foto Lorenzo San Juan Navarro
LORENZO SAN JUAN NAVARRO
PDI-Ajudant Doctor/A
Àrea de coneixement: QUÍMICA ANALÍTICA
Departament: Química Analítica
Departamento de Química Analítica. Universitat de València. Edificio F. Av. Vicent Andrés Estellés, 19. 46100 Burjassot, València.
963544671
Biografia

Lorenzo San Juan Navarro és Professor Ajudant Doctor al Departament de Química Analítica de la Universitat de València. Va obtindre el doctorat en Química l’any 2022. Durant la seua estada postdoctoral, es va incorporar al grup d’investigació de Frank von der Kammer a la Universitat de Viena. Posteriorment, va tornar a la Universitat de València dins del grup d’investigació MINTOTA.

Les seues línies d’investigació se centren en el desenvolupament de nous mètodes analítics basats en diverses tècniques de separació, principalment la cromatografia líquida i el fraccionament per flux de camp asimètric (AF4), per a la caracterització i l’avaluació de (nano)materials. El seu treball també inclou el seguiment i l’avaluació de l’impacte d’aquests materials en els sistemes ambientals.

Asignatures impartides i modalitats docents
Tutories
01/09/2025 - 31/07/2026
MIÉRCOLES de 11:00 a 14:00 DESPATX Planta 4 FAC. DE QUÍMICA (BLOC F)
01/09/2025 - 31/07/2026
LUNES de 11:00 a 14:00 DESPATX Planta 4 FAC. DE QUÍMICA (BLOC F)
Formació acadèmica
Publicacions en revistes
Estades a Centres de Recerca