• Recerca UV
  • 15/11/17

L’empresa Embutidos Martínez es reuneix amb els investigadors de la Universitat de València. Cooperació en R+D+I a la industria alimentaria

[Llegir més]

• 13/11/17

VLC-BIOMED 2017 - Subprograma B: Projectes d'innovació conjunts entre la Universitat de València i l'HUP/IIS La Fe

Aquestes ajudes seran destinades finançar projectes col·laboratius de desenvolupament tecnològic en salut, basats en resultats previs ja comprovats, amb clara orientació innovadora i de transferència de coneixement, codirigits per investigadors/es i professionals d'ambdues entitats, en els quals es requereix la col·laboració multidisciplinària entre investigadors/es no biomèdics, de l’àmbit de les ciències bàsiques i experimentals, les ciències de la vida, les ciències humanes i socials o d’enginyeria; i investigadors/es de perfil biomèdic.

• 13/11/17

VLC-BIOMED 2017 - Subprograma A: Activitats preparatòries de projectes coordinats entre la Universitat de València i l'HUP/IIS La Fe

Amb aquesta acció es vol generar sinergies i aflorar aliances entre investigadors/es i professionals d’ambdues entitats, que donen lloc a línies d’investigació amb gran potencial cientificotècnic, i orientar la seua activitat cap a temes innovadors amb atractiu, per obtenir inversió pública i/o privada en l’execució dels projectes plantejats; a fi d’aconseguir que les innovacions resultants de la investigació translacional redunden en benefici dels i de les pacients.

Programa Explorer «Joves amb Idees» 2018

S’ha llançat la nova edició del Programa YUZZ de la Universitat de València, en l’actualitat denominat Programa Explorer, orientat a la captació i promoció del talent de joves d’entre 18 a 31 anys amb idees de negoci innovadores.

• 13/11/17

Convocatòria 2018 del Programa per a la Promoció de la Investigació Científica, el Desenvolupament Tecnològic i la Innovació a la Comunitat Valenciana

Concessió de subvencions del Programa per a la Promoció de la Investigació Científica, el Desenvolupament tecnològic i la Innovació, i s'enquadraran en els següents subprogrames: A) Subprograma de recursos humans dedicats a activitats de I+D+i. B) Subprograma per a la consolidació i enfortiment de projectes i grups de I+D+i. C) Subprograma d'internacionalització de la investigació i de la divulgació de la ciència. D) Subprograma per a la Promoció i Dinamització dels parcs científics de les universitats públiques valencianes.

• 10/11/17

Convocatòria 2017 d'ajudes per a contractes «Juan de la Cierva - formació», «Juan de la Cierva - incorporació» i Personal Tècnic de Suport

Comunicació de 10 de novembre de 2017 del Vicerectorat d’Investigació i Política relativa a la convocatòria 2017 d’ajudes per a contractes Juan de la Cierva - formació, Juan de la Cierva - incorporació i Personal Tècnic de Suport de l’Agència Estatal d’Investigació.

• 10/11/17

Convocatòria 2017 de l'Agència Estatal d'Investigació d'ajudes per a contractes Ramón y Cajal

Comunicació de 10 de novembre de 2017 del Vicerectorat d’Investigació i Política Científica relativa a la convocatòria 2017 d’ajudes per a contractes Ramón y Cajal de l’Agència Estatal d’Investigació.

• 08/11/17

Contractes per a la formació de personal investigador de caràcter predoctoral, en el marc del subprograma “Atracció de Talent” de VLC-CAMPUS - Relació prioritzada de les sol·licituds admeses i adjudicació d'ajudes.

Relació prioritzada de les sol·licituds admeses a la fase de selecció per a les substitucions de les renúncies produïdes i adjudicació d'ajudes de la convocatoria de contractes per a la formació de personal investigador de caràcter predoctoral (2017).

• 03/11/17

Eleccions de renovació total del PIF del Claustre el dia 23 de novembre de 2017

• 02/11/17

Convocatòria d'ajudes corresponents a les ajudes a projectes Explora Ciència i Explora Tecnologia 2017

Resolució 26 de setembre de 2017 de la Presidència de l'Agència Estatal de Recerca, per la qual s'aprova la convocatòria per a l'any 2017 del procediment de concessió d'ajudes a projectes «Explora Ciència» i «Explora Tecnologia» corresponents al Programa Estatal de Foment de la Recerca Científica i Tècnica d'Excel·lència.