La conferència se celebrarà entre les 17.00 i les 19.00 en el Espai Cultural Isabel Clara Simó FFTiC de la Universitat de València, Avinguda Blasco Ibáñez 32
Mundubat organitza les conferències ‘Palestina: analitzar i construir un nou relat’ dilluns que ve, 3 de novembre, i en la Universitat de València. Les conferències estaran encapçalades per tres activistes palestines de Jerusalem, els qui s’encarregaran d’oferir la seua visió sobre la realitat del poble palestí i la discriminació que patixen a les mans de les autoritats israelianes. Les tres són professionals residents a Jerusalem que han desenrotllat la seua activitat en camps com el dret internacional, el periodisme, l’anàlisi política, la defensa del patrimoni cultural o l’activisme en xarxes socials.
Les seues ponències estaran centrades en la defensa dels drets del poble palestí, en la celebració de la identitat palestina i en la protecció i la visibilització de la cultura i del patrimoni del poble palestí, i especialment, dels habitants palestins de Jerusalem. Finalment, durant estos espais formatius també tindrà lloc la presentació de l’aplicació APPQuds, impulsada per Mundubat amb l’objectiu d’acostar la realitat de Jerusalem i promoure un turisme ètic, responsable i conscient en els Territoris Palestins Ocupats.
La conferència se celebrarà entre les 17.00 i les 19.00 en el Espai Cultural Isabel Clara Simó FFTiC de la Universitat de València, en l’Avinguda Blasco Ibáñez 32 de València.
Les conferències ‘Palestina: analitzar i construir un nou relat’ compten amb el suport de la Universitat de València i de la Universitat Jaume I de Castelló, així com de la Generalitat Valenciana i de Cooperació Valenciana. Les dos s’emmarquen en el projecte “Promoure la protecció integral, la resiliència i els Drets Humans de la població palestina a Jerusalem Est”. Esta iniciativa busca contribuir a previndre i mitigar els efectes de la crisi humanitària a Jerusalem Est, causada per l’ocupació i la sobreexposició a la violència. A tal fi, s’ha organitzat una “Trobada universitària sobre el Dret Internacional i el Dret Internacional Humanitari en els dos costats del mur de separació a Jerusalem”.
17.00 a 19.00
Espai Cultural Isabel Clara Simó FFTiC de la Universitat de València.
Avinguda Blasco Ibáñez 32 de València.
Data 3 de novembre de 2025 de 17:00 a 19:00. Dilluns.
Espai Cultural Isabel Clara Simó FFTiC de la Universitat de València.
Avinguda Blasco IBáñez 32
València (46010)







