CARLOS FUERTES MUÑOZ
PDI-Titular d'Universitat
Àrea de coneixement: DIDÀCTICA DE LES CIÈNCIES SOCIALS
Departament: Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials
Coordinador Geografia i Història (Màster Prof. Secundària)
Despatx 2.18 (Facultat Magisteri-Tarongers, 2n pis)
http://socialsuv.org/
(9639) 83549
Biografia
Carlos Fuertes Muñoz és Doctor en Història Contemporània amb una tesi sobre història social i de l'educació sota el franquisme. Màster en Investigació en Didàctiques Específiques (Especialitat Ciències Socials), en l'àmbit de la Didàctica de les Ciències Socials s'ha interessat per qüestions com els manuals escolars, les fonts orals com a recurs didàctic, la formació del professorat i, especialment, per la construcció d'identitats col·lectives (nacionals, polítiques, de classe i de gènere) a través de l'ensenyament de la història, amb un particular interés pel tractament educatiu del passat recent espanyol i altres temes socials conflictius. És membre de Social(s): Grup de Recerca i d'Innovació en Educació Geogràfica i Històrica i de la coordinadora de l'Aula d'Història i Memòria Democràtica de la Universitat de València.
https://dialnet.unirioja.es/servlet/autor?codigo=3122014
https://socialsuv.org/
Asignatures impartides i modalitats docents
Tutories
16/09/2024 - 20/12/2024 |
JUEVES de 10:00 a 13:00 null null null |
27/01/2025 - 31/07/2025 |
MIÉRCOLES de 10:00 a 13:00 null null null |
Observacions |
Participa en el programa de tutories electròniques de la Universitat de València |
Publicacions en revistes
Altres Publicacions
PARRA MONSERRAT, David y FUERTES MUÑOZ, Carlos (coords.) (2019). Reinterpretar la tradición, transformar las prácticas. Ciencias Sociales para una educación crítica Reinterpretar la tradición, transformar las prácticas. Ciencias Sociales para una educación crítica . (pp. 1 - 380) .
Carlos Fuertes; Elvira Asensi; Carlos Fuster; Sérgio Claudino (2021). Socially acute questions and critical citizenship in trainee geography and history teachers: From theory to classroom observation Handbook of Research on Teacher Education in History and Geography . (pp. 241 - 258) .
Banderas Navarro, Néstor; Fuertes Muñoz, Carlos (2022). Los docentes frente a los manuales escolares para la enseñanza de la historia reciente de España El profesorado como agente de cambio . (pp. 133 - 149) .