Convocatòria Erasmus Màster 2024-25
Informació general
La present convocatòria ofereix als estudiants matriculats en Màsters Oficials de la Universitat de València la possibilitat de realitzar durant el curs acadèmic 2024/2025 una estada d'estudis en alguna de les universitats europees amb les quals hi-haja signat un conveni de mobilitat de màster.
Aquesta convocatòria té dos terminis de presentació de sol·licituds.
- El primer termini, per a estades de primer semestre del curs 2024-2025, comprendrà des de l'endemà de la data de publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana fins al dia 22 de març de 2024
- El segon termini, per a estades de segon semestre del curs 2024-2025, comprendrà del 4 de setembre al 5 d'octubre de 2024.
Convocatòria i Bases Erasmus Máster 2024-25
Extracte de la publicació en el DOGV
Primer termini de sol·licitud: fins 22 març 2024
- Destinacions per a estades de primer semestre (primer termini). Annex II. Recull els màsters i universitats amb les quals existeix un acord de mobilitat. Els màsters o universitats no inclosos en aquest annex no són objecte d'aquesta convocatòria.
- Resolució d'adjudicació de les ajudes de mobilitat Erasmus Màster primer semestre
Segon termini de sol·licitud: del 4 de setembre al 5 d'octubre de 2024
- Destinacions per a estades de segon semestre (segon termini). Annex II. Recull els màsters i universitats amb les quals existeix un acord de mobilitat. Els màsters o universitats no inclosos en aquest annex no són objecte d'aquesta convocatòria.
Sol·licitud
La sol·licitud es realitzarà a través de Seu electrònica, “Programa de mobilitat Erasmus Màster”
No obstant això, pots avançar la preparació de la documentació per a realitzar la teua sol·licitud, assegurant-te de què disposes, si escau:
- del certificat d'idioma, si el teu destí el requereix. Taula de equivalències d'idiomes
- del certificat de notes en base 10 -si la teua titulació d'accés al màster NO l'has cursada a la Universitat de València
- del certificat de becari o becària al curs 2023-2024, si és el teu cas
1. Acceptació: és el primer pas per a confirmar l'ajuda. Les persones beneficiàries han d'acceptar la beca a través de Seu Electrònica, Estudiants/Mobilitat/Expedient Erasmus Estudis. Si per contra desitja renunciar, ha d'enviar un correu electrònic a erasmusmaster@uv.es amb Assumpte “Renúncia beca” i indicant nom i cognoms
2. Abans d'anar-te'n: abans de la seua partida, els i les beneficiàries han de presentar, a través de la Seu Electrònica, apartat “Els meus tràmits”:
- Conveni de subvenció
- Contracte d'estudis, confeccionat a través de Portalumne i signat per el/la estudiant, el coordinador/a en la UV (director o directora del màster) i el coordinador/a en destí.
El termini de presentació d'aquests dos documents finalitza 31 d'agost de 2024 o, en tot cas, abans de la data de partida a la universitat de destí.
3. Durant l'estada: La resta de documentació requerida al llarg del procés (Certificat d'incorporació i Certificat d'Estada) estan disponibles en l'apartat Erasmus Estudios/Documents útils i es presentaran igualment a través de l'apartat “Els meus tràmits” de la Seu Electrònica.
- Certificat d'incorporació
-
Certificat d'estada. Les estades han de FINALITZAR obligatòriament abans del 31 de juliol de 2025
L'ajuda inclou una assegurança d'accidents, responsabilitat civil i assistència en viatge: Protocol, Certificat genèric i Extracte pòlissa.
Convocatòria Erasmus Màster 2023-24
Informació general
La present convocatòria ofereix als estudiants matriculats en Màsters Oficials de la Universitat de València la possibilitat de realitzar durant el curs acadèmic 2023/2024 una estada d'estudis en alguna de les universitats europees amb les quals hi-haja signat un conveni de mobilitat de màster.
Aquesta convocatòria té dos terminis de presentació de sol·licituds.
- El primer termini, per a estades de primer semestre del curs 2023-2024, comprendrà des de l'endemà de la data de publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana fins al dia 10 de març de 2023
- El segon termini, per a estades de segon semestre del curs 2023-2024, comprendrà del 4 de setembre al 5 d'octubre de 2023.
Convocatòria i Bases Erasmus Máster 2023-24
Extracte de la publicació en el DOGV.
Primer termini de sol·licitud: fins 10 març 2023 (TANCAT)
- Destinacions per a estades de primer semestre (primer termini). Annex II. Recull els màsters i universitats amb les quals existeix un acord de mobilitat. Els màsters o universitats no inclosos en aquest annex no són objecte d'aquesta convocatòria.
- Relació de sol.licituds admeses i excloses provisionalment.
El termini de subsanació finalitza el 28 de març a les 23:59hrs. - Resolució d'adjudicació de les ajudes de mobilitat Erasmus Màster primer semestre
Segon termini de sol·licitud: del 4 de setembre al 5 d'octubre (TANCAT)
- Destinacions per a estades de segon semestre (segon termini). Annex III. Recull els màsters i universitats amb les quals existeix un acord de mobilitat. Els màsters o universitats no inclosos en aquest annex no són objecte d'aquesta convocatòria
- Resolució d'adjudicació de les ajudes de mobilitat per al segon semestre.
Sol·licitud
La sol·licitud es realitzarà a través de Seu electrònica, “Programa de mobilitat Erasmus Màster”
No obstant això, pots avançar la preparació de la documentació per a realitzar la teua sol·licitud, assegurant-te de què disposes, si escau:
- del certificat d'idioma, si el teu destí el requereix. Taula de equivalències d'idiomes
- del certificat de notes en base 10 -si la teua titulació d'accés al màster NO l'has cursada a la Universitat de València
- del certificat de becari o becària al curs 2022-2023, si és el teu cas
1. Acceptació: és el primer pas per a confirmar l'ajuda. Les persones beneficiàries han d'acceptar la beca a través de Seu Electrònica, Estudiants/Mobilitat/Expedient Erasmus Estudis. Si per contra desitja renunciar, ha d'enviar un correu electrònic a erasmusmaster@uv.es amb Assumpte “Renúncia beca” i indicant nom i cognoms
2. Abans d'anar-te'n: abans de la seua partida, els i les beneficiàries han de presentar, a través de la Seu Electrònica, apartat “Els meus tràmits”:
- Conveni de subvenció
- Contracte d'estudis, confeccionat a través de Portalumne i signat per el/la estudiant, el coordinador/a en la UV (director o directora del màster) i el coordinador/a en destí.
El termini de presentació d'aquests dos documents finalitza 31 d'agost de 2023 o, en tot cas, abans de la data de partida a la universitat de destí.
3. Durant l'estada: La resta de documentació requerida al llarg del procés (Certificat d'incorporació i Certificat d'Estada) estan disponibles en l'apartat Erasmus Estudios/Documents útils i es presentaran igualment a través de l'apartat “Els meus tràmits” de la Seu Electrònica.
- Certificat d'incorporació
- Certificat d'estada
L'ajuda inclou una assegurança d'accidents, responsabilitat civil i assistència en viatge: Protocol, Certificat genèric i Extracte pòlissa.
Convocatòria Erasmus Màster 2022-23 Segon semestre
La present convocatòria ofereix als estudiants matriculats en Màsters Oficials de la Universitat de València la possibilitat de realitzar durant el segon semestre del curs acadèmic 2022/2023 una estada d'estudis en alguna de les universitats europees amb les quals hi-haja signat un conveni de mobilitat de màster.
NOVETAT: Durant el mes de gener es publicarà una segona convocatòria per fer estades de primer semestre del curs 2023-2024
NOVETAT: L'ajuda inclou una assegurança d'accidents, responsabilitat civil i assitència en viatge:
- Convocatòria i Annex I (Bases) Erasmus Máster 2022-23
- Annex II: Destinacions. Recull els màsters i universitats amb les quals existeix un acord de mobilitat. Els màsters o universitats no inclosos en aquest annex no són objecte d'aquesta convocatòria
- Taula d'equivalències d'idioma
Termini de sol·licitud: el termini s'obrirà l'endemà de la seua publicació en el DOCV, a principis de setembre, i romandrá obert fins al 5 d’octubre del 2022.
Extracte de publicació en el DOGV de 07/09/2022
La sol·licitud es realitzarà a través de Seu Electrònica, “Becas Erasmus Máster”
No obstant això, pots avançar la preparació de la documentació per a realitzar la teua sol·licitud, assegurant-te de què disposes, si escau:
- del certificat d'idioma, si el teu destí el requereix i,
- del certificat de notes en base 10 -si la teua titulació d'accés al màster NO l'has cursada a la Universitat de València
- del certificat de becari o becària al curs 2020-2021, si és el teu cas
Relació de sol.licituds admeses, així com de sol.licituds excloses provisionalment, amb indicació del motiu d’exclusió i posibilitat de subsanació.
El termini de subsanació finalitza el próxim 24 d’octubre
ACCEPTACIÓ: és el primer pas per a confirmar l'ajuda. Les persones beneficiàries han d'ACCEPTAR la beca a través d' ENTREU, Estudiantes/Movilidad/Expediente Erasmus Estudis, fin al 15 de novembre de 2022
Si al contrari desitja RENUNCIAR, ha d'enviar un correu electrònic a erasmusmaster@uv.es amb Assumpte “Renuncia beca”; i indicant nom i cognoms
DOCUMENTACIÓ: abans de la seua partida, els i les beneficiàries han de presentar, a través de la Seu Electrònica, apartat “Els mesu tràmits”:
- Conveni de subvenció
- Contracte d'estudis, confeccionat a través de Portalumne i degudament firmat per el/la estudiant, el coordinador/a en la UV (director o directora del màster) i el coordinador/a en destí.
El termini de presentació d'estos dos documents finalitza 31 de gener de 2023 o, en tot cas, abans de la data de partida a la universitat de destí.
La resta de documentació requerida al llarg del procés (Certificat d'incorporació i Certificat d'Estada) estan disponibles en l'apartat Erasmus Estudis/Documents útils i es presentaran igualment a través de l'apartat “Els meus tràmits” de la Seu Electrònica