; Begoña Bellés-Fortuño (2022). The international classroom in a CLIL setting: The case of Tourism En R. Ruiz Cecilia y Juan Ramón Guijarro Ojeda (Eds.), Investigación e innovación en lengua extranjera: Una perspectiva global (pp. 429 - 452). . (pp. 429 - 452) .
Ana-Isabel Martínez-Hernández (2024). Bridging the gap: fostering inclusive learning for visually diverse learners in the EFL classroom Educación 360: Emociones, tecnología, evaluación e inclusión en la era digital . (pp. 43 - 64) .
Ana-Isabel Martínez-Hernández (2024). Transformative pedagogy: unleashing the potential of Google Bard in academic writing instruction Aprendizaje 4.0: Inteligencia artificial, redes sociales y rol docente en la era digital . (pp. 17 - 32) .
Ana-Isabel Martínez-Hernández; Lucía Bellés-Calvera (2024). Using AI in language teaching: opportunities and concerns Transformando la educación: aplicaciones prácticas de las tecnologías en el aula . (pp. 133 - 165) .
Estades a Centres de Recerca
Línies d'activitat
Participacions a Congressos
Ana Isabel Martínez Hernández (2024). Breaking barriers: creating accessible EFL learning. (Ponència). EDU-ICER'24 The changing world and transdiciplinary quests in education . Izmir . TURQUIA
Ana-Isabel Martínez-Hernández; Lucía Bellés-Calvera (2022). Teachers' use of emojis in digital academic contexts. (Comunicació). XX Congreso internacional AELFE . Pisa . ITÀLIA
Lucía Bellés-Calvera; Ana-Isabel Martínez-Hernández (2020). Written discourse competence and asynchronous online learning: An analysis of writing errors in higher education. (Comunicació). Nodos del conocimiento . ESPANYA
Begoña Bellés-Fortulo; Ana-Isabel Martínez-Hernández; Lucía Bellés-Calvera; Adrián Mota Babiloni (2021). Lengua y Contenido: El desafío en el aula universitaria de Ciencias. (Comunicació). CIMIE 2021 . ESPANYA
Lucía Bellés Calvera; Ana-Isabel Martínez-Hernández (2024). USING AI IN LANGUAGE TEACHING AND RESEARCH IN HIGHER EDUCATION: THE GOOD, THE BAD, AND THE UGLY. (Comunicació). Futureduca . ESPANYA
Lucía Bellés-Calvera, Ana Isabel Martínez-Hernández (2024). Gaming for Fluency: Fostering professional competences through digital learning environment. (Comunicació). AESLA 2024 . València . ESPANYA
Ana-Isabel Martínez-Hernández; Lucía Bellés-Calvera (2024). Language Strategies and Collaborative Play: Exploring Group Dynamics through Discourse Analysis in Virtual Escape Rooms. (Comunicació). 4th International Conference EnTRetextos 2024 . València . ESPANYA
Ana-Isabel Martínez-Hernández; Lucía Bellés-Calvera (2022). Teachers' use of emojis in digital academic contexts. (Comunicació). 20th International AELFE Conference 'Communication in the academic, professional, and political spheres during pandemic times' . ESPANYA
Adrián Mota Babiloni; Ana-Isabel Martínez-Hernández (2022). Efectividad de tareas voluntarias en el curso Refrigeración y Climatización del Grado en Ingeniería Mecánica. (Comunicació). CIMIE22 X Congreso Internacional Multidisciplinar de Investigación Educativa Efectividad de tareas voluntarias en el curso Refrigeración y Climatización del Grado en Ingeniería Mecánica . ESPANYA
Ana-Isabel Martínez-Hernández; Begoña Bellés-Fortuño (2022). Universal Design for Learning (UDL) in the EFL classroom: a whiteboard for all. (Comunicació). 39th International Conference of the Spanish Society for Applied Linguistics (AESLA) . ESPANYA
Projectes
Phonicsoft (). 2023. Universidad Jaime I (UJI). Salud Pública-FISABIO. IP: Begoña Bellés Fortuño.
Creación de recursos multilingües para la mejora y la humanización de la comunicación médico-paciente en los servicios públicos de salud (). 2019 - 2021. Ministerio de Ciencia y Tecnología.. . IP: Isabel García Izquierdo.
Mejora de la comunicabilidad y propuesta de multimodalidad del Consentimiento Informado multilingüe en el Sistema Valenciano Público de Sanidad (). 2019 - 2020. Conselleria de Innovación, Universidades, Investigación y Sociedad Digital. . IP: Isabel García Izquierdo.
Desarrollo de recursos multilingües en línea para la mejora del consentimiento informado como acto de comunicación multimodal (). 2019. Universitat Jaume I. . IP: Isabel García Izquierdo.
Tesis, tesines i treballs
Ana-Isabel Martínez-Hernández, (2022). Functional diversity in higher education: curriculum accommodation for people with vision disability or hearing impairment in the English as a foreign Language classroom. (Tesi Doctoral amb Menció Internacional). Universitat Jaume I..
Ana-Isabel Martínez-Hernández, (2023). Serious CRPG for enhancing collaboration and WTC in English language learning: an Animal Farm game. (Treball de Màster o de Tercer Cicle de menys de 12 crèdits). Universitat Oberta de Catalunya..