Accedir a la pàgina principal de la Universitat 
Servei de contractació administrativa
 

 

Expedient

Expediente

2016 0080 OB 025  
Descripció

Descripción

Trasllat del supercomputador Tirant i formació de sala de màquines del Servei d'Informàtica en el Campus de Burjassot

Traslado del supercomputador Tirant y formación de sala de máquinas del Servicio de Informática en el Campus de Burjassot

Procediment d'adjudicació

Procedimiento de adjudicación

Obert/ Abierto
Pressupost

Presupuesto

2.148.412,34 (IVA INCLÒS/INCLUIDO)
Publicació als diaris oficials

Publicación en los diarios oficiales

       
Data de publicació al perfil de contratant

Fecha de publicación al perfil de contratante

29/07/2016 Anunci /Anuncio  resolución
Data límit de presentació d'ofertes

Fecha límite de presentación de ofertas

07/09/2016

Acte públic d'obertura sobre 2

Acto público de apertura  sobre 2

14/09/2016 a les 10:30 hores, Sala de Juntes Nivell I Rectorat

14/09/2016 a las 10:30 horas, Sala de Juntas Nivel I Rectorado

Acte públic d'obertura sobre 3

Acto público apertura sobre 3

 21/10/2016 a les 11:45 hores, Sala de Juntes Nivell I Rectorat

21/10/2016 a las 11:45 horas, Sala de Juntas Nivel I Rectorado

Plec de clàusules administratives particulars i annexes

Pliego cláusulas administrativas particulares y anexos

Accés al Plec / annexes

Acceso al Pliego / anexos

Quadre de Característiques annex al PCAP

Cuadro de características anexo al PCAP

Accés al quadre de característiques

Acceso al cuadro de características

Projecte

Proyecto

Accés al projecte / Acceso al proyecto

Correcció d'errors/Corrección de errores (01/08/2016)

S'ha detectat un error en el apartat 11.1 "Presupuesto y Mediciones" del projecte. El nou apartat corregit es pot descarregar ací

Se ha detectado un error en el apartado 11.1 "Presupuesto y Mediciones" del proyecto. El nuevo apartado corregido se puede descargar aquí

 

Observacions

Observaciones

a) Informació administrativa / Información administrativa: Negociat d'Obres. Tel. 96 398 31 74.

b) Informació tècnica/Información Técnica: Unitat Tècnica. Tel 96 398 31 34

c) L’horari del Registre General és de 9:00 a 14:00 de dilluns a divendres durant els mesos de juliol i agost, i de 9:00 a 14:00 i de 16:00 a 18:00 de dilluns a divendres durant el mes de setembre. El dia 15 d’agost el registre romandrà tancat. Les ofertes podran presentar-se per qualsevol altre dels mitjans previstos en l’article 38 de la llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú / El horario del Registre General es de 9:00 a 14:00 horas, de lunes a viernes durante los meses de julio y agosto, y de 9:00 a 14:00 horas y de 16:00 a 18:00 horas de lunes a viernes durante el mes de septiembre. El día 15 de agosto el registro permanecerá cerrado. Las ofertas podrán presentarse por cualquier otro de los medios previstos en el artículo 38 de la ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común

d) El Servei de Contractació Administrativa romandrà tancant durant el mes d’agost / El Servicio de Contratación Administrativa permanecerá cerrado durante el mes de agosto

e) Aquest contracte podrà ser confinanÇat per fons FEDER, en el cas de que siga atesa la sol.licitud de finanÇament efectuada per la Universitat de València, per la qual cosa s'hauran de portar a termini totes les actuacions de publicitat del dit finanÇament establertes a l'efecte en la corresponent normativa comunitària / Este contrato podrá ser cofinanciado por fondos FEDER, en caso de que sea atendida la solicitud de financiación efectuada por la Universitat de València, por lo que se deberán de llevar a cabo todas las actuaciones de publicidad de dicha financiación establecidas al efecto en la correspondiente normativa comunitaria

Nombre de licitadors

Número de licitadores

9
Actuacions de la Mesa de Contractació

Actuaciones de la Mesa de Contratación

ACORDS ADOPTATS PER LA MESA DE CONTRACTACIÓ EN LA SESSIÓ D'OBERTURA DE SOBRES 1 (13/09/2016)/ACUERDOS ADOPTADOS POR LA MESA DE CONTRATACIÓN EN LA SESIÓN DE APERTURA DE SOBRES 1 (13/09/2016) resolución

RESULTAT DE LA VALORACIÓ DELS ASPECTES NO QUANTIFICABLES PER MITJÀ DE L'APLICACIÓN DE FÓRMULES - SOBRE 2 (30/09/2016) / RESULTADO DE LA VALORACIÓN DE LOS ASPECTOS NO CUANTIFICABLES POR MEDIOS DE LA APLICACIÓN DE FORMULAS - SOBRE 2 (30/09/2016) resolución

 

  RESULTAT DE LA VALORACIÓ DELS ASPECTES  QUANTIFICABLES PER MITJÀ DE L'APLICACIÓN DE FÓRMULES - SOBRE 3 (21/10/2016) / RESULTADO DE LA VALORACIÓN DE LOS ASPECTOS CUANTIFICABLES POR MEDIOS DE LA APLICACIÓN DE FORMULAS - SOBRE 3 (21/10/2016) resolución

 

ADJUDICACIÓ /ADJUDICACIÓN

Empresa adjudicatària

Empresa adjudicataria

Rover Alcisa, S.A.

Import adjudicació

Importe adjudicación

1.586.817,35 (IVA INCLÒS/INCLUIDO) 
Duració del contracte

Duración del contrato

231 dies / días
Data d'adjudicació

Fecha de adjudicación

15/11/2016
Data publicació al perfil de contratant

Fecha publicación en el perfil de contratante

18/11/2016 

FORMALITZACIÓ DEL CONTRACTE / FORMALIZACIÓN DEL CONTRATO

Data de formalització

Fecha de formalización

24/11/2016 
Data publicació al perfil de contratant

Fecha publicación en el perfil de contratante

28/12/2016 
Publicació als diaris oficials

Publicación en los diarios oficiales

 

MODIFICACIÓ / MODIFICACIÓN

Objecte de la modificació

Objeto de la modificación

Execució del projecte modificat I

Ejecución proyecto modificado I

Import modificat

Importe modificado

147.596,19 (IVA INCLÒS/INCLUIDO) 
Data de la modificació

Fecha de la modificación

12/12/2017

MODIFICACIÓ / MODIFICACIÓN

Objecte de la modificació

Objeto de la modificación

Execució del projecte modificat II

Ejecución proyecto modificado II

Import modificat

Importe modificado

93.098,78 (IVA EXCLÒS/EXCLUIDO) 
Data de la modificació

Fecha de la modificación

28/03/2018

[<] Volver
Més informació: contratacion@uv.es                  Última actualización: 20/04/2018