• Recerca UV
  • 04/07/19

Contractes per a la formació de personal investigador de caràcter predoctoral - Convocatòria 2019. Relació definitiva de sol·licituds admeses i excloses de la fase de preselecció.

Resolució de 4 de juliol de 2019 del Rectorat de la Universitat de València per la qual es publiquen les relacions definitives de sol·licituds admeses i excloses de les ajudes per a la formació de personal investigador de caràcter predoctoral, dins del marc del Programa «Atracció de talent» del Vicerectorat d’Investigació.

• 28/06/19

Contractes de personal investigador postdoctoral - Convocatòria 2019. Relació provisional de sol·licituds admeses i pendents d’esmena.

Amb la finalitat d'afavorir la investigació de qualitat, adequar i millorar els recursos destinats a l'activitat investigadora i potenciar la transferència de coneixement, el Rectorat de la Universitat de València, dins el Programa Propi d'Ajudes a la Investigació i les accions de millora científica contemplades en el marc del subprograma "Atracció de Talent" del Vicerectorat d'Investigació per a la incorporació d'investigadors a nivell pre i postdoctoral, fa públiques les normes de la convocatòria per a 2019 de concessió d'ajudes per a la contractació de personal investigador postdoctoral.

• 07/06/19

Programació Agència Estatal d’Investigació. Planificació de les convocatòries de l'AEI fins al final del Pla Estatal d'Investigació Científica i Tècnica i d'Innovació 2017-2020

L’AEI informa a la comunitat científica de la planificació mensual de les properes resolucions i convocatòries del Pla Estatal d’Investigació Científica i Tècnica i d’Innovació 2017-2020, així com sobre els factors que pugueren alterar aquesta planificació.

• 05/06/19

Estades d’investigació «Becas Iberoamérica. Santander Investigación» (2019). Relació de les sol·licituds concedides i denegades de la convocatòria.

Resolució de 5 de juny de 2019 del Rectorat de la Universitat de València, per la qual es publica la relació de les sol·licituds concedides i denegades de la convocatòria d’ajudes per a la realització d’estades d’investigació en centres d’investigació o universitats iberoamericanes en el marc del Programa «Becas Iberoamérica. Santander Investigación».

• 05/06/19

Contractes per a la formació de personal investigador de caràcter predoctoral - Convocatòria 2019. Relació provisional de sol·licituds admeses i pendents d'esmena de la fase de preselecció.

Resolució de 5 de juny de 2019 del Rectorat de la Universitat de València per la qual es publiquen les relacions provisionals de sol·licituds admeses i pendents d’esmena de les ajudes per a la formació de personal investigador de caràcter predoctoral, dins del marc del Programa «Atracció de talent» del Vicerectorat d’Investigació.

• 31/05/19

Estades d’investigació «Becas Iberoamérica. Santander Investigación» (2019). Relació de les sol·licituds admeses i pendents d'esmena i la baremació provisional de les sol·licituds admeses.

Resolució de 31 de maig de 2019 del Rectorat de la Universitat de València, per la qual es publica la relació de les sol·licituds admeses i pendents d’esmena i la baremació provisional de les sol·licituds admeses de la convocatòria d’ajudes per a la realització d’estades d’investigació en centres d’investigació o universitats iberoamericanes en el marc del Programa «Becas Iberoamérica. Santander Investigación».

• 16/05/19

Convocatòria en l'exercici 2019 de subvencions destinades al suport de grups d'investigació en economia pública dels centres d'investigació de la Comunitat Valenciana.

RESOLUCIÓ de 9 de maig de 2019, de la Conselleria d’Hisenda i Model Econòmic, per la qual es convoquen en l’exercici 2019, subvencions destinades al suport de grups d’investigació en economia pública dels centres d’investigació de la Comunitat Valenciana.

• 15/05/19

Xarxes d'Investigació en Ciències de l’Esport - Convocatòria 2019.

Resolució de la Presidència del Consell Superior d'Esports, per la qual es fa pública la convocatòria de concessió d'ajudes per a la creació de «Xarxes d'Investigació en Ciències de l'Esport» per a l'any 2019.

• 14/05/19

Estades de personal docent i investigador - Convocatòria 2019. Relació definitiva de sol·licituds concedides, denegades i revocades.

Resolució de 14 de maig de 2019 del Rectorat de la Universitat de València per la qual es publica la relació definitiva de sol·licituds concedides, denegades i revocades, del procediment per a la distribució pressupostària per al finançament d’estades de personal docent i investigador.

• 14/05/19

Estades d'investigadors/res convidats/dades - Convocatòria 2019. Relació definitiva de sol·licituds concedides i denegades.

Resolució de 14 de maig de 2019 del Rectorat de la Universitat de València per la qual es publica la relació definitiva de sol·licituds concedides i denegades en el procediment per a la distribució pressupostària per al finançament d’estades d’investigadors/res convidats/des, dins del marc del subprograma «Atracció de Talent» del Vicerectorat d’Investigació.