PASCUAL DAVID DIAGO NEBOT
PDI-Prof. Permanent Laboral Ppl
Àrea de coneixement: DIDÀCTICA DE LA MATEMÀTICA
Departament: Didàctica de la Matemàtica
Departament de Didàctica de la Matemàtica
Facultat de Magisteri - Campus de Tarongers
Avda. Tarongers, 4, 46022 València (SPAIN)
(9639) 83288
83288 (T)
Biografia
Pascual D. Diago Nebot és Professor Permanent Laboral al Departament de Didàctica de la Matemàtica de la Universitat de València. Actualment imparteix docència als graus de mestre/a en Educació Infantil, Educació Primària i al màster universitari en investigació en Didàctiques Específiques. La seua investigació es centra en la resolució de problemes i l'ús de les noves tecnologies als processos d'ensenyament i aprenentatge de les matemàtiques escolars.
Asignatures impartides i modalitats docents
Tutories
16/09/2024 - 16/05/2025 |
MARTES de 10:30 a 13:00 DESPATX D.03.15 Planta 3 FACULTAT DE MAGISTERI |
16/09/2024 - 16/05/2025 |
MARTES de 14:30 a 15:00 DESPATX D.03.15 Planta 3 FACULTAT DE MAGISTERI |
Observacions |
Participa en el programa de tutories electròniques de la Universitat de València |
Textos del currículum
Dedicació. Personal Docente e Investigador (PDI).
Resumen del currículum. Pascual D. Diago arranca la seua especialització en l'àrea d'Educació en 2010, quan comença a impartir classes de didàctica de les matemàtiques en títols oficials de formació de mestres i mestres d'Educació Infantil, Primària i Secundària. En 2015 va entrar a formar part a temps complet del Departament de Didàctica de la Matemàtica de la Universitat de València. Les seues línies d'investigació se centren en la resolució de problemes en primeres edats escolars i en l'ús d'entorns tecnològics en Educació Matemàtica. Ha publicat diversos articles en revistes indexades en el JCR-WoS i SJR-Scopus. Participa com a investigador en projectes d'investigació competitius concedits en l'àrea d'Educació i contribueix en congressos nacionals i internacionals sobre Educació Matemàtica. Durant els últims anys, el seu interés per les eines tecnològiques aplicades a la didàctica de les matemàtiques li ha portat a realitzar diverses estades d'investigació en el LabinTIC (Laboratorio de integración de las TIC en el aula) de la Universidad de Castilla-La Mancha i a promoure el grup de treball Entornos Tecnológicos en Educación Matemática (ETEM) dins de la Sociedad Española de Investigación en Educación Matemática (SEIEM). És també àrbitre en diverses revistes nacionals i internacionals relacionades amb la investigació en educació, entre elles International Journal of Mathematical Education in Science and Technology (JCR), Educational Research Review (JCR), Interactive Learning Environments (JCR), Ensenyament de les Ciències (JCR), Journal for the Study of Education and Development (JCR) o Avanços de Investigacion en Educacion Matematica (JCR).
Identificadores científicos. ORCID: 0000-0002-0900-8098 ResearcherID: J-2056-2015 Scopus author ID: 36631666400.