• Recerca UV
  • 25/05/18

Programa VLC-BIOMED 2017 Subprograma A - Relació definitiva de les ajudes concedides i denegades

Amb aquesta acció es vol generar sinergies i aflorar aliances entre investigadors/es i professionals d’ambdues entitats, que donen lloc a línies d’investigació amb gran potencial cientificotècnic, i orientar la seua activitat cap a temes innovadors amb atractiu, per obtenir inversió pública i/o privada en l’execució dels projectes plantejats; a fi d’aconseguir que les innovacions resultants de la investigació translacional redunden en benefici dels i de les pacients.

• 25/05/18

Programa VLC-BIOMED 2017 Subprograma B - Relació definitiva de les ajudes concedides i denegades

Aquestes ajudes seran destinades finançar projectes col·laboratius de desenvolupament tecnològic en salut, basats en resultats previs ja comprovats, amb clara orientació innovadora i de transferència de coneixement, codirigits per investigadors/es i professionals d'ambdues entitats, en els quals es requereix la col·laboració multidisciplinària entre investigadors/es no biomèdics, de l’àmbit de les ciències bàsiques i experimentals, les ciències de la vida, les ciències humanes i socials o d’enginyeria; i investigadors/es de perfil biomèdic.

• 15/05/18

Estades de personal docent i investigador - Convocatòria 2018. Relació definitiva de sol·licituds concedides, denegades i revocades.

Resolució de 15 de maig de 2018 del Rectorat de la Universitat de València per la qual es publica la relació definitiva de sol·licituds concedides, denegades i revocades, del procediment per a la distribució pressupostària per al finançament d’estades de personal docent i investigador.

• 15/05/18

Estades d'investigadors/res convidats/dades - Convocatòria 2018. Relació definitiva de sol·licituds concedides i denegades.

Resolució de 15 de maig de 2018 del Vicerectorat d'Investigació, per la qual es publica la relació definitiva de sol·licituds concedides i denegades en el procediment per a la distribució pressupostària per al finançament d’estades d’investigadors/res convidats/des, dins del marc del subprograma «Atracció de Talent».

• 15/05/18

Estades de personal investigador en formació - Convocatòria 2018. Relació definitiva de sol·licituds concedides i denegades.

Resolució de 15 de maig de 2018 del Rectorat de la Universitat de València per la qual es publica la relació definitiva de sol·licituds concedides i denegades del procediment per a la distribució pressupostària per al finançament d’estades de personal investigador en formació.

• 08/05/18

Elaboració de projectes europeus (2017) - Resolució parcial

Amb la finalitat d'afavorir la investigació de qualitat, adequar i millorar els recursos destinats a l'activitat investigadora i potenciar la transferència de coneixement, el Rectorat de la Universitat de València, dins el Programa Propi d'Ajudes a la Investigació, fa públiques les normes de la convocatòria per a 2017 de concessió d'ajudes per a l'elaboració de projectes europeus.

• 16/04/18

Convocatòria 2018 de concessió d’ajudes per a contractes postdoctorals Beatriz Galindo, sènior i junior, en el marc del Pla Estatal d’Investigació Científica i Tècnica i Innovació 2017-2020

Comunicació de 13 d’abril del Vicerectorat d’Investigació relativa a la convocatòria del Ministeri d’Educació, Cultura i Esport corresponent a l’any 2018 d’ajudes per a contractes postdoctorals Beatriz Galindo, en el marc del Pla Estatal d’Investigació Científica i Tècnica i Innovació 2017-2020, amb la finalitat d’afavorir l’atracció del talent investigador que haja realitzat part de la seua carrera professional a l’estranger.

• 28/03/18

Convocatòria 2018 de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport d'ajudes per a infraestructures i equipament d'R+D+I PO FEDER 2014-2020

Per Resolució de 15 de març del 2018, de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport, (DOGV 8263/28.03.2018), han estat convocades ajudes per a infraestructures i equipament d’R+D+I cofinançades amb el Fons Europeu de Desenvolupament Regional PO FEDER 2014-2020.

• 26/03/18

Elaboració de projectes d’investigació de caràcter internacional - Convocatòria 2018

Amb la finalitat d’afavorir la investigació de qualitat, adequar i millorar els recursos destinats a l’activitat investigadora i potenciar la transferència de coneixement, el Rectorat de la Universitat de València, dins el Programa Propi d’Ajudes a la Investigació, fa públiques les normes de la convocatòria per a 2018 de concessió d’ajudes per a l’elaboració de projectes d’investigació de caràcter internacional.

• 26/03/18

Contractes de personal investigador postdoctoral - Convocatòria 2018

Amb la finalitat d'afavorir la investigació de qualitat, adequar i millorar els recursos destinats a l'activitat investigadora i potenciar la transferència de coneixement, el Rectorat de la Universitat de València, dins el Programa Propi d'Ajudes a la Investigació i les accions de millora científica contemplades en el marc del subprograma «Atracció de Talent» del Vicerectorat d'Investigació i Política Científica per a la incorporació d'investigadors a nivell pre i postdoctoral, fa públiques les normes de la convocatòria per a 2018 de concessió d'ajudes per a la contractació de personal investigador postdoctoral.