Secretaria de la Facultat de Farmàcia
Data de publicació: 23-01-2023
MISSIÓ
MISSIÓ
La secretaria de la Facultat de Farmàcia de la Universitat de València té la missió de donar el suport de gestió necessari per a l’organització i el desenvolupament de les activitats docents, de recerca i de divulgació del centre, amb especial atenció a l’alumnat i amb l’objectiu de contribuir a la formació de professionals de grau i postgrau amb preparació i capacitació suficient per a desenvolupar la seua activitat professional.
VIGÈNCIA
Aquesta Carta de Serveis va ser aprovada per Junta de Centre, amb el vistiplau de Isabel Vázquez Navarro, Vicerectora d’Estudis i Política Lingüística, en data 09-11-2021.
La vigència de la carta serà de 4 anys a partir del dia 01-01-2022.
SERVEIS I COMPROMISOS
Servei 1: Atendre les demandes d’informació i orientació formulades per l’alumnat (futur, actual i titulat) i altres persones usuàries.
ADMISSIÓ PER CONTINUACIÓ D’ESTUDIS OFICIALS PARCIALS
Servei 2: Tramitar les sol·licituds d’accés a través del reconeixement d’estudis oficials parcials de l’alumnat que desitja incorporar-se al centre i informar sobre la seua resolució a l’estudiant o l’estudianta.
MATRÍCULA
Servei 3: Proporcionar l’assistència tècnica i administrativa a l’alumnat durant tot el procés de matrícula, en estudis de grau i màster.
ANUL·LACIÓ DE MATRÍCULA PER CAUSA DE FORÇA MAJOR
Servei 4: Informar l’alumnat sobre com pot acreditar els requisits per a anul·lar la matrícula, total o parcial, per causa de força major sobrevinguda, remetre l’informe de la direcció a la comissió que ha de resoldre l’expedient i realitzar els tràmits derivats de la resolució.
RECONEIXEMENT I TRANSFERÈNCIA DE CRÈDITS
Servei 5: Tramitar les sol·licituds de reconeixement i transferència de crèdits, remetre-les a la comissió corresponent, informar sobre la seua resolució a l’estudiant o l’estudianta i, si escau, emetre el rebut del reconeixement concedit amb la seua incorporació a l’expedient.
TRASLLAT D’EXPEDIENTS A ALTRES UNIVERSITATS
Servei 6: Tramitar els trasllats d’expedients acadèmics sol·licitats per l’alumnat admès en altres universitats.
REBUTS I DEVOLUCIONS DE TAXES
Servei 7: Gestionar els rebuts de l’alumnat del centre, incloent-hi devolucions o pagaments complementaris.
PROGRAMES DE MOBILITAT
Servei 8: Coordinar i gestionar els expedients de l’alumnat que participa en programes de mobilitat i informar sobre la seua resolució.
PRÀCTIQUES EXTERNES
Servei 9: Informar a l’estudiant o l’estudianta sobre els tràmits i terminis relatius a les pràctiques externes, i realitzar les gestions sobre aquestes que corresponguen al centre.
TREBALL FINAL DE GRAU I TREBALL FINAL DE MÀSTER
Servei 10: Gestionar els tràmits vinculats al treball de final de grau i al treball de final de màster de l’alumnat.
CERTIFICATS
Servei 11: Expedir certificats acadèmics i altres certificats a sol·licitud de l’alumnat.
AVANÇAMENT DE CONVOCATÒRIES D’EXÀMENS
Servei 12: Tramitar les sol·licituds de l’alumnat en matèria d’avançament de convocatòria d’exàmens i informar-ne sobre la seua resolució.
IMPUGNACIÓ DE QUALIFICACIONS
Servei 13: Tramitar les sol·licituds de l’alumnat en matèria d’impugnació de qualificacions i informar sobre la seua resolució.
AVALUACIÓ CURRICULAR PER COMPENSACIÓ
Servei 14: Tramitar les sol·licituds de l’alumnat en matèria d’avaluació curricular per compensació, remetre l’informe deganal sobre el compliment dels requisits per a aquesta avaluació i realitzar els tràmits derivats de la seua resolució.
TÍTOLS I SUPLEMENT EUROPEU AL TÍTOL (SET)
Servei 15: Tramitar els títols (ordinaris o duplicats) i el suplement europeu al títol (SET) i lliurar-los als alumnes i les alumnes.
DOCTORAT
Servei 16: Gestionar la documentació i informació d’interès vinculada al dipòsit i defensa de tesis.
HORARIS, AULES I DATES D’EXÀMENS
Servei 17: Publicar els horaris, aules i dates d’exàmens, una vegada aprovada l’Oferta del curs acadèmic (OCA).
HOMOLOGACIÓ DE TÍTOLS ESTRANGERS
Servei 18: Tramitar les sol·licituds de l’alumnat relacionades amb la superació dels requisits formatius complementaris exigits pel Ministeri per a l’homologació de títols estrangers d’educació superior.
INDICADORS
Indicador | Fòrmula | Descripció meta | Unitats | |
---|---|---|---|---|
1 | Satisfacció amb la informació i el tracte personal rebuts a la Secretaria. | Mitjana dels ítems 4 i 5 ponderada pel nombre de respostes vàlides. Ítem valorat en escala liker 5 (1: Molt en desacord, 5: Molt d’acord). | Evolució positiva | escala d’1 a 5 |
2 | Taxa de resolució d’admissió pel procediment d’accés per estudis oficials parcials dins del termini. | (Nre. de resolucions tramitades dins del termini (abans del 30 setembre) / Total de tramitades o realitzades) x 100 | 100% | % |
3 | Satisfacció amb l’ajuda prestada i les consultes o gestions durant la matrícula. | Mitjana del ítem 17 ponderada pel nombre de respostes vàlides. Ítem valorat en escala liker 5 (1: Molt en desacord, 5: Molt d’acord) | Evolució positiva | escala d’1 a 5 |
4 | Taxa d’informes emesos en matèria d’anul·lació de matrícula per causa de força major dins del termini. | (Nre. d’informes emesos en matèria d’anul·lació de matrícula per causa de força major dins del termini (15 dies hàbils). / Total d’informes tramitats) x 100 | 100% | % |
5 | Satisfacció amb les consultes o gestions sobre l’anul·lació de matrícula per causa de força major dins del termini. | Mitjana de l’ítem 18 ponderada pel nombre de respostes vàlides | Evolució positiva | escala d’1 a 5 |
6 | Taxa de reconeixements de crèdits tramitats dins del termini. | (Nre. de notificacions de reconeixement i transferència de crèdits en el termini compromès / Total de reconeixements tramitats) x 100. | 100% | % |
7 | Satisfacció amb les consultes o gestions sobre reconeixements i transferències de crèdits. | Mitjana de l’ítem 26 ponderada pel nombre de respostes vàlides | Evolució positiva | escala d’1 a 5 |
8 | Taxa de trasllat d’expedients a altres universitats en el termini previst. | (Nre. d’expedients traslladats dins del termini / Total de trasllats sol·licitats) x 100 | 100% | % |
9 | Satisfacció amb les consultes o gestions sobre taxes universitàries. | Mitjana de l’ítem 19 ponderada pel nombre de respostes vàlides | Evolució positiva | escala d’1 a 5 |
10 | Satisfacció amb les consultes o gestions sobre els programes de mobilitat. | Mitjana de l’ítem 30 ponderada pel nombre de respostes vàlides | Evolució positiva | escala d’1 a 5 |
11 | Satisfacció amb la informació rebuda sobre tràmits o consultes de les Pràctiques Externes. | Mitjana de l’ítem 27 ponderada pel nombre de respostes vàlides | Evolució positiva | escala d’1 a 5 |
12 | Satisfacció amb la informació rebuda sobre tràmits o consultes del treball final d’estudis. | Mitjana de l’ítem 28 ponderada pel nombre de respostes vàlides | Evolució positiva | escala d’1 a 5 |
13 | Taxa d’emissió de certificats dins del termini. | (Nre. d’emissions de certificats dins del termini (7 dies hàbils) / Total de certificats emesos) x 100 | 100% | % |
14 | Satisfacció amb el temps de recepció d’un certificat. | Mitjana de l’ítem 23 ponderada pel nombre de respostes vàlides | Evolució positiva | escala d’1 a 5 |
15 | Taxa de notificació de resolucions en matèria d’avançaments d’exàmens dins del termini. | (Nre. de notificacions en matèria de resolucions d’avançaments d’examen dins del termini (de 10 dies hàbils). / Total de notificacions d’avançaments d’exàmens realitzats) x100. | 100% | % |
16 | Satisfacció amb les consultes o gestions sobre l’avançament de convocatòries d’exàmens. | Mitjana de l’ítem 32 ponderada pel nombre de respostes vàlides | Evolució positiva | escala d’1 a 5 |
17 | Satisfacció amb la informació rebuda sobre tràmits o consultes d’impugnació de qualificacions. | Mitjana de l’ítem 33 ponderada pel nombre de respostes vàlides | Evolució positiva | escala d’1 a 5 |
18 | Taxa d’incorporació a l’expedient de la qualificació d’avaluació curricular per compensació dins del termini. | (Nre. d’expedients incorporades les qualificacions en matèria d’avaluació curricular per compensació dins del termini (5 dies hàbils). / Total d’expedients tramitats) x 100. | 100% | % |
19 | Taxa de remissió de títols en el termini previst. | (Nre. de remissions de títols validats dins del termini. / Total remissions de títols validats) x 100 | 100% | % |
20 | Satisfacció amb la gestió i informació sobre tràmits del doctorat. | Mitjana de l’ítem 37 ponderada pel nombre de respostes vàlides | Evolució positiva | escala d’1 a 5 |
21 | Compliment de la publicació d’horaris, aules i dates d’exàmens abans de l’inici de la matrícula. | Sí / No (Sí = 1, No = 0) | Valor = 1 (sí = 1) | Sí = 1, No = 0 |
22 | Taxa d’informació en relació a l’homologació de títols estrangers en el termini previst. | (Nre. de sol·licituds tramitades dins del termini. / Total de sol·licituds presentades) x 100 | 100% | % |
DRETS I DEURES
DRETS I DEURES DE LES PERSONES USUÀRIES
Drets
Els usuaris i les usuàries dels serveis que presta la Secretaria de la Facultat de Farmàcia tenen els drets que reconeix l’article 13 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i en particular:
- A disposar d’informació actualitzada i amb continguts adequats sobre els serveis que presta la Secretaria.
- A ser informats amb eficàcia sobre els tràmits que els afecten.
- A ser tractats amb el degut respecte i consideració per tot el personal de la Secretaria.
- A conèixer la identitat del personal que tramita els procediments dels quals siga part.
- A presentar els suggeriments, les queixes i les felicitacions que consideren oportunes sobre els serveis que presta la Secretària i en els quals siguen part interessada.
- A tenir garantida la confidencialitat de les dades personals segons la legislació vigent.
- A disposar de les instal·lacions i dels serveis necessaris perquè els estudiants amb discapacitat física o sensorial puguen cursar els estudis adequadament i obtenir una adequada formació acadèmica.
- A ser atesos en la llengua oficial de la UV que utilitze l’alumne.
- A conèixer els programes de les assignatures i els professors responsables.
- A la igualtat i a no ser discriminats per raó de sexe, ideologia, naixement, llengua, opció sexual, discapacitat o qualsevol altra circumstància.
- A la protecció de la Seguretat Social, en els termes i les condicions que establisquen les disposicions legals que la regulen.
- A l’honor, a la intimitat personal i a la pròpia imatge.
- A qualsevol altre dret que es derive de la normativa vigent.
Deures
NORMATIVA
NORMATIVA GENERAL
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
- Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.
- Reial decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s’aprova el Reglament de desplegament de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.
- Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’universitats, i Llei orgànica 4/2007, de 12 de abril, per la qual es modifica la Llei 6/2001.
- Estatuts de la Universitat de València, aprovats per Decret 128/2004, de 30 de juliol, del Consell de la Generalitat Valenciana i modificats per Decret 45/2013, de 28 de març.
- Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
- Llei 2/2015, de 2 d’abril, de la Generalitat, de transparència, bon govern i participació ciutadana de la Comunitat Valenciana.
- Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes.
- Reial decret legislatiu 1/2013, de 29 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei general de drets de les persones amb discapacitat i de la seua inclusió social.
- Llei 31/1995, de 8 de novembre, de prevenció de riscos laborals.
NORMATIVES ESTATALS QUE REGULEN ELS TÍTOLS OFICIALS
NORMATIVES AUTONÒMIQUES QUE REGULEN ELS TÍTOLS OFICIALS
NORMATIVES DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA QUE REGULEN ELS TÍTOLS OFICIALS
NORMATIVES QUE REGULEN ELS ESTUDIS DE POSTGRAU
NORMATIVA DEL CENTRE
LOCALITZACIÓ
Localització
Adreça: Avinguda Vicent Andrés Estellés, s/n. 46100 Burjassot
Telèfon: 96 354 48 71 /96 354 48 72
Fax: 96 354 44 51
Adreça electrònica: fac.farmacia@uv.es
Web: http://www.uv.es/farmacia
Horari d’atenció
A les dependències de la Secretaria de la Facultat de Farmàcia en horari d’atenció (de 9 a 14 h de dilluns a divendres i de 16.15 a 18 h dilluns, dimarts i dimecres).
Mitjans de transport públic
Metro: Tramvia: Línia 4 (Avinguda Vicent Andrés Estellés)
Autobusos: Línia 63
Valenbisi:
PARTICIPACIÓ
FORMES DE PARTICIPACIÓ I COLABORACIÓ
Per tal de col·laborar en la millora de la prestació dels serveis, els usuaris i les usuàries podran:
- Rebre atenció relacionada amb les necessitats d’informació, dubtes, qüestions, etc. que es plantegen en relació amb els serveis que presta la unitat.
- Donar la seua opinió sobre la qualitat percebuda respecte als serveis que ofereix la unitat.
- Formular qualsevol suggeriment que ens ajude a millorar.
- Plantejar queixes i reclamacions si els serveis oferts no resulten satisfactoris.
Les queixes i els suggeriments rebuts a la unitat es responen en un termini màxim d’un mes.
Vies de comunicació
Atenció telefònica: 96 354 48 71 /96 354 48 72
Atenció postal: Avinguda Vicent Andrés Estellés, s/n. 46100 Burjassot
Fax: 96 354 44 51
Adreça electrònica: fac.farmacia@uv.es
Atenció personal: A les dependències de la Secretaria de la Facultat de Farmàcia en horari d’atenció (de 9 a 14 h de dilluns a divendres i de 16.15 a 18 h dilluns, dimarts i dimecres).
Bústia de suggeriments, queixes i felicitacions: http://www.uv.es/bustia
Enquestes: http://www.uv.es/uvweb/unitat-qualitat/ca/enquestes/estudiants/satisfaccio-serveis/questionaris-1285893262238.html
Xarxes socials:
MESURES D’ESMENA
Les persones usuàries que consideren que la unitat incompleix els compromisos declarats en la Carta de Serveis poden formular les seues queixes mitjançant la Bústia de suggeriments, queixes i felicitacions (http://www.uv.es/bustia) o el Registre General de la Universitat de València.
En cas d’incompliment, la unitat informarà a la persona usuària de les causes per les quals no s’ha complert el compromís de les mesures adoptades. L’incompliment dels compromisos continguts en aquesta carta no donarà lloc a responsabilitat patrimonial de l’administració.