Diferents àrees en la biblioteca
La distribució dels espais de la biblioteca s'ha fet en funció de les necessitats dels estudiants/es. La biblioteca es divideix en àrees de silenci, en àrees "reversibles" i en àrees de treball en grup. Pots identificar-les fàcilment en els plànols de cada planta:
- Sales d'estudi: silenci absolut
-
Àrees de treball en grup on es pot parlar amb to moderat:
- Sala 2D
- Sala 2A (espai reversible habilitat per al treball en grup durant l'horari d'obertura 24h i en altres circumstàncies temporals)
- 16 cabines de treball, que s'han de reservar per l'App Affluences. Hi ha dues per sala i quatre a la sala 2D, totes no insonoritzades; recorda parlar en veu baixa en aquelles que es troben en sales d'estudi de silenci absolut. Sols dues de les quatre cabines de la sala 2D disposen de pantalla. Pregunta en els taulells.
-
Es prega silenci a les zones comuns de tot l'edifici de la biblioteca (inclòs el hall de la planta baixa)
Fixa't en els cartells a l'entrada de les sales