• Cooperació

La Cooperació Universitària al Desenvolupament és part essencial del compromís social de la Universitat de València, la labor de la qual per a aconseguir el desenvolupament humà i sostenible del país amb el qual es coopera està vinculada a la docència i la recerca, el seu àmbit natural d'actuació. L'Ajuntament de València s'uneix a la dilatada experiència en aquests camps de la Universitat de València per a conjuminar esforços en el projecte comú de contribuir a realitzar tot el potencial humà i aconseguir el desenvolupament sostenible dels països d'origen dels futurs doctors.

Les beques de doctorat Juan Castelló proporcionen mitjans als estudiants de països desfavorits per a cursar estudis oficials de doctorat en la Universitat de València, permetent-los dedicar tots els seus esforços a la labor formativa i investigadora. Els estudiants tornaran als seus països d'origen aportant els seus coneixements i contribuint al fet que s'amplien les opcions dels seus habitants de portar una vida decent, digna i plena.

Convocatòria de Beques de doctorat Juan Castelló curs 2018-2019

Publicació DOGV

El termini de presentació de sol.licituds és del 13 de febrer al 12 de març de 2019.

Solicitud electrònica ENTREU

Concessió de les beques

Correcció d'errors

En el curs 2017-2018 no es van poder convocar les Beques de doctorat Juan Castelló per no tindre fons disponibles.

Convocatòria de beques de doctorat Juan Castelló per al curso 2016-2017.

El termini de presentació de sol.licituds és del 13 de març​ al 7 de abril de 2017.

Sol·licitud

Concessió de les beques