• Cooperació
  • cartel manifestación

17/10/19

Manifestació Pobresa Zero

La Universitat de València s'uneix a la Universitat Politècnica de València en la manifestació del dissabte “ENS VOLEM SENSE POBRESA i DEFENSANT EL PLANETA" organizada per Pobresa Zero. Dissabte 19 d'octubre a les 18h desde la Pl. Alfons el Magnànim (Parterre) de València.

• becarios

26/07/19

Beques Luisa Cardona

Publicació de la convocatòria de Beques Luisa Cardona del curs 2019-2020, que cobreixen les taxes de estudis de màster d'estudiants de països de cooperació. Termini de presentació de sol.licituds del 2 al 27 de setembre 2019.

• Estudiantes

25/07/19

Borses de viatge Màster Cooperació

Publicació de la convocatòria de Borses de viatge del M.U. de Cooperació al Desenvolupament del curs 2019-2020. Tenen per objecte facilitar la mobilitat de l'alumnat del Màster Universitari en Cooperació al Desenvolupament per a la realització de pràctiques externes.

• Becarios

20/06/19

Beques Luis Vives

Publicació de la concessió de les Beques Luis Vives del curs 2019-2020.

• logo AECID

11/06/19

Convocatòria AECID projectes d'innovació per al desenvolupament

S'ha publicat la Convocatòria de subvencions per a la realització de projectes d'innovació per al desenvolupament 2019 de la AECID, i atés que només s'admeten dues sol·licituds per part de la nostra institució, s'obri un termini per a sol·licitar la participació en la convocatòria, que finalitza el 18 de juny de 2019.

• Becarios

17/05/19

Beques Doctorat Juan Castelló

Publicació de la concessió de les Beques de doctorat Juan Castelló per al curs 2018-2019, que proporcionen una ajuda als estudiants de països prioritaris de cooperació al desevolupament per a cursar estudis oficials de doctorat en la Universitat de València.

• estudiantes

07/05/19

Beques Luis Vives

Publicació de la convocatòria de Beques Luis Vives per al curs 2019-2020, destinades a estudiants procedents de països prioritaris de cooperació al desenvolupament, que proporcionen tots els mitjans per a assolir la formació avançada especialitzada en estudis de màster sufragant les despeses de tota l'estada.

• logo ods círculo

12/04/19

II Concurs “Campaña de comunicació dels ODS” 2019

Enguany el concurs incrementa el premi a un total de 5.000 euros. L'objectiu és idear un joc infantil al mateix temps que es difonen els ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenibles de l'Agenda 2030 de l'ONU). Es pot participar individual o en grup en qualsevol de les dues categories: utilitzant les noves tecnologies o sense utilitzar mitjans digitals. Termini de presentacions des de 18 d'abril fins a l'1 d'octubre 2019.

• Logo Learn Africa

21/03/19

Beques Learn Africa

Publicació de la convocatòria de Beques Learn Africa per al curs 2019-2020.

• logo AECID

21/03/19

Beques MAEC-AECID curs 2019-2020

Publicació de la convocatòria dels Programes de Beques MAEC-AECID, per al curs acadèmic 2019/2020, per a ciutadans de països inclosos en les estratègies bilaterals del V Pla Director de la Cooperació Espanyola. Ofereixen l'oportunitat de cursar estudis de Màster a Espanya, a funcionaris o personal integrat en els sistemes públics, inclòs el sistema educatiu i universitari, que garanteixin el major grau possible d'impacte i retorn del coneixement adquirit.