• Cooperació
  • 21/12/18

IX Edición de los Premios Manuel Castillo

Publicació de la concessió de la IX Edició dels Premis Manuel Castillo 2018. La Gala de Lliurament dels Premis Manuel Castillo 2018 serà el dimecres 13 de març de 2019 a les 12.00 hores a l'Aula Magna del Centre Cultural La Nau. En aquest acte es presentarà el llibre “Mis memorias” Manuel Castillo.

• aula

21/12/18

Ajudes de mobilitat per conveni marc

Publicació de les convocatòries de ajudes de mobilitat per conveni marc entre la Universitat de València y altres institucions d'Educació Superior extrangeres i de països de cooperació al desenvolupament per l'any 2019.

• Investigador

29/11/18

Beques Joves Investigadors

Publicació de la convocatòria de Beques Joves Investigadors 2019. Aquestes beques cobreixen una estada a la nostra universitat per a la seva actualització científica o tècnica a joves investigadors procedents d'universitats de països prioritaris de cooperació al desenvolupament.

• Foto Sahara

26/11/18

Caravana per la Pau 2018-2019 d'ajuda humanitària als sahrauís refugiats

Com tots els anys per aquestes dades, la comunitat universitària del Campus Burjassot-Paterna ha organitzat una CARAVANA d'ajuda humanitària als saharauis refugiats als campaments de Tindouf, Algèria. Per tal de facilitar la recollida d’aliments a Paterna s'ha ubicat un contenidor en el hall de l'Edifici de Capçalera, disponible fins el proper 18 de desembre.

• 21/11/18

Curs:Objectius de Desenvolupament Sostenible i la seua implementació en l'àmbit universitari

Us animem a realitzar el curs: Objectius de Desenvolupament Sostenible i la seua implementació en l'àmbit universitari del 14 al 17 de gener de 2019

• cartel

05/11/18

Monta els teus objectius: TU formes part de la cadena cap a la sostenibilitat

El 26 de novembre de 2018 tindrà lloc l'exposició "Monta els teus objectius" a l'esplanada de la Facultat de Filosofia i Cienciesde L’Educació en el qual es desenvoluparà un taller per a la realització de l'obra gràfica i l'obtenció d'una obra escultòrica.

• cartel

05/11/18

"Un món, 17 reptes", el camí cap als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS)

Del 26 de novembre al 7 de desembre en el Hall de la Facultat de Filosofia i Ciències de l'Educació tindrà lloc l'exposició: “Un món, 17 reptes” de la Fundació Vicente Ferrer. El 26 de novembre a les 10.30, a l'Aula Magna de la Facultat la Facultat de Filosofia i Ciencies de L’Educació, tindrà lloc la conferència inaugural "Els ODS en l'Índia rural a través de la Fundació Vicente Ferrer" per Sergio Blau. Delegat de la Delegació de Fundació Vicente Ferrer a la Comunitat Valenciana i Regió de Múrcia. Se sortejará un viatge a l'Índia per veure els projectes amb la Fundació Vicente Ferrer.

• FotoTeatrOds

TeatrODS

El proper 22 de novembre, a les 11 h en el gimnàs de la Facultat de Magisteri tindrà lloc la representació de teatre social "TEATRODS".

• estudiantes

20/09/18

Borses viatge M.U. Cooperació

Publicació de la concessió de les Borses de viatge del Màster Universitari de Cooperació al Desenvolupament 2018-2019.

• 14/09/18

Resolució del jurat del I Concurs "Campanya de Comunicació sobre els ODS"

Comprova les persones o equips premiats al I Concurs de comunicació sobre els ODS