ALBERTO BADENES ROCHA
PDI-Ajudant Doctor/A
Coordinador/a de Mobilitat
Coordinador/a de Mobilitat
Àrea de coneixement: COMERCIALITZACIÓ I INVESTIG. DE MERCAT
Departament: Comercialització i Investigació de Mercats
Facultad de Economía - Departamento de Comercialización e Investigación de Mercados.
Avda. Tarongers s/n , 46022, Valencia
Despacho 4P12
963864524 (D)
Biografia
Alberto és Doctor en màrqueting i Màster en Estratègia d'Empresa per la Universitat de València. Ha treballat com a professor ajudant doctor des de 2023. Els seus interessos d'investigació se centren en la Responsabilitat Social Corporativa (RSC), les estratègies de comunicació mitjançant mitjans digitals, i el màrqueting aplicat a sectors com el turisme i el producte infantil i oci. El seu treball ha sigut publicat en revistes com Psychology & Marketing, International Journal of Advertising i Journal of Business Research, i ha realitzat contribucions en més de 20 congressos d'àmbit internacional. També participa en diversos projectes d'innovació docent, amb un especial interés a aconseguir afrontar els reptes que planteja la tecnologia digital en el futur de l'educació.
Asignatures impartides i modalitats docents
Tutories
01/09/2024 - 26/01/2025 |
JUEVES de 09:30 a 10:30 4P12 DESPATX PROFESSORS ASSOCIATS Planta 4 FACULTAT D'ECONOMIA |
01/09/2024 - 26/01/2025 |
JUEVES de 10:30 a 11:30 null null null |
27/01/2025 - 31/07/2025 |
MARTES de 09:30 a 10:30 4P12 DESPATX PROFESSORS ASSOCIATS Planta 4 FACULTAT D'ECONOMIA |
27/01/2025 - 31/07/2025 |
MIÉRCOLES de 10:30 a 11:30 4P12 DESPATX PROFESSORS ASSOCIATS Planta 4 FACULTAT D'ECONOMIA |
Observacions |
Participa en el programa de tutories electròniques de la Universitat de València |
Publicacions en revistes
Altres Publicacions
Alberto Badenes-Rocha; Enrique Bigné; Carla Ruiz-Mafé (2020). The Role of individual characteristics on atteniton to cause related content in social media: an eye-tracking study of restaurants Turismo: Nuevo Paradigma Tras la Covid-19. XXIII Congreso Internacional de Turismo Universidad-Empresa . Volum. 1 . (pp. 293 - 308) .
Alberto Badenes-Rocha; Enrique Bigné; Carla Ruiz (2022). Personal, experiential and sustainability-related factors to explain food delivery apps use and recommendation: a review . (pp. 1 - 1) .
Participacions a Congressos
Bigné E.; Andreu, L.; Ruiz, C.; Badenes, A. (2018). Virtual classroom: beyond brick-and-mortar learning. (Ponència). 12th annual International Technology, Education and Development Conference (INTED) 2018 12th International Technology, Education and Development Conference, pp. 5596-5604. (ISBN 978-84-697-9480-7) . Valencia . ESPANYA
Andreu, L.; Ruiz, C.; Badenes, A.; Bigné E. (2018). Virtual classroom: lecturer skills to promote student engagement. (Ponència). XXXII European Academy of Management and Business Economics Annual Meeting (AEDEM) 2018 . Gandía . ESPANYA
Andreu, L.; Ruiz, C.; Badenes, A.; Bigné E. (2018). Virtual classroom updated: reference manual for a multilearning approach. (Ponència). 10th International Conference on Education and New Learning Technologies Proceedings 10th International Conference on Education and New Learning Technologies (ISBN 978-84-09-02709-5), 6436-6441 . Palma de Mallorca . ESPANYA
Luisa Andreu; Alberto Badenes; Enrique Bigne; Carla Ruiz (2018). Synchronous virtual classroom: the application of web based conferencing for the future of higher education. (Ponència). VII Jornadas de Innovación Docente en la Educación Superior- IDES 2018 . Valencia . ESPANYA
Alberto Badenes-Rocha, Enrique Bigné, Carla Ruiz-Mafé (2019). Tweeting CSR: a double mediation study on customer engagement with hotels. (Ponència). 48th European Marketing Academy (EMAC) 2019 Annual Conference . Hamburgo . ALEMANYA
Enrique Bigné; Alberto Badenes-Rocha; Carla Ruiz; Luisa Andreu (2019). Blended training of teachers for online higher education. (Ponència). XXXIII AEDEM Annual Meeting 2019 . Sevilla . ESPANYA
Enrique Bigné; Carla Ruiz Mafé; Alberto Badenes Rocha (2019). Advertising effectiveness for restaurants on tripadvisor: an eye-tracking study. (Ponència). XXXIII AEDEM Annual Meeting 2019 . Sevilla . ESPANYA
Enrique Bigné; Carla Ruiz; Alberto Badenes (2019). Do online reviews compete with advertising? an eye-tracking study. (Ponència). 18th International Conference on Research in Advertising (ICORIA) 2019 . Krems . ÀUSTRIA
Enrique Bigné; Alberto Badenes-Rocha; Carla Ruiz; Luisa Andreu (2019). Unveiling teacher adoption of blended learning programs: a multifactor model. (Ponència). 11th Annual International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN) 2019 . Palma . ESPANYA
Carla Ruiz-Mafé; Enrique Bigné; Alberto Badenes-Rocha; Luisa Andreu-Simó (2019). The Role of emotions, perceived quality and teacher personality traits on ICT adoption in teaching: a theoretical model. (Ponència). XXX Congreso Internacional de AEMARK 2019 . Cáceres . ESPANYA