• Recerca UV
  • 16/10/19

Ampliació del termini per a l'avaluació dels sexennis de transferència del coneixement. Convocatòria 2018.

Resolució de la Presidència de la Comissió Nacional Avaluadora de l'Activitat Investigadora (CNEAI) per la qual s'amplia el termini per a l'avaluació dels sexennis de transferència del coneixement.

• 07/10/19

Ajudes a Equips d’Investigació Científica. Convocatòria 2019.

Les ajudes a projectes d'investigació objecte d'aquesta convocatòria responen al compromís de la Fundació BBVA amb l'impuls de la investigació científica i la seua projecció a la societat, com a manera d'ampliar les oportunitats individuals i col·lectives i abordar de manera eficaç els principals reptes del segle XXI.

• 07/10/19

Ajudes per a la realització de projectes de prova de concepte del programa «Valoritza i Transfereix» - Convocatòria 2019.

Amb la finalitat de millorar el foment de la innovació en l’entorn socioeconòmic mitjançant la valorització dels resultats d’investigació generats en l’entorn universitari, el Rectorat de la Universitat de València convoca el Programa «Valoritza i Transfereix», instrument del Vicerectorat d’Innovació i Transferència per a fomentar la innovació i la transferència de coneixement de la Universitat de València a l’entorn socioeconòmic, què és una de les quatre estratègies del seu Pla Estratègic.

• 04/10/19

Finançament de despeses de manteniment o substitució d'equipament científic - Convocatòria 2019

Amb la finalitat d'afavorir la investigació de qualitat, adequar i millorar els recursos destinats a l'activitat investigadora i potenciar la transferència de coneixement, el Rectorat de la Universitat de València inicia el procediment de distribució d'una partida econòmica del Programa Pressupostari 5 «Promoció de la Investigació i la Tecnologia» que es consigna al Pressupost de la Universitat de València per a l'any 2019 per al finançament de despeses de manteniment o substitució d'equipament científic.

• 04/10/19

Finançament d'accions especials d'investigació - Convocatòria 2019

Amb la finalitat d'afavorir la investigació de qualitat, adequar i millorar els recursos destinats a l'activitat investigadora i potenciar la transferència de coneixement, el Rectorat de la Universitat de València inicia el procediment de distribució d'una partida econòmica del Programa Pressupostari 5 «Promoció de la Investigació i la Tecnologia» que es consigna al Pressupost de la Universitat de València per a l'any 2019 per al finançament d'accions especials d'investigació.

• 03/10/19

Convocatòria 2018 d'ajudes per a contractes Beatriz Galindo BEAGAL18/00111. Resolució definitva.

Resolució de 3 d’octubre de 2019 del Rectorat de la Universitat de València, per la qual es publica la Resolució Definitiva corresponent a la convocatòria per a la contractació d’investigadors doctors en la modalitat d’investigador distingit per al perfil BEAGAL18/00111 en l'àmbit de les Ciències Socials, en el marc de les ajudes Beatriz Galindo 2018, modalitat júnior, que concedeix a la Universitat de València el Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats.

• 03/10/19

Convocatòria 2018 d'ajudes per a contractes Beatriz Galindo BEAGAL18/00113. Resolució definitiva.

Resolució de 3 de octubre de 2019, del Rectorat de la Universitat de València, per la qual es publica la Resolució Definitiva corresponent a la convocatòria del concurs per a la contractació d’investigadors doctors en la modalitat d’investigador distingit per al perfil BEAGAL18/00113 en l’àmbit de les Físiques i Ciències de l’Espai, i en el marc de les ajudes Beatriz Galindo 2018, modalitat sènior, que concedeix a la Universitat de València el Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats.

• 03/10/19

Convocatòria 2018 d'ajudes per a contractes Beatriz Galindo BEAGAL18/00110. Resolució definitiva.

Resolució de 3 d’octubre de 2019, del Rectorat de la Universitat de València, per la qual es publica la Resolució Definitiva corresponent a la convocatòria per a la contractació d’investigadors doctors en la modalitat d’investigador distingit per al perfil BEAGAL18/00110 en l’àmbit d’Història i Art, en el marc de les ajudes Beatriz Galindo 2018, modalitat júnior, que concedeix a la Universitat de València el Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats.

• 03/10/19

Convocatòria 2018 d'ajudes per a contractes Beatriz Galindo BEAGAL18/00109. Resolució definitiva.

Resolució de 3 d’octubre de 2019, del Rectorat de la Universitat de València, per la qual es publica la Resolució Definitiva corresponent a la convocatòria per a la contractació d’investigadors doctors en la modalitat d’investigador distingit per al perfil BEAGAL18/00109 en l’àmbit de la ciència i la tecnologia dels materials, en el marc de les ajudes Beatriz Galindo 2018, modalitat sènior, que concedeix a la Universitat de València el Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats.

• 01/10/19

Convocatòria d'ajudes a projectes R+D+I de «Retos Colaboración» 2019.

Comunicació de 2 d’octubre de 2019 relativa a la convocatòria de la Secretaria d'Estat d'Investigació, Desenvolupament i Innovació i la Presidència de l'Agència Estatal d'Investigació per a la concessió de les ajudes corresponents a la convocatòria de Projectes d'R+D+I «Retos Colaboración» del Programa Estatal d'Investigació, Desenvolupament i Innovació Orientada als Reptes de la Societat, en el marc del Pla Estatal d'Investigació Científica i Tècnica i d'Innovació 2017-2020.