• Cooperació

La Universitat de València ha participat, junt amb la Universitat d'El Salvador, la Generalitat Valenciana, la Fundació General de la Universitat de València i altres organismes, en la creació del Centre Regional de Salut València en el campus de la Universitat d'El Salvador, centre d'atenció primària especialitzat principalment en salut visual i auditiva infantil, ampliable a altres especialitats, a què la Universitat de València va dotar en el seu inici l'equipament bàsic clínic i tècnic. Actualment continua col·laborant amb estes beques, destinades a professionals de l'àrea de salut procedents de la Universitat d'El Salvador que els permeta treballar en el Centre Regional de Salut València.

Convocatòria Beques El Salvador 2015

Annex II - Sol.licitud