• Cooperació
  • logo ods círculo

12/04/19

II Concurs “Campaña de comunicació dels ODS” 2019

Enguany el concurs incrementa el premi a un total de 5.000 euros. L'objectiu és idear un joc infantil al mateix temps que es difonen els ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenibles de l'Agenda 2030 de l'ONU). Es pot participar individual o en grup en qualsevol de les dues categories: utilitzant les noves tecnologies o sense utilitzar mitjans digitals. Termini de presentacions des de 18 d'abril fins a l'1 d'octubre 2019.

• Logo Learn Africa

21/03/19

Beques Learn Africa

Publicació de la convocatòria de Beques Learn Africa per al curs 2019-2020.

• logo AECID

21/03/19

Beques MAEC-AECID curs 2019-2020

Publicació de la convocatòria dels Programes de Beques MAEC-AECID, per al curs acadèmic 2019/2020, per a ciutadans de països inclosos en les estratègies bilaterals del V Pla Director de la Cooperació Espanyola. Ofereixen l'oportunitat de cursar estudis de Màster a Espanya, a funcionaris o personal integrat en els sistemes públics, inclòs el sistema educatiu i universitari, que garanteixin el major grau possible d'impacte i retorn del coneixement adquirit.

06/03/19

Gala de Lliurament de la IX Edició Premis Manuel Castillo 2018

La rectora de la Universitat de València presidirà la gala de lliurament de premis de la IX Edició dels Premis Manuel Castillo 2018 el pròxim dimecres 13 de març 2019, a les 12.00, a l'Aula Magna del Centre Cultural La Nau. En el mateix acte es farà la presentació del llibre "Les meues memòries" Manuel Castillo, coordinat per Nuria Tabanera García.

14/02/19

Jornades sobre ODS III Universitat d'Hivern

Enguany les cinc universitats públiques valencianes i la GVA s'uneixen per a proposar un tema central dins dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS). En concret es desenvoluparan els objectius 13 i 11 “Canvi climàtic i transició energètica” i “Model territorial i canvi social. Les jornades seran el 18, 19 i 20 de febrer 2019 en la Universitat Politècnica de València, les inscripcions estan obertes.

14/02/19

II Fòrum de la Solidaritat i el Voluntariat

El 22 de febrer 2019, més de 30 associacions participaren en l'II Fòrum de Solidaritat i Voluntariat que organitza la Facultat d'Economia de la Universitat de València. Entrada lliure.

• Becarios

12/02/19

Beques Doctorat Juan Castelló

Publicació de la convocatòria de Beques de doctorat Juan Castelló per al curs 2018-2019, que proporcionen una ajuda als estudiants de països prioritaris de cooperació al desevolupament per a cursar estudis oficials de doctorat en la Universitat de València, permetent-los dedicar tots els seus esforços a la labor formativa i investigadora. El termini de sol·licituds finalitza el 12 de març de 2019.

• becarios

11/02/19

Beques Luisa Cardona

Publicació de la concessió de les Beques Luisa Cardona del curs 2018-2019, per a estudiants procedents de països prioritaris de cooperació al desenvolupament.

• Investigador

11/02/19

Becas Joves Investigadors

Publicació de la concessió de les Beques Joves Investigadors 2019, destinades a investigadors procedents d'universitats de països prioritaris de cooperació al desenvolupament.

• 21/12/18

IX Edición de los Premios Manuel Castillo

Publicació de la concessió de la IX Edició dels Premis Manuel Castillo 2018. La Gala de Lliurament dels Premis Manuel Castillo 2018 serà el dimecres 13 de març de 2019 a les 12.00 hores a l'Aula Magna del Centre Cultural La Nau. En aquest acte es presentarà el llibre “Mis memorias” Manuel Castillo.