foto

Biografia

Geògraf professional, especialitzat en tecnologies geoespaciales i geocomunicación, com ara la geolocalización, el geomarketing, la gamificación i el geoturismo.

Doctor en Desenrotllament Local i Territori per la Universitat de València i Postgrau en Sistemes d'Informació Geogràfica per la Universitat de Girona. Ha sigut president de la Delegació Valenciana del Col·legi de Geògrafs durant 5 anys i director del Màster de Màrqueting Digital i Xarxes Socials a València (CMUA) durant 2 anys. Autor de llibres: "Geolocalización i Xarxes Socials: un món social, local i móvil&" (2012. Bubok) , "Geomarketing: geolocalización, xarxes socials i turismo" (2014, Bubok), "Geolocalización online: la importància del dónde" (2016, Editorial UOC) i "Turismo Rural online: páginas web y redes sociales" (2018, Editorial UOC) , així com articles científics i divulgatius.

Membre de l'Associació Clustergis, del Col·legi Professional de Geògrafs, de la Xarxa Geocrítica Internacional i de l'Associació Masscience, avaluador en la revista Harvard Deusto Business Research d'EAE Business School, membre del consell editorial de la revista InterEspaço: Revista de Geografia i Interdisciplinaridade i del consell editorial de la revista Mapping Interactiu.

En l'actualitat combine la meua labor com CMO de Play&go experience i professor associat en el Departament de Geografia en la Universitat de València, així com docent en diversos Màsters i conferenciant, gerent de l'empresa Geoturismo SLU i cofundador de Marketingeo