foto Beatriz Reverter Oliver
BEATRIZ REVERTER OLIVER
PDI-Ajudant Doctor/A
Àrea de coneixement: TRADUCCIÓ I INTERPRETACIÓ
Departament: Teoria dels Llenguatges i Ciències de la Comunicació
Biografia

Beatriz Reverter Oliver és professora Ajudant Doctora en el Departament de Teoria dels Llenguatges i Ciències de la Comunicació. A més, és membre del grup d'investigació CiTrans des de 2016 i del IULMA des de 2024.

Beatriz és graduada en Traducció i Mediació Interlingüïstica per la Universitat de València (francés-espanyol i anglés-espanyol), per l'expedient del qual va obtindre la menció a l'Excel·lència Acadèmica l'any 2013. En 2015, va cursar el Màster en Traducció Creativa i Humanística i en 2017, el Màster en Professorat d'Educació Secundària, pels quals va ser premiada amb dos Premis Extraordinaris de Màster. En 2019 es va doctorar en el programa Llengües, Literatures, Cultures i les seues Aplicacions (cum laude).

Fins a la data, Beatriz ha treballat com a traductora i com a professora de llengües estrangeres, tant a França com a Espanya, on va exercir com a professora de francés en instituts públics d'Educació Secundària i Batxillerat en la Comunitat Valenciana. A més, ha treballat com a professora associada en el Departament de Filologia Francesa i Italiana a la Universitat de València, a més de com a professora en la Universitat Internacional de València i com a directora de treballs fi de màster en l'Institut Superior d'Estudis Lingüístics i de Traducció. Així mateix, va treballar com a professora Ajudant Doctora en la Universidad Rey Juan Carlos durant el curs 2024-2025.

Les seues principals línies d'investigació són la traducció audiovisual, l'accessibilitat i l'educació inclusiva.