Logo de la Universitat de València Logo Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat Logo del portal

El Vicerectorat de Projecció Territorial i Societat de la Universitat de València, amb la col.laboració del Departament d’Història de l’Art de la Facultat de Geografia i Història i el recolzament de Caixa Popular, presenta l’exposició “Patrimoni Artístic Valencià” que pretén mostrar als ciutadans i ciutadanes la riquesa i diversitat dels béns històric artístics dels que gaudeix la societat valenciana.