• Cooperació
  • estudiantes

20/09/18

Borses viatge M.U. Cooperació

Publicació de la concessió de les Borses de viatge del Màster Universitari de Cooperació al Desenvolupament 2018-2019.

• 14/09/18

Resolució del jurat del I Concurs "Campanya de Comunicació sobre els ODS"

Comprova les persones o equips premiats al I Concurs de comunicació sobre els ODS

• Logo Premios Manuel Castillo

10/09/18

IX Edició Premis Manuel Castillo 2018

Publicació de la convocatòria dels Premis Manuel Castillo 2018, IX edició. Els Premis Manuel Castillo tenen com a objecte estimular la investigació acadèmica, científica i periodística en l’àmbit de la cooperació, la pau i el desenrvolupament humà dirigits a la comunitat universitària i professionals.

• becarios

27/07/18

Beques Luisa Cardona

Publicació de la convocatòria de les Beques Luisa Cardona 2018-2019, termini de presentació de sol.licituds del 3 al 28 de setembre 2018.

• Medicina aèrea

26/07/18

Sessions de Benvinguda Estudiants de Mobilitat

Ja estan disponibles els calendaris de sessions de benvinguda de setembre per als estudiants entrants de mobilitat de la Universitat de València del curs 2018-19.

• Campaña 0,7

10/07/18

Programa 0,7%

L'objectiu del Programa 0,7 és recolzar i incentivar la participació de la comunitat universitària en activitats de cooperació universitària per al desenvolupament. A més vol complir amb l'Agenda 2030 de Nacions Unides que conté 17 objectius de desenvolupament sostenible (els ODS) i 169 metes que busquen: eradicar la pobresa extrema i la fam, universalitzar l'educació de qualitat, completar la transició a energies netes, reduir la desigualtat o acabar amb la bretxa de gènere, entre altres. Per a això, el pressupost va destinat a projectes (recerca), a persones (mitjançant beques a estudiants, personal de la UV i a persones de països en vies de desenvolupament) i a accions de sensibilització. A la matrícula marca: SÍ

• 04/07/18

Convocatòria Borses Viatge MU Cooperació

Publicació de la convocatòria de Borses de viatge del Màster de Cooperació al Desenvolupament per al curs 2018-2019.

• KA107

22/06/18

Convocatòria Erasmus + KA107 estudiants Universitat de València

Resolució de 20 d abril de 2018 del Vicerector d'Internacionalització i Cooperació de la Universitat de València per la qual se convoquen 6 beques de mobilitat d'estudiants de la UV a països associats en el marc del programa Erasmus+ KA107, per al curs acadèmic 2018-19.

• Cartel Programa Agendas Edusionadas

19/06/18

Jornada "Agendas Edusionadas"

El Vicerectorat d’ Ocupació i Prorgames Formatius y el Vicerectorat d’Internacionalització i Cooperació de la Universitat de Valencia junto a la Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació de la Generalitat Valenciana, organitzen la jornada: Agendas Edusionadas. L'esdeveniment se celebrarà el divendres 29 de juny en l'Aula Magna de la Facultat de Filosofia i Ciències de l' Educació des de les 9:30h. La jornada comptarà amb un triálog sobre Cooperació,una conferència impartida per D. Federico Major Zaragoza i per la presentació del projecte Territori Willka.

• estudiantes

08/06/18

Beques Luis Vives

Publicació de la concessió de les Beques Luis Vives del curs 2018-2019.