• fira postgrau

12/04/17

Fira Internacional d'Estudis de Postgrau

Dijous 27 d'abril de 12:30 a 14:00 h i de 16:00 a 19:00 h, en el Hotel Luz de Castelló (Carrer del Pintor Oliet, 3 - 12006 Castelló de la Plana)

Acudeix  i informat de l'oferta d'estudis oficials de màster de la Universitat de València.

• Ampliació Oferta

04/04/17

Ampliació de l’oferta de màsters oficials curs 2017-18

S’han incorporat a l’oferta:

• Màster Universitari en Teledetecció i
    • Màster Universitari en Enginyeria en Telecomunicació

Per a més informació clica aquí

• Preinscripció Màster

20/01/17

Obert el termini de preinscripció a Màster per al curs 2017-2018.

Ja pots preinscriu-te en els Màsters Oficials de la Universitat de València! El termini estarà obert des del dia 16 de gener fins a l'1 de setembre de 2017.

La Universitat de València et dóna l'oportunitat de preinscriu-te en qualsevol dels seus màsters oficials en dues fases o períodes.

El primer s'obre aquest dilluns 16 de gener i finalitzarà a les 14:00 hores del 15 de juny de 2017 (hora peninsular). Recorda que cadascun dels màsters compta amb els seus propis requisits d'accés que podràs consultar als seus respectius portals webs abans de preinscriu-te.

Una vegada preinscrita o preinscrit, coneixeràs el resultat de la baremació l'11 de juliol de 2017.Si resultes admesa o admès en el màster, hauràs de matricular-te entre el 17 i el 20 de juliol de 2017.Si has quedat en llista d'espera, cap la possibilitat que el 26 de juliol et pugues matricular en els Màsters Oficials, sempre que s'hagen produït vacants en el procés de matriculació.

Tota la informació està disponible a la web de la Universitat de València. Per a qualsevol dubte, pots contactar amb nosaltres a través de postgrado@uv.es o  les xarxes socials.

• Llista d'Espera

07/10/16

Resolució Llista d'Espera

Podeu trobar el resultat del procés d'admissió de la llista d'espera de la fase I i llista d'espera en fase II consultant els llistats aquí

• ordinadors

05/10/16

Últimes places de màsters oficials

Vols estudiar un màster oficial? Encara estàs a temps!

Oberta la matrícula de les últimes places de màster oficial de la Universitat.

Més informació ací

• Admissió

22/09/16

RESOLUCIÓ/ADIMISSIÓ FASE II