• Empren +

Us convoquem el proper dijous 26 d’octubre a les 10h a la Jornada Informativa per a la preparació de propostes en convocatòries d’R+D col·laborativa, tot aprofitant la Convocatòria Reptes de Col·laboració 2017 del MINECO i altres convocatòries en col·laboració amb empreses, com ara les convocatòries gestionades pel Centre per al Desenvolupament Tecnològic Industrial (CDTI) o l’Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (IVACE).

En el mateix es donaran recomanacions útils en relació a la participació en aquestes convocatòries d’R+D en cooperació amb empreses, atès per tècnics del Servei d’Investigació i Innovació de la UV.

La Jornada es desenvoluparà en tres parts:

• A) Una primera part informativa, sobre aspectes generals de caràcter pràctic, com ara:
    • Presentació de sol·licituds i condicions de participació (com entitat beneficiària o com entitat subcontractada).
    • Recolzament en l’elaboració de pressupost. Càlcul del cost del personal propi.
    • Aspectes a considerar en la redacció de la memòria. Criteris d’avaluació.
    • Suport en la recerca de socis.
    • Regulació de la col·laboració amb l’empresa mitjançant conveni o contracte. Com negociar els drets de propietat industrial i intel·lectual derivats del projecte.
  • B) Una segona part d’experiències, on investigadors de la UV exposaran la seua experiència de participació en aquest tipus de convocatòries amb empreses, quins han estat els aspectes positius i quins han estat els obstacles que caldria tenir en compte al dur a terme projectes en consorci.
  • C) Una tercera part d’assessorament i resolució de dubtes personalitzades per a aquells investigadors que estiguen preparant propostes de projectes en alguna d’aquestes convocatòries, aquells que estan interessats i no disposen encara de soci en el projecte i a aquells que es troben negociant un contracte art.83 per a avaluar la possibilitat de finançament mitjançant aquestes convocatòries.

Destinataris: Personal investigador de la UV interessat en presentar propostes de projectes d’R+D en col·laboració amb empreses, que estiga preparant propostes de projectes en convocatòries públiques o per a aquells interessats en participar i que no disposen encara de soci en el projecte.

Lloc de celebració: Sala de Juntes de la Facultat de Farmàcia, al Campus de Burjassot, de 10:00 a 12:00 del matí.

Per qüestions d’organització es prega que els interessats en assistir remeten un correu electrònic confirmant l’assistència a colaboracion.otri@uv.es

Més informació: Programa de la jornada

Llista d'enllaços:

Data d'actualització: 23 d'octubre de 2017.