Accedir a la pàgina principal de la Universitat  
Servei de contractació administrativa

 

Expedient

Expediente

2017 0076 SE 040
Descripció

Descripción

Servei de neteja respetuós amb el medi ambient i la salut laboral de diverses dependències de la Universitat de València: Jardí Botánic i Servei d'Educació Física. 2 lots

Servicio de limpieza respetuoso con el medio ambiente y la salud laboral de diversas dependencias de la Universitat de València: Jardí Botànic y Servei d'Educació Física i Esports. 2 lotes

Procediment d'adjudicació

Procedimiento de adjudicación

Obert / Abierto
Pressupost màxim autoritzat

Presupuesto máximo autorizado

Lot / Lote 1: 223.874,20 € (IVA inclòs/incluido)

Lot / Lote 2: 497.794 € (IVA inclòs/incluido)

Publicació als diaris oficials

Publicación en los diarios oficiales

Image result for simap ted  
Data de publicació al perfil de contratant

Fecha de publicación al perfil de contratante

26/06/2017  Anunci / Anuncio resolución
Data límit de presentació d'ofertes

Fecha límite de presentación de ofertas

31/08/2017    
Acte públic d'obertura sobre 2

Acto público apertura sobre 2

13/09/2017 a les 13:30 hores, Sala Juntes del Nivell I

13/09/2017 a las 13:30 horas, Sala Juntas del Nivel I

Acte públic d'obertura sobre 3

Acto público apertura sobre 3

02/10/2017 a les 9:30 hores, Sala Juntes del Nivell I

02/10/2017 a las 9:30 horas, Sala Juntas del Nivel I

Plec de clàusules administratives particulars

Pliego cláusulas administrativas particulares

Accés al Plec, annexos

Acceso al Pliego, anexos

Quadre de Característiques annex al PCAP

Cuadro de características anexo al PCAP

Quadre de característiques

Llistat de personal Lot 1

Llistat de personal Lot 2

Annexe oferta tècnica-ambiental

 

Cuadro de características

Listado de personal Lote 1

Listado de personal Lote 2

Anexo oferta técnica-ambiental

Plec de prescripcions tècniques

Pliego de prescripciones técnicas

Plec de Prescripcions Tècniques

Pliego de Prescripciones Técnicas

Observacions

Observaciones

a) Informació administrativa / Información administrativa: Unitat de Gestió de Contractació de Serveis. Tel.: 9639864228 Fax: 963983162 Mail: contratacion.servicios@uv.es

Durant el mes d'agost romandrà tancat / Durante el mes de agosto permanecerá cerrado

b) Informació Tècnica / Información Técnica: 

Lot / Lote 1: Amparo Narbona. Tfno. 963156802 Mail: amparo.narbona@uv.es

Lot / Lote 2: M Paz Molina. Tfno. 963983232 Mail: paz.molina@uv.es

Durant el mes d'agost romandrà tancat / Durante el mes de agosto permanecerá cerrado

c) L'horari del Registre General és de 9 a 14 h de dilluns a divendres. Les ofertes podran presentar-se per qualsevol altre dels mitjans previstos en l'art. 38 de la Llei 30/1992 (vigent per la Disposició Derogativa Única de la Llei 39/2015 de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques)/ El horario del Registro General es de 9 a 14 h de lunes a viernes. Las ofertas podrán presentarse por cualquier otro de los medios previstos en el art. 38 de la Ley 30/1992 (vigente por la Disposición Derogativa única de la Ley 39/2015 de Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas)

d) Totes les consultes i possibles visites s'han de fer fins el 31/07/2017 / Todas las consultat y posibles visitas deberán efectuarse hasta el 31/07/2017

Nombre de licitadors

Número de licitadores

Lot / Lote 1: 9

Lot / Lote 2: 11

Actuacions de la Mesa de Contractació

Actuaciones de la Mesa de Contratación

ACORD ADOPTAT PER LA MESA DE CONTRACTACIÓ EN LA SESSIÓ D'OBERTURA DE SOBRES 1/ACUERDO ADOPTADO POR LA MESA DE CONTRATACIÓN EN LA SESIÓN DE APERTURA DE SOBRES 1 (07/09/2017) resolución

RESULTAT DE LA VALORACIÓ DELS ASPECTES QUANTIFICABLES PER MITJÀ DE L'APLICACIÓN DE FÓRMULES - SOBRE 3  / RESULTADO DE LA VALORACIÓN DE LOS ASPECTOS CUANTIFICABLES POR MEDIO DE LA APLICACIÓN DE FORMULAS - SOBRE 3 (02/10/2017) resolución

ADJUDICACIÓ /ADJUDICACIÓN

Empresa adjudicatària

Empresa adjudicataria

Lot / Lote 1: BENILIMP, S.L.

Lot / Lote 2: BENILIMP, S.L.

Import adjudicació

Importe adjudicación

Lot / Lote 1: 199.447,20 € (IVA inclòs/incluido)

Lot / Lote 2: 427.401,12 € (IVA inclòs/incluido)

Duració del contracte

Duración del contrato

16/11/2017-15/11/2019
Data d'adjudicació

Fecha de adjudicación

16/10/2017
Data publicació al perfil de contratant

Fecha publicación en el perfil de contratante

17/10/2017

FORMALITZACIÓ DEL CONTRACTE / FORMALIZACIÓN DEL CONTRATO

Data de formalització

Fecha de formalización

10/11/2017 
Data publicació al perfil de contratant

Fecha publicación en el perfil de contratante

13/11/2017 
Publicació als diaris oficials

Publicación en los diarios oficiales

Image result for simap ted

[<] Volver

Més informació: contratacion@uv.es                   Última actualización: 02/10/2017