Documentació necessària curs 2023-2024
Presentació procediment de Programa Internacional
- Una vegada feta la teua sol·licitud en Portal de l'Estudiant de la Universitat de València.
- Abans d'anar-te'n.
- A la teua arribada a la universitat de destinació
- A la teua tornada a València
- Altres documents
- Com pujar documents a Entreu
Una vegada feta la teua sol·licitud en Portal de l'Estudiant de la Universitat de València.
1.- Fes la sol·licitud en la web del Banc Santander.
Abans d'anar-te'n:
1. Realitza l'acceptació de la beca: Per a acceptar la teua beca és necessari que seguisques els següents passos:
- Accepta la teua beca en la web del Banc Santander punxant en el botó roig 'accepta la teua beca' que veuràs en la notificació que rebràs en el teu correu electrònic. El termini per a acceptar-la ací serà de 7 dies des del moment en què rebes la notificació.
- Accepta la teua beca a través de la Seu Electrònica UV: cal buscar en Seu Electrònica UV el procediment "Expedient Programa Internacional" i seguir els passos de l'acceptació. Els terminis per a acceptar la beca ací són els següents:
- Universitats dels EUA, el Canadà, Austràlia i Àsia: del 10 al 24 de febrer 2023.
- Universitats llatinoamericanes: de l'10 de febrer al 31 de març de 2023
En el procediment d'acceptació de la beca, hauràs d'indicar, entre altres coses, un número de compte bancari del que has de ser titula o cotitular. Has de tenir en compte que si el termini de presentació de sol·licituds establert per la universitat de destinació és anterior a la data límit per acceptar la beca, hauràs de realitzar l’acceptació atenent-te a aquesta data. La no acceptació de la beca en el termini establert implica la renúncia a la plaça assignada.
Quan acceptes la beca, obtindràs la carta oficial de nomenament, descarregable en PDF a través de Seu Electrònica UV. La rebràs mitjançant una notificació en el teu correu, i també la pots descarregar des de la Seu Electrònica UV en l'apartat "els meus tràmits" dins de "Expedient Programa Internacional". Aquest nomenament ve traduït en anglès, valencià i castellà.
2.- Fes la sol·licitud a la universitat de destinació: l’adjudicació d’una beca del Programa Internacional no implica l’automàtica acceptació per la universitat receptora. Hauràs de presentar, en els terminis i condicions establerts per aquesta, el formulari de sol·licitud acompanyat per tota la documentació exigida.
3.- Carta d'admissió de la universitat de destinació: quan hagis rebut la carta d'admissió emesa per la universitat de destinació i abans d'anar al teu destí, has de pujar-la a Seu Electrònica UV. Per fer-ho correctament has d'anar al "els meus tràmitsl" buscar el procediment Expedient Programa Internacional, i en l'opció de "accions" desplegar el menú, triar "annexar" i pujar la teua carta d'acceptació.
4.- Formalitza el teu Contracte d'Estudis (Learning Agreement) amb el o la Coordinador/a Acadèmic/a de Mobilitat de la teua titulació. Pots buscar l'horari d'atenció a estudiants i estudiantes en la web del seu departament. El contracte d'estudis inicial hauràs de complimentar-lo obligatòriament mitjançant el Portal Serveis Estudiant per a que pugues fer la matrícula de crèdits internacionals. Has de realitzar el Contracte d'Estudis i el teu coordinador acadèmic ha de tancar-lo abans del dia 15 de juliol. En cas contrari, no podràs fer la Automatrícula. El contracte d'estudis NO CAL pujar-lo a Seu Electrònica UV ni ENVIAR PER CORREU ELECTRÒNIC PER A TRAMITAR LA BECA. La universitat de destinació pot demanar-ho signat pel teu coordinador/a de mobilitat i en aquest cas hauràs de enviar el contracte tal com t'ho demanin.
5.- Realitza l’automatrícula de crèdits internacionals. Abans d'anar-te d'estada has de formalitzar la teua matrícula en la Universitat de València, com en altres cursos acadèmics. Una vegada realitzat el Contracte d'Estudis i en haver-ho tancat el teu coordinador acadèmic, apareixeran en la teua automatrícula els crèdits internacionals, que reflecteixen els crèdits de les assignatures que has incorporat al Contracte d'Estudis.
6.- Contracta una assegurança mèdica. Com que la teua destinació no pertany a la Unió Europea, necessitaràs contractar una assegurança internacional. Algunes universitats estrangeres exigeixen que contractes la pòlissa que elles t'oferiran sobretot als EEEUU, en aqueix cas l'estudiantat haurà de contractar-la seguint les indicacions de la universitat de destí.
Algunes companyies que ofereixen aqueixos serveis a la comunitat universitària són:
- OnCampus. La Universitat de València és una de les universitats espanyoles adherides a companyia especialitzada en assegurances per a la comunitat universitària.
- https://www.guardme.eu/uvalencia
- https://universitasmundi.com/
L'assegurança és un dels documents imprescindibles per tal que tramitem el pagament de la beca. Per tant, has de tramitar-la obligatòriament abans d'anar-te'n i remetre'ns una còpia a la teua arribada a destinació, d'acord amb les instruccions del punt "a la teua arribada a la universitat de destinació".
A la teua arribada a la universitat de destinació:
Hauràs de pujar per "els meus tràmits" de Seu Electrònica UV al procediment anomenat Expedient Programa Internacional els següents documents:
- Certificat d’incorporació degudament signat i segellat per la oficina de Relacions Internacionals de la universitat de destinació.
- Còpia de l’assegurança mèdica amb les cobertures contractades, on s’indique el període de cobertura i el teu nom com assegurat.
- Targeta d'embarque del vol amb el qual hages viatjat.
Durant el curs 2023-2024 és necessari acreditar l'estada i permanència al país de destinació. Només es permet la mobilitat presencial.
Important: Per a rebre el pagament de la beca (100% de l’import total) és necessari que ens hages presentat tota la documentació descrita en els punts anteriors. Per tant, no s'ingressarà el pagament si una part d'aquesta documentació no l'has lliurada a l'oficina de relacions internacionals.
A la teua tornada a Valencia:
Hauràs de pujar per "els meus tràmits" de Seu Electrònica UV al procediment anomenat Expedient Programa Internacional els següents documents:
- Certificat d’estada, degudament signat i segellat per la universitat de destinació. Cal que en el document hi conste la data d'inici i la data d'acabament. El document no pot estar datat més de cinc dies abans de la data d'acabament.
Notes: quan rebem el certificat de notes directament de la universitat de destinació, li ho enviarem al teu coordinador/a perquè procedisca a la convalidació d'assignatures i queden així incloses en l'expedient acadèmic.
Important: L'estudiant/a haurà de superar com a mínim el 50% dels crèdits internacionals en què s'ha matriculat a la Universitat de València atés que l'objectiu del programa de mobilitat és obtenir un aprofitament acadèmic a una altra universitat i per aquesta raó es rep la beca. En cas contrari, haurà de reintegrar la totalitat de la quantia rebuda com a beca.
Altres documents:
- Imprés de renúncia. S'ha de presentar en el Registre General d'Entrada de la Universitat de València o bé enviar un correu des del correu d'estudiant (.... @ alumni.uv.es) a l'adreça programa.internacional@uv.es
- Sol·licitud de pròrroga d'estada. Només s'acceptaran les sol·licituds de prolongació rebudes abans del 31 de desembre de 2023.
- Sol·licitud de reducció d'estada
Com pujar documents a Seu Electrònica UV:
Aquí deixem un enllaç amb instruccions de com pujar documents a Seu Electrònica UV: procediment (pendent d'actualitzar)
Darrera actualització: 16/05/2023