MÀSTER UNIVERSITARI EN ECONOMIA SOCIAL (COOPERATIVES I ENTITATS NO LUCRATIVES)
- Assignatura:Màrqueting de les empreses de l'economia social
- Codi:42763
Crèdits |
3 |
Caràcter |
Obligatòria |
Periode lectiu |
Data d'inici | 15/10/2024 |
Data de finalització | 27/01/2025 |
Examens |
Primera convocatòria primer quadrimestre | Subgrup PT-X | 09/06/2025 00:00 |
Segona convocatòria primer quadrimestre | Subgrup PT-X | 09/06/2025 00:00 |
- Grup Teoria-Pràctiques PT-X
CastellàFranja: 15/10/2024-15/10/2024Dies: DimartsInici: 16:00Final: 20:00Lloc de realització: SEMINARI B3 INSTITUTS D'INVESTIGACIÓFranja: 24/10/2024-24/10/2024Dies: DijousInici: 16:00Final: 20:00Lloc de realització: SEMINARI B3 INSTITUTS D'INVESTIGACIÓFranja: 31/10/2024-31/10/2024Dies: DijousInici: 16:00Final: 20:00Lloc de realització: SEMINARI B3 INSTITUTS D'INVESTIGACIÓFranja: 07/11/2024-07/11/2024Dies: DijousInici: 16:00Final: 20:00Lloc de realització: SEMINARI B3 INSTITUTS D'INVESTIGACIÓFranja: 14/11/2024-14/11/2024Dies: DijousInici: 16:00Final: 20:00Lloc de realització: SEMINARI B3 INSTITUTS D'INVESTIGACIÓFranja: 27/01/2025-27/01/2025Dies: DillunsInici: 16:00Final: 20:00Lloc de realització: SEMINARI B3 INSTITUTS D'INVESTIGACIÓAfegir al teu calendari (ics)
Professor/a |
Subgrup |
Departament |
Categoria |
RAFAEL MARTIN CURRAS PEREZ | PT-X | COMERCIALITZACIÓ I INVESTIGACIÓ DE MERCA | TITULAR D'UNIVERSITAT |