On trobe les revistes en paper?
En el àmbit universitari quan parlem de revista, s'entén que ens referim a revistes científiques. Són imprescindibles per a mantenir-nos al dia sobre un tema o àmbit de coneixement donat que presenten una major actualitat que els llibres per la seua major freqüència d'aparició. La informació és acumulativa en les revistes, és a dir, la informació nova no substitueix a la anterior.
Les revistes impreses es troben en la hemeroteca, 2a planta de la biblioteca. Estan ordenades per matèries i, dins de cada matèria, pel títol (podràs veure els títols que hi ha cada prestatgeria en els cartells que figuren a cadascuna abans d'entrar als corredors que hi ha entre elles).
Les més antigues estan al dipòsit, demana-les en el taulell per consultar-les. En cap cas pots emportar-te-les a casa, no obstant, pots traure fotos només de l'article o la part que necessites del número de la revista mentre no siga una part substancial del mateix d'acord amb la llei de propietat intelectual. Recorda que el servei en línia de sol·licitar articles de revistes en paper que posseeïx la biblioteca només el poden utilitzar PDI, PTGAS i alumnat de postgrau de la UV.
La sala de Farmàcia té la seua pròpia col·lecció de revistes impreses.
Per localitzar una revista o un article de revista (només a través de Trobes) hem de cercar-lo en el catàleg Trobes mitjançant alguna de les dades següents:
- títol de la revista
- número ISSN (número de 8 xifres que identifica a las revistes, cal tenir en compte que la versió impresa i la electrònica d'un mateix títol tenen ISSN diferents)
- matèria