• Recerca UV
  • 15/03/19

Estatut del personal investigador predoctoral en formació.

Reial decret 103/2019, d'1 de març, pel qual s'aprova l'Estatut del personal investigador predoctoral en formació.

[Llegir més]

• 13/03/19

Contractes de personal investigador postdoctoral - Convocatòria 2019

Amb la finalitat d'afavorir la investigació de qualitat, adequar i millorar els recursos destinats a l'activitat investigadora i potenciar la transferència de coneixement, el Rectorat de la Universitat de València, dins el Programa Propi d'Ajudes a la Investigació i les accions de millora científica contemplades en el marc del subprograma "Atracció de Talent" del Vicerectorat d'Investigació per a la incorporació d'investigadors a nivell pre i postdoctoral, fa públiques les normes de la convocatòria per a 2019 de concessió d'ajudes per a la contractació de personal investigador postdoctoral.

• 18/02/19

Convocatòria d'ajudes corresponents a les accions de dinamització Xarxes d'Investigació 2018.

Amb l'objectiu de consolidar i potenciar resultats previs d'activitats d'R+D+I, planificar accions estratègiques científiques i tecnològiques futures, realitzar funcions d'assessorament científic, establir fòrums d'intercanvi de coneixement i detecció d'oportunitats, així com impulsar activitats de promoció i posicionament estratègic en projectes i programes internacionals i contribuir així a l'avanç de la investigació espanyola, fonamentalment en el context de l'Espai Europeu de Recerca.

• 11/02/19

Contractes per a la formació de personal investigador de caràcter predoctoral, en el marc del subprograma “Atracció de Talent” del Vicerectorat d’Investigació i Política Científica - Convocatòria 2019.

Amb la finalitat d'afavorir la investigació de qualitat, adequar i millorar els recursos destinats a l'activitat investigadora i potenciar la transferència de coneixement, el Rectorat de la Universitat de València, dins el Programa Propi d'Ajudes a la Investigació i les accions de millora científica contemplades en el marc del subprograma «Atracció de Talent» per a la incorporació de personal investigador a nivell pre i postdoctoral, fa públiques les normes de la convocatòria per a 2019 de concessió d'ajudes per a la formació de personal investigador de caràcter predoctoral.

• 08/02/19

Institut de Salut Carlos III - Convocatoria 2019. Concessió de subvencions de l'Acció Estratègica en Salut.

Resolució de 28 de desembre de 2018, de l'Institut de Salut Carles III de concessió de subvencions de l'Acció Estratègica en Salut, per la qual s'aprova la convocatòria corresponent a l'any 2019 mitjançant tramitació anticipada de concessió de subvencions de l'Acció Estratègica en Salut 2017-2020, del Programa Estatal d'Investigació Orientada als Reptes de la Societat, en el marc del Pla Estatal d'Investigació Científica i Tècnica i d'Innovació 2017-2020.

• 06/02/19

Contractes de personal investigador postdoctoral - Convocatoria 2018. Correcció de la relació de sol·licituds admeses amb la baremació provisional.

Resolució de 6 de febrer de 2019 del Rectorat de la Universitat de València, per la qual es corregeix la baremació provisional de les sol·licituds admeses de la convocatòria d’ajudes per a la contractació de personal investigador postdoctoral, dins del marc del subprograma «Atracció de Talent».

• 31/01/19

Contractes de personal investigador postdoctoral - Convocatoria 2018. Relació de sol·licituds admeses amb la baremació provisional.

Resolució de 31 de gener de 2019 del Rectorat de la Universitat de València per la qual es fa pública la baremació provisional de les sol·licituds admeses de la convocatòria d’ajudes per a la contractació de personal investigador postdoctoral, dins del marc del subprograma «Atracció de Talent».

• 31/01/19

Contractes per a la formació de personal investigador de caràcter predoctoral “Atracció de Talent” - Convocatòria 2018. Aclariment de la nova priorització de sol·licituds admeses en la fase de selecció i relació d’ajudes concedides.

Aclariment de la resolució de 25 de gener de 2019 del Rectorat de la Universitat de València, per la qual es publicava una nova relació prioritzada de les sol·licituds admeses a la fase de selecció de la convocatòria d’ajudes per a la formació de personal investigador del caràcter predoctoral dins del marc del Subprograma «Atracció de Talent» del Vicerectorat d’Investigació.

• 25/01/19

Contractes per a la formació de personal investigador de caràcter predoctoral “Atracció de Talent” - Convocatòria 2018. Nova relació prioritzada de les sol·licituds admeses a la fase de selecció.

Resolució de 25 de gener de 2019 del Rectorat de la Universitat de València, per la qual es publica una nova relació prioritzada de les sol·licituds admeses a la fase de selecció de la convocatòria d’ajudes per a la formació de personal investigador del caràcter predoctoral dins del marc del Subprograma «Atracció de Talent» del Vicerectorat d’Investigació.

• 14/01/19

Estades d'investigadors/res convidats/dades - Convocatòria 2019.

Amb la finalitat d'afavorir la investigació de qualitat, adequar i millorar els recursos destinats a l'activitat investigadora i potenciar la transferència de coneixement, el Rectorat de la Universitat de València, dins el Programa Propi d'Ajudes a la Investigació i les accions de millora científica contemplades en el marc del subprograma «Atracció de Talent», fa públiques les normes de la convocatòria per a 2019 de concessió d'ajudes per a estades d’investigadors/res convidats/dades.