• Cooperació
  • Becarios

20/06/19

Beques Luis Vives

Publicació de la concessió de les Beques Luis Vives del curs 2019-2020.

• logo AECID

11/06/19

Convocatòria AECID projectes d'innovació per al desenvolupament

S'ha publicat la Convocatòria de subvencions per a la realització de projectes d'innovació per al desenvolupament 2019 de la AECID, i atés que només s'admeten dues sol·licituds per part de la nostra institució, s'obri un termini per a sol·licitar la participació en la convocatòria, que finalitza el 18 de juny de 2019.

• Becarios

17/05/19

Beques Doctorat Juan Castelló

Publicació de la concessió de les Beques de doctorat Juan Castelló per al curs 2018-2019, que proporcionen una ajuda als estudiants de països prioritaris de cooperació al desevolupament per a cursar estudis oficials de doctorat en la Universitat de València.

• estudiantes

07/05/19

Beques Luis Vives

Publicació de la convocatòria de Beques Luis Vives per al curs 2019-2020, destinades a estudiants procedents de països prioritaris de cooperació al desenvolupament, que proporcionen tots els mitjans per a assolir la formació avançada especialitzada en estudis de màster sufragant les despeses de tota l'estada.

• logo ods círculo

12/04/19

II Concurs “Campaña de comunicació dels ODS” 2019

Enguany el concurs incrementa el premi a un total de 5.000 euros. L'objectiu és idear un joc infantil al mateix temps que es difonen els ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenibles de l'Agenda 2030 de l'ONU). Es pot participar individual o en grup en qualsevol de les dues categories: utilitzant les noves tecnologies o sense utilitzar mitjans digitals. Termini de presentacions des de 18 d'abril fins a l'1 d'octubre 2019.

• Logo Learn Africa

21/03/19

Beques Learn Africa

Publicació de la convocatòria de Beques Learn Africa per al curs 2019-2020.

• logo AECID

21/03/19

Beques MAEC-AECID curs 2019-2020

Publicació de la convocatòria dels Programes de Beques MAEC-AECID, per al curs acadèmic 2019/2020, per a ciutadans de països inclosos en les estratègies bilaterals del V Pla Director de la Cooperació Espanyola. Ofereixen l'oportunitat de cursar estudis de Màster a Espanya, a funcionaris o personal integrat en els sistemes públics, inclòs el sistema educatiu i universitari, que garanteixin el major grau possible d'impacte i retorn del coneixement adquirit.

06/03/19

Gala de Lliurament de la IX Edició Premis Manuel Castillo 2018

La rectora de la Universitat de València presidirà la gala de lliurament de premis de la IX Edició dels Premis Manuel Castillo 2018 el pròxim dimecres 13 de març 2019, a les 12.00, a l'Aula Magna del Centre Cultural La Nau. En el mateix acte es farà la presentació del llibre "Les meues memòries" Manuel Castillo, coordinat per Nuria Tabanera García.

14/02/19

Jornades sobre ODS III Universitat d'Hivern

Enguany les cinc universitats públiques valencianes i la GVA s'uneixen per a proposar un tema central dins dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS). En concret es desenvoluparan els objectius 13 i 11 “Canvi climàtic i transició energètica” i “Model territorial i canvi social. Les jornades seran el 18, 19 i 20 de febrer 2019 en la Universitat Politècnica de València, les inscripcions estan obertes.

14/02/19

II Fòrum de la Solidaritat i el Voluntariat

El 22 de febrer 2019, més de 30 associacions participaren en l'II Fòrum de Solidaritat i Voluntariat que organitza la Facultat d'Economia de la Universitat de València. Entrada lliure.