• Recerca UV

IV edició del Programa «University Junior International Entrepreneurs» 2018.

Programa per a emprenedors de la Universitat de València en el marc del Programa «Campus de l'Emprenedor Innovador» que es desenvolupa de manera conjunta per les cinc universitats públiques valencianes sota la coordinació de la Conselleria d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, del Programa EMPREN + del Vicerectorat d’Innovació i Transferència, en col·laboració amb el Vicerectorat d'Ocupació i Programes Formatius i la Fundació Universitat - Empresa (ADEIT), amb la finalitat de contribuir al desenvolupament en un entorn global del talent emprenedor dels i les estudiants excel·lents amb iniciatives empresarials en sectors globals; i formar en la creació d'empreses en l'àmbit internacional; el Rectorat de la Universitat de València selecciona les millors iniciatives emprenedores i idees de negoci dels i les estudiants dels diferents campus.

Llista d'enllaços: