Ordre del dia:
1.- Aprovació, si escau, de l'acta de la sessió de 25 de gener 2011.
2.- Proposta de distribució de crèdit per a la promoció i ampliació de plantilla PDI del curs 2011-2012.
3.- Modificació document de plantilla PDI. (El document de plantilla vigent en aquest
moment, es pot consultar a la pàgina web del Servei de RRHH (PDI) en
l'apartat de Normativa-Normativa específica de Professorat-Plantilla de
Professorat).
4.- Informació sobre criteris per a la distribució de la docència.
5.- Proposta d'acord sobre integració en la Borsa de treball del Subgrup C2 (escala tècnica
bàsica de arxius i biblioteques) del personal de la Borsa del Subgrup
C2 d'Administració General (escala auxiliar bàsica de suport
administratiu).
6.- Precs i qüestions.
|
|
Resum de la mesa:
Punt 2: Proposta de distribució de crèdit per a promoció i ampliació
de plantilla de PDI del curs 2011-2012
Davant
la proposta de l’equip rectoral, STEPV
va defensar la creació de places d’ajudant per garantir la
promoció i estabilitat laboral enfront d’altres places més
precàries com les d’associats estructurals.
La
modificació de la proposta inicial es va materialitzat en la dotació
de més places: dues d’Ajudant i quatre més d’Ajudant Doctor (34
en total), amb reducció de places d’Associats estructurals.
L’aprovació
de l’ampliació de places
proposada per les diferents seccions sindicals va comptar amb els
vots favorables de STEPV, UGT, CCOO, i l’abstenció de CGT.
Punt
3. Modificació del document de plantilla de PDI
Es
presenta el document de plantilla de 2008 modificat amb
actualitzacions. El còmput de l’activitat docent és de 220 hores
per curs acadèmic. Hem de parar esment de la sospita que l’Estatut
del PDI incremente l’activitat docent a 24 crèdits.
STEPV
va fer proposta
de garantir la substitució de totes les llicències per maternitat.
La
Vicerectora de Professorat va comunicar que s’està fent un estudi
de les necessitats de plantilla de la UVEG per la implantació del
nous plans d’estudi i del procés de Convergència europea.
STEPV va demanar la determinació de les activitats que es computen
com a activitat docent del
PDI com a conseqüència de l’ús de noves metodologies.
El
document es va aprovar amb el vot
de totes les seccions sindicals presents.
Punt
4. Informació sobre criteris per a la distribució de docència
Davant
els problemes derivats del POD i la tria d’assignatures, el
Vicerectorat
de Professorat va enviar una circular el 22 de juny de 2010 amb els
criteris de jerarquia que s’apliquen segons cos docent i
antiguitat.
STEPV
i la resta de sindicats hem deixat constància d’alguns del
problemes palesos que es deriven de l’aplicació d’aquests
criteris que no consideren aspectes fonamentals, incidint
en problemes com les incompatibilitats horàries de les associades i
dels associats, la conciliació de la vida familiar, els grups en
valencià, etc.
Els
sindicats en conjunt demanaren la creació d’una comissió formada
per representants dels sindicats i del Rectorat per tal d’elaborar
uns criteris clars per
a una distribució racional i funcional de la docència. De part de
la institució no va haver cap compromís i la resposta va ser que
“s’estudiaria”.
STEPV-Universitats
continuarà reivindicant el paper de la Mesa Negociadora amb la
participació sindical per a exigir solucions als problemes de les
treballadores i treballadors de les universitats públiques i
privades del País Valencià.
Punt 5:
Proposta d'acord sobre integració en la Borsa de treball del Subgrup C2
(escala tècnica bàsica de arxius i biblioteques) del personal de la
Borsa del Subgrup C2 d'Administració General (escala auxiliar bàsica de
suport administratiu).
En la mesa negociadora d'ahir dimarts, 22 de febrer, s'aprovà l'acord presentat per la universitat per a integrar en la borsa d'auxiliars de serveis bibliogràfics (que està esgotada i cal ampliar-la) els auxiliars de serveis que no han aprovat l'oposició).
El resultat de la votació fou el següent:
STEPV-Iv i CCOO a favor
UGT abstenció
CGT no participa en la votació
|

|