Logo de la Universitat de València Logo Escola Valenciana d'Innovació LABORA-Universitat de València Logo del portal

Bases de la convocatòria dels premis 2017

BASES DE LA CONVOCATÒRIA DELS PREMIS 2017 DE L’OBSERVATORI INNOVA, DE LA CÀTEDRA INNOVA SERVEF-UNIVERSITAT DE VALÈNCIA, DE BONES PRÀCTIQUES DE FORMACIÓ PER A l’OCUPACIÓ

  1. Objecte
  2. Destinataris
  3. Requisits i presentació de sol·licituds
  4. Premis 2017 de l'Observatori INNOVA
  5. Obligacions dels participants
  6. Compromisos de la càtedra
  7. Òrgan instructor, comissió i criteris d'avaluació
  8. Resolució
  9. Publicitat
  10. Recursos

Logo de la Càtedra: guia per participar als premis 2017Resolució de 24 de maig 2017, del vicerector d'Internalització i Cooperació, per la qual es convoquen i publiquen les bases dels premis 2017 de bones pràctiques de formació per a l'ocupació de l'Observatori INNOVA (Accés al document complet, PDF)

1. Objecte


La finalitat d’aquesta convocatòria és posar en marxa l’Observatori INNOVA per afavorir, d’una banda, la identificació de tendències i de pràctiques innovadores en el camp de la formació orientada a l’ocupació, i, d’una altra, servir de mitjà per a donar-les a conèixer, promoure’n la discussió i l’anàlisi i afavorir-ne la difusió i transferència.

Aquesta primera edició dels premis 2017 té com objectiu específic reconèixer les iniciatives d'èxit que es duguen a terme als centres de formació del SERVEF, i les bones pràctiques seleccionades comformaran un repositori públic de pràctiques d'excel·lència en formació per a l'ocupació: el banc d'experiències de l'Observatori INNOVA.

2. Destinataris


Es poden presentar a aquesta convocatòria tots els centres de formació propis del SERVEF pertanyents a la Conselleria d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball de la Generalitat Valenciana.

3. Requisits i presentació de sol·licituds


  1. 1. Requisits dels sol·licitants

3.1.1. Només s'admetran bones pràctiques que s'enquadren en un dels tres àmbits del banc d'experiències característiques de la formació per a l'ocupació de l'Observatori INNOVA (més informació al document complet)

  1. Bones pràctiques en els continguts de la formació per a l'ocupació
  2. Bones pràctiques en els processos de formació per a l'ocupació
  3. Bones pràctiques en la gestió de la formació per a l'ocupació.

3.1.2. Les bones pràctiques poden estar aplicant-se en el moment de ser presentades, però no poden ser un projecte pendent d'execució, sinó que han d'haver estat planificades, executades i, si escau, avaluades en alguna ocasió, de tal manera que en puguen ser identificats clarament els resultats per poder afirmar que han tingut èxit.

3.1.3. En el cas que la bona pràctica siga seleccionada i reconeguda en aquesta convocatòria, els sol·licitants han d’estar disposats a ampliar la informació sobre la bona pràctica a altres institucions que ho sol·liciten per mitjà de l’Observatori INNOVA.

3.1.4. Igualment, els i les sol·licitants es comprometen a actualitzar periòdicament, si escau, els continguts de la bona pràctica.

  1. 2. El termini de presentació de sol·licituds començarà l'endemà de la publicació de l'extracte d'aquesta convocatòria al tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València i es tancarà el 31 d'agost de 2017.
  1. 3. Les sol·licituds han d'estar signades pel responsable de la institució a què fa referència l'apartat 2 d'aquestes bases i es presentaran a les oficines de registre de la Universitat de València, a aquests efectes. També es poden presentar en qualsevol dels registres previstos en l’article 38 de la llei 30/1992, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. Han d’adreçar-se a:

Càtedra INNOVA SERVEF-Universitat de València
Oficina de Polítiques per a l'Excel·lència [OPEX]
Edifici de Rectorat. Nivell 4.
Av. de Blasco Ibáñez, 13
46010 València

  1. 4. Documentació que cal presentar:
    Caldrà presentar l'imprés de sol·licitud (disponible a la pàgina del formulari dins d'aquesta web Càtedra INNOVA).

Premis 2017 de l'Observatori INNOVA


PROCEDIMENT

  • Les entitats que es presenten en aquesta convocatòria poden presentar les bones pràctiques que consideren oportunes en cadascún dels àmbits de l’Observatori INNOVA que s’indiquen en el punt 3.1.1 d’aquestes bases.
  • Les bones pràctiques què se seleccionen, d’acord amb els criteris de qualitat establerts en aquestes bases, passaran a formar part del banc d’experiències de l’Observatori INNOVA i es publicaran en el seu portal web com a reconeixement de la seua utilitat per al foment de la millora de la qualitat de les accions formatives realitzades.

PREMIS 2017

  • Entre les bones pràctiques seleccionades, l'Observatori podrà atorgar tres premis d'excel·lència, un per cadascún dels àmbits o modalitats indicades en l'apartat 3.1.1.

5. Obligacions dels i de les participants


Les entitats participants han de facilitar a la Càtedra tota la informació que els requerisca l’òrgan instructor de la convocatòria sobre els materials, els projectes o les memòries que siguen objecte de la candidatura.

6. Compromisos de la Càtedra


  1. 1. Els qui intervinguen en la instrucció, la valoració o la concessió dels premis guardaran confidencialitat sobre els resultats de les avaluacions de les candidatures que es presenten.
  1. 2. La Càtedra podrà incorporar en les seues memòries i en les seues iniciatives de divulgació i comunicació de resultats, activitats i programes un resum de les bones pràctiques que resulten premiades. També difondrà el resultat de la concessió dels premis en les seues memòries d’activitats i butlletins de notícies.

7.Òrgan instructor, comissió i criteris d'avaluació


  1. 1. La instrucció d’aquest procediment correspon a l’Oficina de Polítiques per a l’Excel·lència de la Universitat de València. La concessió es tramitarà en règim de concurrència competitiva d’acord amb la secció primera, capítol II, de la llei 1/2015, de la Generalitat, d’hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions.
  1. 2. Les sol·licituds les avaluarà una comissió d'experts formada per:
  1. El director de la Càtedra
  2. Dos membres de la comissió mixta de la Càtedra en representació de les entitats participants.
  3. Dos experts en l'àrea de formació per a l'ocupació designats pel director de la Càtedra.
  4. Un representant de l'òrgan instructor què actuarà també de secretari de la comissió.
  1. 3. Criteris d'avaluació.

    Una vegada verificat el compliment dels aspectes formals, la comissió valorarà les candidatures d'acord els criteris objectius detallats a continuació:

    • 20% Solució d'un problema.
    • 20% Resultats que s'han assolit.
    • 10% Innovació.
    • 20% Sostenibilitat.
    • 20% Reproducibilitat.
    • 10% Sistema d'avaluació.
    • 10% de suport tecnològic.

    8. Resolució


    El Vicerector d'Internalització i Cooperació resoldrà els premis. La resolució de la concessió dels premis es farà pública abans del 3 d'octubre de 2017 al tauler oficial de la Universitat de València <http://tauler.uv.es/>, en la web de la Càtedra SERVEF-UV i a la web d'UVCàtedres.

     

    9. Publicitat


    La convocatòria, la resolució de concessió i altres actes relacionats amb aquest procediment es publicaran al tauler oficial de la Universitat de València [http://tauler.uv.es].

    10. Recursos.


    Contra la resolució de concessió es pot interposar un recurs de reposició en el termini d’ un mes a partir de l’endemà de la publicació davant el mateix òrgan que l’haja dictada,o bé directament un recurs contenciós administratiu davant els òrgans de la jurisdicció contenciós administrativa de la Comunitat Valenciana en el termini de dos mesos a partir de l’endemà de la publicació.