
El Fòrum d'Ocupació i Emprenedoria de la Facultat de Magisteri de la Universitat de València se celebra el 11 de novembre de 2021. És un esdeveniment organitzat per UVocupació, a través del Vicerectorat d'Ocupació i Programes Formatius, en col·laboració amb la Facultat de Magisteri, el qual tracta d'impulsar l'ocupabilitat dels futurs egressats d'aquest centre.
Les xarrades tindran lloc a les aules PB04 i PB05 i les empreses/entitats participants atendran a les persones assistents a l'exterior de la Facultat (entre la cafeteria i l'edifici principal).
Et recomanem que consultes els següents apartats per tal d'obtindre el màxim partit a aquesta cita amb el món laboral.
Procediments per a participar: Empreses
Si és vostè una empresa o entitat i vol participar en el Fòrum d'Ocupació i Emprenedoria de la Universitat de València, pot contactar amb l'àrea d'ocupació i emprenedoria perquè l'informem de les condicions d'inscripció.
Les dades de contacte són:
Procediments per a participar: Estudiantat
Participar en el Fòrum d'Ocupació i Emprenedoria de la Universitat de València et proporcionarà la possibilitat de prendre contacte amb entitats interessades en perfils com el teu.
Si ets estudiant/a o titulat/titulada universitari/a, és necessari que t’inscrigues prèviament a la jornada per a obtenir un certificat d'assistència posterior.
En el Fòrum hi haurà xarrades, tallers, taules rodones i un espai amb estands d'empreses.
Per a participar-hi, has de seguir aquestes instruccions:
Per a obtindre el certificat d'assistència al fòrum, s'han d'acomplir tres condicions (totes necessàries)
1)Participar en totes les activitats proposades en el "Programa", tant en la conferència inaugural com en la taula rodona.
2) Interaccionar com a mínim amb 5 empreses/entitats situades a l'exterior de l'edifici principal de la Facultat de Magisteri, front a la cafeteria.
3) Emplenar el qüestionari d'avaluació del fòrum que rebràs per correu electrònic després de l'esdeveniment. El qüestionari s'enviarà en el termini màxim d'una setmana després de la finalització del fòrum.
Itinerari de visita a la web
El web del fòrum d'ocupació està dividit en 7 grans apartats que t'aconsellem que consultes per a no perdre't res.
► Guia del visitant
► Zona Programa
► UVocupació en el Fòrum
L’equip d’UVocupació estarà disponible al seu estand per a oferir assessorament professional quant a les candidatures dels participants abans d’entrar en contacte amb les empreses, informació i resolució de dubtes sobre el funcionament del fòrum, suport per a traure el màxim partit al networking, un servei personalitzat d’orientació en temps real en aquells casos en què es detecte la necessitat i informació sobre aspectes rellevants quant a la inserció laboral de la persona candidata.
► Oportunitats d'ocupació
► Empreses participants
En aquesta zona es troba l'expositor d'empreses i institucions on les persones participants podran consultar la informació que cada empresa i entitat ha facilitat. Per exemple, vídeo corporatiu, un apartat amb documents d’interès etc.
► Notícies
► Preguntes freqüents
Inauguració del fòrum a càrrec de :
- Mª Vicenta Mestre Escrivà, Rectora de la Universitat de València
- Enric Nomdedéu i Biosca, Secretari autonòmic d'Ocupació i Director general de LABORA
- Ana Mª Botella Nicolás, Degana de la Facultat de Magisteri
-Presenta: Jordi Solbes Matarredona, Vicedegà de Recerca i Estudis de Postgrau
-Conferenciant: Jimmy Pons, Cofundador de Roundcubers.com i cocreador del concepte Mindfulness Executiu i aulasencalma.com
-Títol de la conferència: Claus per a adaptar-se a nous reptes i oportunitats, en un món envoltat d'incertesa
Presenta: Marta Talavera Ortega, Vicedegana de Pràctiques i Participació
Intervencions:
-Virginia Dasí Fernández, Mestra de Primària en l'especialitat de Pedagogia Terapèutica
-Aaron Turpin Gil, Mestre de Primària en l'especialitat de Pedagogia Terapèutica
-Loles Madero Rodrigo, Mestra i psicopedagoga
VISITA EL NOSTRE STAND
L’equip d’UVocupació estarà disponible al seu stand durant tota la jornada per a oferir assessorament professional quant a les candidatures dels participants abans d’entrar en contacte amb les empreses; informació i resolució de dubtes sobre el funcionament del fòrum; suport per a traure el màxim partit al networking; un servei personalitzat d’orientació en temps real en aquells casos en què es detecte la necessitat; i informació sobre aspectes rellevants entorn de la inserció de la persona candidata.
UVOCUPACIO TREBALLANT PEL TEU FUTUR
RECURSOS PER A MILLORAR L'OCUPABILITAT
|
|
|
|
CURSOS AMB CRÈDITS 2021-2022
Oportunitat laboral | Ubicació |
---|---|
Monitor/a d'oci i temps lliure | València |
Mestres educació infantil | Alemanya |
Professor/a d'anglés i repàs primària | Catarroja (València) |
Monitor/a de rutes matemàtiques | València |
Mestre/a logopeda per a infantil i primària | València |
Monitor/a menjador escolar | València |
Mestre/a d'audició i llenguatge | València |
Mestre/a (atenció a la diversitat) | Barcelona |
Mestre/a d'audició i llenguatge | València |
Mestre/a educació infantil (amb anglès) | La Rioja |
Mestre/a audició i llenguatge | Alacant |
Educador/a ambiental | Comunitat Valenciana |
Monitor/a centre d'escalada | Alfafar (València) |
Coordinador/a programa educatiu | Comunitat Valenciana |
Monitor/a de menjador | Castelló |
Per a inscriure's com a empresa en el fòrum d'ocupació, en primer lloc ha d'accedir o registrar-se en www.uv.es/bolsadetrabajo.posteriorment i ja dins de la seua fitxa d'empresa, pot seleccionar el fòrum del seu interés i inscriure's. Rebrà un correu amb les dades d'accés el dia de l'esdeveniment així com una còpia del contracte subscrit.
Per a accedir als serveis que li oferim com a empresa en el fòrum d'ocupació, la seua empresa ha d'estar registrada prèviament en l'esdeveniment a través de la web www.uv.es/bolsadetrabajo. En les diferents seccions de la web del fòrum, www.uv.es/forodempleo, podrà trobar tot el material corporatiu de la seua empresa i en el correu que rebrà tindrà l'url del xat amb estudiants i l'url del xat-networking amb altres empreses.
Organitzem fòrums d'ocupació al llarg de l'any en diferents facultats.Més informació a www.uv.es/forodempleo.
Per a inscriure's com a estudiant en el fòrum d'ocupació, en primer lloc ha d'accedir o registrar-se en www.uv.es/bolsadetrabajo. Posteriorment i ja dins de la seua fitxa personal, pot seleccionar el fòrum del seu interés i inscriure's. Rebrà un correu amb les dades d'accés el dia de l'esdeveniment.
Per a accedir als serveis que t'oferim com a estudiant en el fòrum d'ocupació, has d'accedir a la web www.uv.es/forodempleo i entrar en les activitats, així com en els xats de les empreses amb el codi que vas rebre per correu electrònic en inscriure't en l'esdeveniment.
Per a obtindre el certificat d'assistència al fòrum, has de complir 3 condicions:
Per a participar en les xarrades del fòrum d'ocupació, has d'entrar el dia indicat amb el teu codi i en l'enllaç que et facilitem per correu electrònic en inscriure't en l'esdeveniment
Per a participar en els xats amb empreses del fòrum d'ocupació, has d'entrar el dia indicat amb el teu codi en els diferents enllaços que veuràs en la web www.uv.es/forodempleo