• Recerca UV
  • 16/05/19

Convocatòria en l'exercici 2019 de subvencions destinades al suport de grups d'investigació en economia pública dels centres d'investigació de la Comunitat Valenciana.

RESOLUCIÓ de 9 de maig de 2019, de la Conselleria d’Hisenda i Model Econòmic, per la qual es convoquen en l’exercici 2019, subvencions destinades al suport de grups d’investigació en economia pública dels centres d’investigació de la Comunitat Valenciana.

• 15/05/19

Xarxes d'Investigació en Ciències de l’Esport - Convocatòria 2019.

Resolució de la Presidència del Consell Superior d'Esports, per la qual es fa pública la convocatòria de concessió d'ajudes per a la creació de «Xarxes d'Investigació en Ciències de l'Esport» per a l'any 2019.

• 14/05/19

Estades de personal docent i investigador - Convocatòria 2019. Relació definitiva de sol·licituds concedides, denegades i revocades.

Resolució de 14 de maig de 2019 del Rectorat de la Universitat de València per la qual es publica la relació definitiva de sol·licituds concedides, denegades i revocades, del procediment per a la distribució pressupostària per al finançament d’estades de personal docent i investigador.

• 14/05/19

Estades d'investigadors/res convidats/dades - Convocatòria 2019. Relació definitiva de sol·licituds concedides i denegades.

Resolució de 14 de maig de 2019 del Rectorat de la Universitat de València per la qual es publica la relació definitiva de sol·licituds concedides i denegades en el procediment per a la distribució pressupostària per al finançament d’estades d’investigadors/res convidats/des, dins del marc del subprograma «Atracció de Talent» del Vicerectorat d’Investigació.

• 03/05/19

Estades de personal docent i investigador - Convocatòria 2019. Corrección de errores de la relación provisional de solicitudes admitidas y pendientes de subsanación, con la baremación provisional, y excluidas.

Corrección de errores de la resolución de 17 de abril de 2019 del Rectorado de la Universitat de València por la cual cual se publican las relaciones provisionales de solicitudes admitidas y pendientes de subsanación, con la baremación provisional, y de las solicitudes excluidas del procedimiento para la distribución presupuestaria para la financiación de estancias de personal docente e investigador.

Convocatòria 2018 d'ajudes per a contractes Beatriz Galindo BEAGAL18/00113

Resolució de 17 d’abril de 2019, del Rectorat de la Universitat de València, per la qual es publica la convocatòria del concurs per a la contractació d’investigadors doctors en la modalitat d’investigador distingit per al perfil BEAGAL18/00113 en l’àmbit de les Físiques i Ciències de l’Espai, i en el marc de les ajudes Beatriz Galindo 2018, modalitat sènior, que concedeix a la Universitat de València el Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats.

Convocatòria 2018 d'ajudes per a contractes Beatriz Galindo BEAGAL18/00111

Resolució de 17 d'abril de 2019, del Rectorat de la Universitat de València, per la qual es publica la convocatòria del concurs per a la contractació d'investigadors doctors en la modalitat d'investigador distingit per al perfil, BEAGAL18/00111 en l'àmbit de les Ciències Socials, i en el marc de les ajudes Beatriz Galindo 2018, modalitat júnior, que concedeix a la Universitat de València el Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats.

Convocatòria 2018 d'ajudes per a contractes Beatriz Galindo BEAGAL18/00110

Resolució de 17 d’abril de 2019, del Rectorat de la Universitat de València, per la qual es publica la convocatòria del concurs per a la contractació d’investigadors doctors en la modalitat d’investigador distingit per al perfil, BEAGAL18/00110 en l’àmbit d’Història i Art i en el marc de les ajudes Beatriz Galindo 2018, modalitat júnior, que concedeix a la Universitat de València el Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats.

Convocatòria 2018 d'ajudes per a contractes Beatriz Galindo BEAGAL18/00109

Resolució de 17 d’abril de 2019, del Rectorat de la Universitat de València, per la qual es publica la convocatòria del concurs per a la contractació d’investigadors doctors en la modalitat d’investigador distingit per al perfil, BEAGAL18/00109, en l’àmbit de la ciència i la tecnologia dels materials i en el marc de les ajudes Beatriz Galindo 2018, modalitat sènior, que concedeix a la Universitat de València el Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats.

• 04/04/19

Contractes de personal investigador postdoctoral - Convocatoria 2018. Correcció de la baremació definitiva de les sol·licituds admeses i relació d’ajudes concedides en la modalitat B.

Resolució de 4 d’abril de 2019 del Rectorat de la Universitat de València per la qual es corregeix la baremació definitiva de les sol·licituds admeses i la relació d’ajudes concedides en la modalitat B de la convocatòria d’ajudes per a la contractació de personal investigador postdoctoral, dins del marc del subprograma «Atracció de Talent».