• Recerca UV
  • 13/10/17

Plataforma de Tecnologies Multimèdia i Continguts Digitals

La Universitat de València s'ha donat d'alta com a membre de la Plataforma Europea NEM «New European Media Initiative” i del grup espanyol integrat en la plataforma europea eNEM «Plataforma de tecnologies multimèdia i continguts digitals».

• 11/10/17

Convocatòria d'Ajudes per al Foment de la Cultura Científica, Tecnològica i de la Innovació 2017

La Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT), dependent del Ministeri d'Economia, Indústria i Competitivitat a través de la Secretaria d'Estat d'R+D+I, ha obert la convocatòria d'ajudes per al foment de la cultura científica, tecnològica i de la innovació 2017 amb un pressupost màxim de 3.250.000 euros.

• 11/10/17

Convocatòria d'ajudes corresponents a les accions de dinamització Xarxes d'Excel·lència 2017

Amb la finalitat de potenciar la creació i desenvolupament de xarxes de recerca d'excel·lència que puguen tant planificar activitats conjuntes futures com consolidar resultats d'activitats d'R+D+I anteriors, així com realitzar activitats de promoció internacional i posicionament estratègic.

• 10/10/17

Elaboració de projectes europeus (2017) - Resolució parcial

Amb la finalitat d'afavorir la investigació de qualitat, adequar i millorar els recursos destinats a l'activitat investigadora i potenciar la transferència de coneixement, el Rectorat de la Universitat de València, dins el Programa Propi d'Ajudes a la Investigació, fa públiques les normes de la convocatòria per a 2017 de concessió d'ajudes per a l'elaboració de projectes europeus.

• 06/10/17

Contractes de personal investigador postdoctoral (2017) - Relació provisional de sol·licituds

Resolució de 6 d’octubre de 2017 del Rectorat de la Universitat de València per la qual es publica la relació provisional de sol·licituds admeses i excloses de la convocatòria d’ajudes per a la contractació de personal investigador postdoctoral, dins del marc del subprograma «Atracció de talent» de VLC-CAMPUS.

• 05/10/17

Modificació de les bases reguladores de la concessió de subvencions del Programa per a la Promoció de la Recerca Científica, el Desenvolupament tecnològic i la Innovació a la Comunitat Valenciana.

El 28 de setembre es va publicar en el DOGV l’Ordre 37/2017, de 26 de setembre, de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport, que modifica l’Ordre 86/2016, de 21 de desembre, que aprova les bases reguladores per a la concessió de subvencions del programa per a la promoció de la investigació científica, el desenvolupament tecnològic i la innovació en la Comunitat Valenciana.

• 04/10/17

IV Edició dels premis “Concurs 5U CV STARTUP” - Relació de candidatures premiades

Resolució de 4 d’octubre de 2017 del Rectorat de la Universitat de València, per la qual s’ordena la publicació de la relació de candidatures premiades en la IV edició del concurs «5U CV STARTUP».

• 04/10/17

Contractes per a la formació de personal investigador de caràcter predoctoral, en el marc del subprograma “Atracció de Talent” de VLC-CAMPUS. Baremació definitiva i relació d'ajudes.

Baremació definitiva de sol·licituds admeses en la fase de selecció i relació d'ajudes concedides de la convocatoria de contractes per a la formació de personal investigador de caràcter predoctoral (2017).

• 22/09/17

III edició del Programa «University Junior International Entrepreneurs» - Resolució de concessió

Resolució de 22 de setembre de 2017 del Rectorat de la Universitat de València, per la qual es fa publica la concessió d’una ajuda de la III edició del Programa «University Junior International Entrepreneurs».

• 22/09/17

IV Edició dels premis “Concurs 5U CV STARTUP” - Relació de candidatures

Resolució de 22 de setembre de 2017 del Rectorat de la Universitat de València, per la qual es publica la relació de candidatures de la Universitat de València a la IV edició del concurs «5U CV STARTUP».